Ik hoop het, want de volgende keer dat Maik hem erin vrot is de kans groot dat ze vastgekoekt zitten en er een chirurg aan te pas moet komen!quote:Op zondag 3 april 2011 15:56 schreef MargrietV het volgende:
ik weet het.... die Sl.... is om Maik en Mo de gelegenheid te geven een schone piemel en doos te krijgen, die zijn zo meteen gewoon aangekleed.
Hahahaa deze senario's zie ik graag ter uitvoering komen, het liefst met Maik en dan Mo stampvoeten en krijsen.quote:Op zondag 3 april 2011 15:51 schreef versabommie het volgende:
Ik lach me de tering als ze nu weet dat die tokkie de benen heeft genomen en dat ze nu ze vrij is gaat aanpappen met Karim, Philip nog steeds gebruikend als schoothondje . Of beter, als ze ineens achter Maik aan gaat
quote:Op zondag 3 april 2011 15:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop het, want de volgende keer dat Maik hem erin vrot is de kans groot dat ze vastgekoekt zitten en er een chirurg aan te pas moet komen!
Is dit de eerste RLS waar je naar kijkt? Ik weet niet beter.quote:Op zondag 3 april 2011 15:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
Real life zou in mijn ogen ook real live moeten zijn. Dan wil ik niet naar ingeblikte geplakte en geknipte stukjes kijken in een uitzending. de meerwaarde tegenover de streams zou in een uitzending het spectakel moeten zijn. Dus spectaculaire opdrachten, belevenissen etc in de real live uitzending.
Dus in plaats van 50% een pratende Bart en stukjes opnames.
Voor het scripten (regiseren) kunnen ze alsnog de kamer van de waarheid (of een andere apparte ruimte) gebruiken. Waar men de camera even niet aan heeft staan.quote:Op zondag 3 april 2011 15:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja willen wij ook, maar dat mag niet want dan zien wij ook hoe alles gescript wordt enzo...
SPOILER SPOILER SPOILER!quote:Op zondag 3 april 2011 15:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nog effe wat leuke kiekjes van Joanna voor de sfeer
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik doe mee!quote:Op zondag 3 april 2011 15:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nog effe wat leuke kiekjes van Joanna voor de sfeer
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ik wil bolletje??quote:Op zondag 3 april 2011 15:58 schreef ZaZoe het volgende:
Jo legt haar eisen op tafel bij de stem: Ik wil Bulletje!!anders ga ik!
Ik vind de sl's bij sst wel bizar, hoor. bij dgk was het (toen ik nog keek) alleen als de boel uit de hand liep.quote:Op zondag 3 april 2011 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dit de eerste RLS waar je naar kijkt? Ik weet niet beter.
Best vaak dusquote:Op zondag 3 april 2011 16:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind de sl's bij sst wel bizar, hoor. bij dgk was het (toen ik nog keek) alleen als de boel uit de hand liep.
Klopt, maar alles voor de kijkcijfers. Ze stijgen met de dag, dus het werkt.quote:Op zondag 3 april 2011 16:01 schreef Day het volgende:
Ik vind de sl's bij sst wel bizar, hoor. bij dgk was het (toen ik nog keek) alleen als de boel uit de hand liep.
Of we zijn gewoon enorm verwend met gratis streams!quote:Op zondag 3 april 2011 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar alles voor de kijkcijfers. Ze stijgen met de dag, dus het werkt.
Bij HBB was het ook schering en inslag.
Wie weet loopt Jo in razernij de boel in elkaar te slaan.quote:Op zondag 3 april 2011 16:01 schreef Day het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik heb altijd betaald om naar DGK te kijken. Day betaalt volgens mij ook om SST te kijken.quote:Op zondag 3 april 2011 16:04 schreef versabommie het volgende:
Of we zijn gewoon enorm verwend met gratis streams!
late reacte... maar dat klopt volledig maar fonske wil dat nog niet echt snappen volgens mij, wat jammer isquote:Op zondag 3 april 2011 15:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Maar als het nu opgenomen wordt om op een later tijdstip in de daily te komen, en de daily kun je achteraf weer terugzien op internet. Hoezo zou ik dan perse naar de uitzending gaan kijken, als vooraf de strekking al duidelijk is.
De daily uitzending is pas echt interessant als er real life actie plaatsvind, bijvoorbeeld gedurende de life uitzending vertelt de moeder het aan Jo, in plaats van ingeblikte filmpjes geplakt en geknipt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |