Niet gepast, maar mijn god die kijkcijfers kelderen als een idioot.quote:Op zondag 3 april 2011 15:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik vind het ook zielig, alleen vind ik de SL wel stom omdat ze wel als breed gaan uit meten in de daily (waarschijnlijk) als ze dat niet doen, vindt ik het gepast dat ze ons dit niet laten zien...
quote:Op zondag 3 april 2011 15:47 schreef ZaZoe het volgende:
Jootje loopt over 6 weken gewoon met een relatie en een ton het huis uit, wat wil je nog meer, missie geslaagd!
Ik betwijfel of het echt is. Ben ik nou een cynicus?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 15:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu ben je de boel aan het opnaaien!![]()
En die witte stippen in die pupil vind ik ook ronduit kudt!quote:Op zondag 3 april 2011 15:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wil nu wel eens dat rechteroog zien, elke keer dat linkeroog gaat vervelen
niets is wat het lijkt, het is en cycloopquote:Op zondag 3 april 2011 15:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wil nu wel eens dat rechteroog zien, elke keer dat linkeroog gaat vervelen
Maar als het nu opgenomen wordt om op een later tijdstip in de daily te komen, en de daily kun je achteraf weer terugzien op internet. Hoezo zou ik dan perse naar de uitzending gaan kijken, als vooraf de strekking al duidelijk is.quote:Op zondag 3 april 2011 15:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar ze proberen exclusief materiaal te krijgen zodat iedereen te nieuwsgierig is en dus naar de daily gaat kijken
Ja of wat ik me ineens zit te bedenken....quote:Op zondag 3 april 2011 15:49 schreef Toverheks het volgende:
en dan is er weer beeld en doen ze net of er niks gebeurt iszitten wij hier dan op goed of slecht nieuws te wachten over Beppie haar thuis situatie
De afgelopen week zijn ze alleen maar gestegen hoor...quote:Op zondag 3 april 2011 15:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet gepast, maar mijn god die kijkcijfers kelderen als een idioot.
Ze moeten wat.
't Zal toch niet de eerste keer zijn dan mamma dat bepaald.quote:Op zondag 3 april 2011 15:49 schreef Ransjih het volgende:
het kan geen kwaad dat jo eens leert dat zaken weleens anders lopen dan je wilt
quote:Op zondag 3 april 2011 15:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja of wat ik me ineens zit te bedenken....
Ze brengen het haar zo voorzichitg mogenlijk....tissues staan al klaar.
En Jo zegt de tering....dacht dat er wat met me bulletje was. Is dit alles??
Probeer dat NEP5 maar eens aan het verstand te beitelen.....quote:Op zondag 3 april 2011 15:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Maar als het nu opgenomen wordt om op een later tijdstip in de daily te komen, en de daily kun je achteraf weer terugzien internet. Hoezo zou ik dan persee naar de uitzending gaan kijken, als vooraf de strekking al duidelijk is.
De daily uitzending is pas echt interessant als er real life actie plaatsvind, bijvoorbeeld gedurende de life uitzending verteld de moeder het aan Jo, in plaats van ingeblikte filmpjes geplakt en geknipt.
[..]
Inderdaad!quote:Op zondag 3 april 2011 15:49 schreef Ransjih het volgende:
het kan geen kwaad dat jo eens leert dat zaken weleens anders lopen dan je wilt
Ik wist dat jij het zou begrijpen.quote:
[..]
Veel mensen willen het zo snel mogelijk weten, dus die kijken dan naar de Daily...quote:Op zondag 3 april 2011 15:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Maar als het nu opgenomen wordt om op een later tijdstip in de daily te komen, en de daily kun je achteraf weer terugzien op internet. Hoezo zou ik dan perse naar de uitzending gaan kijken, als vooraf de strekking al duidelijk is.
De daily uitzending is pas echt interessant als er real life actie plaatsvind, bijvoorbeeld gedurende de life uitzending verteld de moeder het aan Jo, in plaats van ingeblikte filmpjes geplakt en geknipt.
[..]
Haha, deze vind ik oprecht erg grappigquote:Op zondag 3 april 2011 15:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijkquote:Op zondag 3 april 2011 15:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zou het bij mijn man niet hoeven te flikken. Die was me zelf wel uit dat huis komen halen,
zodat ik zelf mijn koffers kon komen pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |