Je weet hopelijk wel dat de vermeende kappers kapers de helft nog up and running zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:14 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Ik stopte met kijken toen men beelden van een desintegrerende Comet 1 liet zien. De filmmaker weet niet waar hij het over heeft, hoe kan dat filmpje betrouwbaar zijn?
Over de snelheid hebben we het al eerder gehad, daar waren nog geen tegenargumenten op in gebracht, ik wil dus niet in herhaling vallen.
[..]
We kijken in door een verschillende bril naar dezelfde situatie. Deze mensen denken dat al die manoeuvres opzettelijk zijn uitgevoerd, mij lijkt het logischer als deze wilde manoeuvres juist het gevolg zijn van de onervarenheid van de kapers. Als je iemand met weinig tot geen ervaring in een cockpit zet kan je dit soort vreemde dingen verwachten, probeer het zelf eens uit.
Natuurlijk kan een toestel als een 767 7000' in 2 minuten dalen. Bij het uitvoeren van een emergency descent in een A320 haal je een descent rate van 10.000 voet per minuut. En dat terwijl het toestel straight en level blijft. In een "unusual attitude" zoals we dat noemen is het niet vreemd dat je zo daalt.
De man spreekt over 7G , ik heb moeite dat te geloven omdat je daar fysiek aan onderuit gaat om over structurele problemen te zwijgen... Wat is de bron hiervan?
Een high speed stall kan optreden wanneer het vliegtuig de geluidssnelheid benaderd. Eerder in dit topic hebben we al gezien dat dit bij die snelheid en op die hoogte niet het geval was.
Hoe ver kun je kijken in NY. Niet ver. je hebt maar een smalle strook van lucht. Plus dat iemand in een tijdspanne van 17 sec moet kijken. Hoeveelheid mensen die iets hebben gezien is laag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:00 schreef Romanus het volgende:
[..]
Je weet dat de WTC in New York stonden, 8 miljoen mensen ofzo en bomvol toeristen. Zou me niks verbazen als daar (bijna) 24/7 camera's opstaan
Waar het allerminste bewijs voor is is het officiële verhaal. Ik kan (en wil) niet begrijpen dat menig persoon daar in trapt en na onnoemlijk veel indirecte bewijzen, geld stromen in de wind slaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nee dat is het probleem met oogkleppen hebben. Tegenover de tien punten die je noemt staan zo ontzettend veel problemen waar nog steeds niemand een oplossing voor heeft, dat dat verhaal gewoon ongeloofbaar is op dit moment.
Zolang niemand met een coherent verhaal kan komen hoe zoiets überhaupt theoretisch mogelijk zou zijn kunnen geweest, kijk ik nog eventjes verder.
Echt, niet fake etc. Onderdeel van wat ooggetuigen dan zogenaamd gefilmd zouden hebben op die dag. Dat idee.quote:
kunnen de beelden fake zijn,maar wel echte vliegtuigen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Echt, niet fake etc. Onderdeel van wat ooggetuigen dan zogenaamd gefilmd zouden hebben op die dag. Dat idee.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kunnen de beelden fake zijn,maar wel echte vliegtuigen?
Elk pikzwarte vliegtuig in de 911-videos is nep.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Echt, niet fake etc. Onderdeel van wat ooggetuigen dan zogenaamd gefilmd zouden hebben op die dag. Dat idee.
Als ik hier door het centrum loop dan zijn eigenlijk alle kappers nog up and running. Het gaat wel niet zo goed met de middenstand, maar kappers lijken daar weinig last van te hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je weet hopelijk wel dat de vermeende kappers de helft nog up and running zijn?
Het dynamisch bereik van een camera is compleet niet te vergelijken met dat van je ogen. Maar het is dit soort simpele (en eigenlijk gewoon oneducatieve) redeneringen die er voor zorgt dat je het nooit zult begrijpen....quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Elk pikzwarte vliegtuig in de 911-videos is nep.
Kijk maar eens goed op en zonnige dag (want dat was 911) naar vliegtuigen dat kun je elke kleur vivid zien.
En weer beantwoord je mijn vraag nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed op en zonnige dag (want dat was 911) naar vliegtuigen dat kun je elke kleur vivid zien.
Ok....quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gaarne bewijs (dus geen van-horen-zeggen verhaaltjes).quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:16 schreef Lambiekje het volgende:
Je weet hopelijk wel dat de vermeende kapers de helft nog up and running zijn?
Jij hebt echt een bizar beeld van New York. Denk je dat het allemaal dunne steegjes zijn met aan weerszijde dusdanig hoge gebouwen dat je niets meer kunt zien? Ook in New York kun je gewoon de hele dat in de zon lopen hoor...quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe ver kun je kijken in NY. Niet ver. je hebt maar een smalle strook van lucht. Plus dat iemand in een tijdspanne van 17 sec moet kijken. Hoeveelheid mensen die iets hebben gezien is laag.
pff wat een dubbele p te gevolg heeft...quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als ik hier door het centrum loop dan zijn eigenlijk alle kappers nog up and running. Het gaat wel niet zo goed met de middenstand, maar kappers lijken daar weinig last van te hebben.
Niets dat kappers ook maar iets met het onderwerp te maken hebben. Wel on-topic blijven he, Lambiekske...
Je begrijpt zeker niet dat er kleurbewerking gehanteerd wordt bij TV.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het dynamisch bereik van een camera is compleet niet te vergelijken met dat van je ogen. Maar het is dit soort simpele (en eigenlijk gewoon oneducatieve) redeneringen die er voor zorgt dat je het nooit zult begrijpen....
Je hebt vast nog nooit een foto gemaakt die deels onderbelicht of overbelicht is, terwijl je met je ogen wel gewoon goed kon zien?
Hier kun je nog steeds kleur herkennen. En is er flinke reflectie in achterflankquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:54 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Ok....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BBCquote:[..]
Gaarne bewijs (dus geen van-horen-zeggen verhaaltjes).
Dit beeld materiaal is ook van wat iets hogere kwaliteit dan home video's uit 2001 en SD camerabeelden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hier kun je nog steeds kleur herkennen. En is er flinke reflectie in achterflank
ipv van de Winding "Q" gebruikte sjabloon in 911 videos.
De tweede foto is met grootste gemak in photoshop de buik tot lichtgrijs te maken.
Ik vroeg je om bewijs, niet om een "zoek het zelf maar uit" achtige reactie.quote:Zeker nog niet lang in de het 911 onderzoek bezig?
Ik snap dat heel goed. Het betreft een live-event. Alle opnames zijn van grote afstand gemaakt (al was het maar omdat het hoge torens waren) waardoor er veel en ver ingezoomd is. Omdat optische zoom bij camera's met een grote beeldsensor (er vanuitgaande dat de meeste opnames digitaal gemaakt zijn) beperkt is, is er in veel gevallen waarschijnlijk ook digitaal ingezoomd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je begrijpt zeker niet dat er kleurbewerking gehanteerd wordt bij TV.
Ik snap niet waarom er low-quality chromatische beelden zijn uitgezonden. Dergelijk live-feed strokt niet met regulier uitzendingen. 60 jaar TV en dan met dergelijke kwaliteit aankomen.
waarom zijn alle beelden te blauw?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik snap dat heel goed. Het betreft een live-event. Alle opnames zijn van grote afstand gemaakt (al was het maar omdat het hoge torens waren) waardoor er veel en ver ingezoomd is. Omdat optische zoom bij camera's met een grote beeldsensor (er vanuitgaande dat de meeste opnames digitaal gemaakt zijn) beperkt is, is er in veel gevallen waarschijnlijk ook digitaal ingezoomd.
Daar komt nog bij dat de opnames die op Youtube zijn geplaatst van nog veel mindere kwaliteit zijn als de live-uitzendingen destijds. Waarom? Omdat alle filmpjes op youtube van slechte kwaliteit zijn om bandbreedte te sparen. Compressie=kwaliteitsverlies. Overigens treedt bij beeldcompressie ook altijd kleurverlies op.
En kleurbewerking bij de televisie? Natuurlijk gebeurt dat. Dat kan zelfs bijna realtime. Maar ik denk dat de netwerkbazen op het moment dat dit allemaal gebeurde wel wat anders aan hun hoofd hadden dan zorgen dat alle kleurtjes net zo mooi waren als in Top Gun.
11. Brown shades of color in the air due nuclear radiation forming NO2, NO3 and nitric acid. TV and documentary footage changed the color balance to blue to disguise this fact indicating complicity in the coverup.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom zijn alle beelden te blauw?
wat proberen ze te verbergen?
Omdat jouw monitor niet fatsoenlijk is, misschien? Op mijn professionele gecalibreerde scherm valt het allemaal reuze mee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom zijn alle beelden te blauw?
wat proberen ze te verbergen?
Je vergeet (of beter gezegd negeert) weer de enorme rookwolk van WTC1. Kijk eens naar de stand van de zon, locatie van de rookwolk en aanvliegroute van flight 175. De schaduw van de rookwolk is de reden dat het vliegtuig zwart is tot vlak voor de impact waar hij onder de rookwolk komt.. Maar daar ben je al zo vaak op gewezen dus zal je het dit keer ook wel weer negeren..quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Aaa kijk, de onzin die je slikt post je ook nog even.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
11. Brown shades of color in the air due nuclear radiation forming NO2, NO3 and nitric acid. TV and documentary footage changed the color balance to blue to disguise this fact indicating complicity in the coverup.
dit is BNW,maar het is al bewezen dat de beelden te blauw zijn,hoor en dat ligt niet aan mijn monitor of comprimeren. kan je dat onderbouwen dat het onzin is, want dat is nogal vaak bij jou het geval, keihard roepen dat iets onzin is zonder onderbouwing.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Omdat jouw monitor niet fatsoenlijk is, misschien? Op mijn professionele gecalibreerde scherm valt het allemaal reuze mee.
Of omdat er bij beelden die van ver af zijn ingezoomd, veel ruimte overbrugd moet worden en dus (in een grote stad) door veel vervuiling wordt gefilmd. Dat doet rare dingen met kleuren.
Of bij het comprimeren van video is het heel normaal dat het beeld blauwer wordt?
Ik weet het niet, maar je slikt weer een of andere onzin voor zoete koek, zonder aan andere opties te denken of te onderzoeken.
de orginele uitgezonden beelden hebben die te blauwe kleur niet, dat is later bewerkt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Aaa kijk, de onzin die je slikt post je ook nog even.
Ik heb verschillende fotoreportages gedaan in grote steden (o.a. Beijing) waarbij ik o.a. gebouwen en parken van grote afstand met een telelens heb gefotografeerd. Hoe groter de stad, hoe meer vervuiling. In de ene stad krijg je een grijze 'haze' (veel in Zuid China) rondom Beijing is die wat meer blauwgrijs. Dat is helemaal niet gek (alleen enigzins verontrustend, omdat er nogal wat rotzooi in de lucht zit).
Maar ja, jij wil graag geloven dat nucleaire shit de reden is, terwijl uitlaatgassen hetzelfde effect hebben. Dus, dan kan ik lullen wat ik wil, maar je gelooft toch alleen maar de sites waar je blind achteraan hobbelt.
En als er iets is wat het nagenoeg altijd onjuist heeft dan is het MSM.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de orginele uitgezonden beelden hebben die te blauwe kleur niet, dat is later bewerkt.
uitlaatgassen hebben totaal niet hetzelfde effect, die veroorzaken geen blauwe zweem, je praat weer keihard poep zonder onderbouwing.
en sites waar ik blind achterna hobbelt? voor jou hetzelfde met de MSM!
non qvis sed qvidquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:08 schreef Lambiekje het volgende:
En als er iets is wat het nagenoeg altijd onjuist heeft dan is het MSM.
Waarom blijf je dan steeds herhalen dat kapers nog in leven zouden zijn? Dat is een bericht uit de MSM wat je als bewijs blijft gebruiken.. Maar tot op heden is dit door de conspirancy aanhanger nog steeds niet bevestigd, na bijna 10 jaar hebben ze nog steeds niet een nog levende kaper voor de camera gekregen terwijl ze daar in een keer de conspirancy mee kunnen bewijzen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En als er iets is wat het nagenoeg altijd onjuist heeft dan is het MSM.
volgens mij heeft cnn dat al gedaan.quote:Op zondag 10 april 2011 02:14 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan steeds herhalen dat kapers nog in leven zouden zijn? Dat is een bericht uit de MSM wat je als bewijs blijft gebruiken.. Maar tot op heden is dit door de conspirancy aanhanger nog steeds niet bevestigd, na bijna 10 jaar hebben ze nog steeds niet een nog levende kaper voor de camera gekregen terwijl ze daar in een keer de conspirancy mee kunnen bewijzen...
nee BBC heeft een dergelijke programma gehad.quote:
Kranten worden aangestuurd door BigMoney. En de directeuren zijn vriendjes van de industrie. Een individuele journalist kan iets leuks schrijven maar het komt er niet in. >> Reclame derving.quote:
Jij hebt de originele beelden nog liggen dus, ter vergelijking. Post ze dan eens? Want jij kunt je dat onmogelijk herinneren van toen, jij bent toch 14 jaar? Dan was je toen veel te jong om het mee te krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de orginele uitgezonden beelden hebben die te blauwe kleur niet, dat is later bewerkt.
uitlaatgassen hebben totaal niet hetzelfde effect, die veroorzaken geen blauwe zweem, je praat weer keihard poep zonder onderbouwing.
en sites waar ik blind achterna hobbelt? voor jou hetzelfde met de MSM!
Vind je dat niet een beeeeetje hypocriet? Meestal ben je erg negatief over MSM berichten, maar deze gebruik je dan weer wel.quote:Op zondag 10 april 2011 07:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee BBC heeft een dergelijke programma gehad.
Ik geloof niet dat het om een compressie artefact gaat. Zie het volgende beeld. Het is een iets latere frame. Daarop is de vleugel nog steeds verdwenen. Compressie artefacts doen zich voor wanneer beelden (sterk) gecomprimeerd worden. De beelden van de video zijn vrij scherp. Ik kan bijna de stenen in het gebouw in de voorgrond van elkaar onderscheiden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
compressie artefacts, je ziet ze rond de vleugels zitten, zou mijn beste gok zijn.
alweer geen onderbouwing voor je beweringen, je lult uit je nek en je moet je broertje van 14 jaar niet op mij projecteren. je blijft maar poep praten, met je camera's. ik heb het over het moment dat de towers exploderen,waar op de orginele semi live uitzending bruine kleuren te zien zijn, achteraf zijn de beelden te blauw van kleur om die kleuren te verbergen. jij komt aanzeilen met mileuvervuiling in steden, zo kan je weer zien,dat je totaal niet weet waarover je praat! lees/kijk je eerst maar eens in over het onderwerp 9/11. voordat je weer je grote arrogante bek open trekt!quote:Op zondag 10 april 2011 10:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jij hebt de originele beelden nog liggen dus, ter vergelijking. Post ze dan eens? Want jij kunt je dat onmogelijk herinneren van toen, jij bent toch 14 jaar? Dan was je toen veel te jong om het mee te krijgen.
Zoals ik al zei: zelfs als de originele beelden een verstoorde kleurbalans hebben die neigt naar bruintinten, dan kan dat door allerlei rotzooi in de lucht zijn veroorzaakt. In veel grote steden heb je dat, zeker als je met veel zoom veel lucht moet overbruggen. Je moet voor de grap eens een keer een camera gebruiken, voordat je allerlei gekke dingen gaat roepen.
En mij aanspreken op een gebrek aan onderbouwing? Daar moest ik wel even om lachen, eerlijk gezegd.
Het lijkt mij persoonlijk niet nodig, dit taalgebruik. Misschien zijn je argumenten op, ofzo? Probeer het toch maar eens gewoon netjes.quote:Op zondag 10 april 2011 17:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je lult uit je nek
je blijft maar poep praten
voordat je weer je grote arrogante bek open trekt!
Ja, door werken in een extreem stoffige en rokerige omgeving. Oh, wacht. Dat hebben ze gedaan!quote:Op zondag 10 april 2011 18:01 schreef THEFXR het volgende:
9/11 firefighters ARE getting cancer at a faster rate than others, chief medical officer reveals
we weten natuurlijk allemaal, waardoor je snel kanker kan krijgen!
haha, met maskers op toch? tegen het stof weetjewel, je bent ergvermakelijk en weer zonder onderbouwing.quote:Op zondag 10 april 2011 20:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, door werken in een extreem stoffige en rokerige omgeving. Oh, wacht. Dat hebben ze gedaan!
'n ander overduidelijk (maar oud) v.b dat er met de footage geknoeid word:quote:Op zondag 10 april 2011 10:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jij hebt de originele beelden nog liggen dus, ter vergelijking. Post ze dan eens? Want jij kunt je dat onmogelijk herinneren van toen, jij bent toch 14 jaar? Dan was je toen veel te jong om het mee te krijgen.
Zoals ik al zei: zelfs als de originele beelden een verstoorde kleurbalans hebben die neigt naar bruintinten, dan kan dat door allerlei rotzooi in de lucht zijn veroorzaakt. In veel grote steden heb je dat, zeker als je met veel zoom veel lucht moet overbruggen. Je moet voor de grap eens een keer een camera gebruiken, voordat je allerlei gekke dingen gaat roepen.
En mij aanspreken op een gebrek aan onderbouwing? Daar moest ik wel even om lachen, eerlijk gezegd.
Verstandig lijkt mij.quote:Op zondag 10 april 2011 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee, d'r is niet gekloot met de beelden:
Damn zeg, er zitten er hier een paar te ontkennen, puur om te ontkennen. Een andere reden hebben ze niet. Ik ga dan ook niet meer op de meeste van deze figuren in, aangezien het simpelweg een welles-nietes spelletje is en verder gewoon kant nog wal raakt. Ik post lekker om ze heen
wat je vind je van die vele jonge 9/11 werkers, die zo veel en vroeg sterven door kanker?quote:Op zondag 10 april 2011 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee, d'r is niet gekloot met de beelden:
Damn zeg, er zitten er hier een paar te ontkennen, puur om te ontkennen. Een andere reden hebben ze niet. Ik ga dan ook niet meer op de meeste van deze figuren in, aangezien het simpelweg een welles-nietes spelletje is en verder gewoon kant nog wal raakt. Ik post lekker om ze heen
Ik weet niet wat ik daar van vind. Ergens heb ik moeite dat verhaal te geloven. Wat zijn de feiten en zijn ze gecheckt?quote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat je vind je van die vele jonge 9/11 werkers, die zo veel en vroeg sterven door kanker?
Maar waar blijven nu die bruine originele beelden? Ik zit maar te wachten en te wachten. Je kunt wel weer allemaal persoonlijk gaan worden, maar het echte onderwerp dat ga je uit de weg. Laat het eens zien dan? En dan geen klungelige fototjes van 10 bij 10 pixels, maar het echte bewijs?quote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, met maskers op toch? tegen het stof weetjewel, je bent ergvermakelijk en weer zonder onderbouwing.
p.s. dat met die blauwe tint is al vaker aan de orde gekomen,maar aangezien er een aantal te lui zijn om die de voorgaande delen te lezen, had ik deze stomme bewering wel aan zien komen. ik ben er iig niet om hier te compenseren voor luiheid en slechte geheugen van anderen!
Kijk zelf maar eens het archief in en ontdek de verschillende kleuren van de lucht en de rook bijvoorbeeld. Soms is de rook licht grijs en op andere beelden is het weer pikzwart. Je hoeft geen academicus te zijn om dat te kunnen constateren.quote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar waar blijven nu die bruine originele beelden? Ik zit maar te wachten en te wachten. Je kunt wel weer allemaal persoonlijk gaan worden, maar het echte onderwerp dat ga je uit de weg. Laat het eens zien dan? En dan geen klungelige fototjes van 10 bij 10 pixels, maar het echte bewijs?
Heb je niet hè.... Nee, dan is schelden en persoonlijk worden om je eigen onmacht te verbergen veel makkelijker.
al had je het echte bewijs voor je neus,dan spindokter je toch weer omheen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar waar blijven nu die bruine originele beelden? Ik zit maar te wachten en te wachten. Je kunt wel weer allemaal persoonlijk gaan worden, maar het echte onderwerp dat ga je uit de weg. Laat het eens zien dan? En dan geen klungelige fototjes van 10 bij 10 pixels, maar het echte bewijs?
Heb je niet hè.... Nee, dan is schelden en persoonlijk worden om je eigen onmacht te verbergen veel makkelijker.
Ik vraag je alleen om dat wat je beweert, namelijk dat de originele beelden van de 9/11 event een stuk bruiner zijn, aan te tonen met (fatsoenlijk) videomateriaal wat die claim ondersteunt. Dat is toch niet te veel gevraagd?quote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
al had je het echte bewijs voor je neus,dan spindokter je toch weer omheen.
en wat loop je te zeiken over persoonlijk worden en schelden, als je er zelf mee begon, -edit-
Wat hij bedoelt is dat er een bruine kleurzweem hing over de originele beelden, die later zou zijn bewerkt, waardoor het bruin is verdwenen en de beelden te blauw zijn geworden. Wat op zich al gek is, omdat je bruin niet kunt compenseren met blauw. Maar dat terzijde. Die bruine kleurzweem (als hij er al is) kan volgens FXR alleen veroorzaakt zijn door nucleaire explosies, terwijl mijn ervaring als fotograaf leert dat gewone plain-old luchtvervuiling hetzelfde effect kan geven wanneer je over een grote afstand (dus door veel lucht) optische zoom gebruikt.quote:Op zondag 10 april 2011 21:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet overigens niet of dat is wat THEFXR bedoelt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |