quote:Op zondag 3 april 2011 16:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
In tranen! Heb een echt krekelhuisje voor hem. In 1961 in Bangkok gekocht,
quote:Op zondag 3 april 2011 16:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
SST is afgelopen. de boel wordt al leeggeruimd
[ afbeelding ]
met dank aan spapaars
[ afbeelding ]
met dank aan spapaars
man niet bij te houden die streamsquote:Op zondag 3 april 2011 16:20 schreef versabommie het volgende:
En nu is het oog weer openEr gebeurt teveel ineens!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met dank aan spapaars
hey, ik ookquote:Op zondag 3 april 2011 16:20 schreef Annelies-G het volgende:
Ik kijk cesar millan op tv en lappie staat aan met 4 ogen op mijn scherm
Ik heb knetterend ADHD, ik kan meerdere dingen tegelijkquote:
Oh ja MamaJo rulesquote:Op zondag 3 april 2011 16:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee, meisje sterk zijn, niet huilen dat willen we niet.....
quote:Op zondag 3 april 2011 16:17 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jojanka: IKKE IKKE! ehm....... Neej!
Mijn zoon ook, kan die gozer soms niet bijhouden hoor..quote:Op zondag 3 april 2011 16:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb knetterend ADHD, ik kan meerdere dingen tegelijk![]()
[ afbeelding ]
Psies.. is er 1 of ander vaag forum waar ze nu zeggen: "Die bommie moet godverdomme eens een shirt aantrekken, lui zwijn!"quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 16:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb knetterend ADHD, ik kan meerdere dingen tegelijk![]()
[ afbeelding ]
ja en zn lederhose werkte nog wel zo kalmerendquote:Op zondag 3 april 2011 16:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies.. is er 1 of ander vaag forum waar ze nu zeggen: "Die bommie moet godverdomme eens een shirt aantrekken, lui zwijn!"
Dit zogenaamde drama smeren ze uit he voor de hele week.quote:Op zondag 3 april 2011 16:26 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ze hebben veel materiaal nodig om een plak- en knipwerkje te maken voor een korte uitzending.
Lederhosen zijn overal goed voor! Lederhosen zijn gods geschenk aan den mensch!quote:Op zondag 3 april 2011 16:25 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ja en zn lederhose werkte nog wel zo kalmerend
want ?quote:Op zondag 3 april 2011 16:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lederhosen zijn overal goed voor! Lederhosen zijn gods geschenk aan den mensch!
Als je die vraag nog moet stellen, dan ben je nog niet oud genoeg omd e wijsheid te dragen, kleine padawan!quote:
svp snookermeuk in een ander topic svp! We zijn hier ter ere en glorie van het oog!quote:Op zondag 3 april 2011 16:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Bijna raak, nu dan ... foul en a miss ... weer te zacht.
he hequote:Op zondag 3 april 2011 16:29 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dit was op een millimeter, lol,
tssssquote:Op zondag 3 april 2011 16:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je die vraag nog moet stellen, dan ben je nog niet oud genoeg omd e wijsheid te dragen, kleine padawan!
Ik kijk via het oog snooker.quote:Op zondag 3 april 2011 16:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
svp snookermeuk in een ander topic svp! We zijn hier ter ere en glorie van het oog!
Jammer voor je maar zo is het gewoon!quote:
2008 belde net, ze wil haar suffe streamers terug!quote:Op zondag 3 april 2011 16:31 schreef Blackprinces het volgende:
Of zou Jo ergens in een hoekje zitten mompelen...me moeder...me moeder...
Ooit eens iemand over Natasia gezegd alleen dan in de vorm van je moeder.
Ik heb een enorme fantasy, ben dat beeld nooit kwijt geraakt...
maar vertel es dannnnnnnnnnnnnn ff lekker offtopic . ben 35, wat heb ik in godsnaam gemist ???quote:Op zondag 3 april 2011 16:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jammer voor je maar zo is het gewoon!
Lederhosen zijn voor Bommie wat de badjas voor Maik is.quote:Op zondag 3 april 2011 16:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lederhosen zijn overal goed voor! Lederhosen zijn gods geschenk aan den mensch!
nee ook naar snookerquote:Op zondag 3 april 2011 16:32 schreef Toverheks het volgende:
zit er hier nu echt iemand alleen naar dat oog te staren
Ja ikke, maar ik heb dan ook al gezegd dat er wat mis is met me.quote:Op zondag 3 april 2011 16:32 schreef Toverheks het volgende:
zit er hier nu echt iemand alleen naar dat oog te staren
hahahaa en toch vind ik je liefquote:Op zondag 3 april 2011 16:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja ikke, maar ik heb dan ook al gezegd dat er wat mis is met me.
quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Ah, dus Jo krijgt het nu te horen?
Gelukkig SL, kan ik effe met m'n kerel gaan 'onderhandelen' over de tv vanavond...
de SL duurt nu al 1 uur en 14 minuten...quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Gelukkig SL, kan ik effe met m'n kerel gaan 'onderhandelen' over de tv vanavond...
Hey, ben je weer terug? Jij bent ook net een boemerang he?quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, de ironie dat jij degene bent die dit zegt.
Die van mij heeft nachtdienst.quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Haha ja hoor meneer die mensen die topic hunten irritant vindt maar zelf niet anders doetquote:
Hahaha, ik maakte een geintje, meneer die geen sarcasme kentquote:Op zondag 3 april 2011 16:37 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Haha ja hoor meneer die mensen die topic hunten irritant vindt maar zelf niet anders doet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was passend geweest als jij hier niet op had gereageerdquote:Op zondag 3 april 2011 16:37 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Haha ja hoor meneer die mensen die topic hunten irritant vindt maar zelf niet anders doet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga dat topichunten ff aan lopen moedigen...gewoon de lapo en als het lang duurt de eerste die opent en klaarquote:Op zondag 3 april 2011 16:37 schreef knagsje het volgende:
a
[..]
ls je er een strakke plasser van krijgt wel hoor
Allereerst vroeg ik het gewoon normaal, ten tweede was ik sarcastisch.quote:Op zondag 3 april 2011 16:37 schreef knagsje het volgende:
a
[..]
ls je er een strakke plasser van krijgt wel hoor
Dat wordt op zijn minst deepthroaten, want vanavond is voetbal om 19:00quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Precies.quote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ga dat topichunten ff aan lopen moedigen...gewoon de lapo en als het lang duurt de eerste die opent en klaar
Heeft ie nietquote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef Refurb het volgende:
@ArnieAlberts
Waarom heeft die meneer in je foto lippenstif op?
ik ook manquote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Allereerst vroeg ik het gewoon normaal, ten tweede was ik sarcastisch.
je bedoeld je eigen fotoquote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef Refurb het volgende:
@ArnieAlberts
Waarom heeft die meneer in je foto lippenstif op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |