vertel dat de volgende keer even doe ik de moeite nietquote:Op zondag 3 april 2011 15:34 schreef versabommie het volgende:
Sorry, ik was te enthousiast
dacht dat ik de lapo was..
daarom een grote pubicatie stunt.......quote:Op zondag 3 april 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
Ze heeft vanaf dag 1 Dennis zwart lopen maken op de streams. Hij kon niks, wilde niks, kon geen minuut alleen zijn etc. Nadat mamajo het via Twitter wereldkundig heeft gemaakt dat Dennis weg was begon ze hem op te hemelen. Hoezo geen doorgestoken kaart? Ik ben niet achterlijk.
Niet álles is maar doorgestoken kaart natuurlijk...quote:Op zondag 3 april 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
@ Roevka:
Ze heeft vanaf dag 1 Dennis zwart lopen maken op de streams. Hij kon niks, wilde niks, kon geen minuut alleen zijn etc. Nadat mamajo het via Twitter wereldkundig heeft gemaakt dat Dennis weg was begon ze hem op te hemelen. Hoezo geen doorgestoken kaart? Ik ben niet achterlijk.
Psies.. alles wat zij en d'r moeder doen is doorgestoken kaart, en volgens mij krijgt de Stem zijn wijf nieuwe tieten, zoveel privileges krijgt Djoon!quote:Op zondag 3 april 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
@ Roevka:
Weten we niet 100% zeker, werd naar de kamer georepn ( SL op 1 en 2) paar minuten later SL, die nu zo'n 17 min bezig is..quote:Op zondag 3 april 2011 15:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Heeft joanna het al te horen gekregen?
Ok, thx voor de infoquote:Op zondag 3 april 2011 15:39 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Weten we niet 100% zeker, werd naar de kamer georepn ( SL op 1 en 2) paar minuten later SL, die nu zo'n 17 min bezig is..
Die gilt wss zo hard en storms de KvdW uit en iedereen haar troosten, nou ja, je kunt je er vast wle een voorstelling van makenquote:Op zondag 3 april 2011 15:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maar als Jo in de KVDW zit kunnen ze toch gewoon de andere bewoners laten zien. Doen ze normaal ook.
quote:Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef versabommie het volgende:
Ligt het aan mij of was die andere COS hartelijker en warmer? Het ruikt hier trouwens naar zieke bejaarden!
Dat dus! Dus die heeft een paar uur nodigquote:Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Die gilt wss zo hard en storms de KvdW uit en iedereen haar troosten, nou ja, je kunt je er vast wle een voorstelling van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |