abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2011 @ 15:02:42 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94978780
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 14:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ook :P Ik dacht vroeger altijd dat zulke billen lelijk waren (mijn billen steken uit naar achter zeg maar) en nu blijkt dat mensen speciale hulpmiddelen aanschaffen om zo'n achterwerk te krijgen _O-
Mijn bips is half bol en half plat B-) Best of both worlds, baby! _O-

Ik vind bolle billen wel prima, mits stevig! :Y Bips > buik :P Helaas steek ik wat aan beide kanten uit :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_94978798
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2011 08:08 schreef sigme het volgende:
Mogge!

[..]

Ik heb aardig wat gedronken, maar ja, wat is genoeg?
Overigens heb ik wel koffie gedronken, maar minder dan normaal. We drinken normaal 2 espresso en 1 pot gewone koffie (1,5 kop) op een dag. De pot gewone koffie hebben we geschrapt.

Vandaag begonnen met beter bevallende pap; een restje van de vla van gister :9, met een grote toef kwark, creme fraiche en lijnzaad.
Van minder koffie drinken kun je ook hoofdpijn krijgen!!!!
Worry is a misuse of imagination
pi_94978818
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 10:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik vind dit wederom erg weinig. Gooi eens 2 weetabix in je yoghurt, en eet een boterham oid bij je lunch? En je kunt ook wel 2 stronken witlof eten bij je avondeten...
Ik heb hier geen honger op, verre van, en ik had vanmorgen echt niet meer honger, ik ga mezelf niet vol rammen als ik daar geen zin in heb. Ik stond bij de fitness (anderhalf uur later) nog die appel op te boeren als een gek. En mijn luch zit qua kcal gewoon prima hoor, 1 hele volle bak met sla, rauwkost, ei en tonijn EN een vol glas melk kan ik geen honger van lijden. En die 2e stronk witlof is er niet ;) En wederom heb ik er gewoon genoeg aan. Ik heb belangena niet zoveel nodig dan mensen denken, ik ben maar klein van stuk, en als ik meer eet dan voel ik me gewoon net 1 ballon.
  zondag 3 april 2011 @ 15:05:31 #179
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94978872
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Van minder koffie drinken kun je ook hoofdpijn krijgen!!!!
Dat klopt, wordt ook wel 'weekend'hoofdpijn genoemd, omdat je minder koffie nuttigt dan op het werk.

1 stronkje witlof? Heb er al 2 op voor het de oven in gaat :D

Ik heb totaal geen billen, het is ook niet fijn om bij mijn vriend op schoot te zitten, tis spier en bot... Zit ook in de familie.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_94978880
En bolle billen zijn fijn
Worry is a misuse of imagination
  zondag 3 april 2011 @ 15:06:52 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94978927
Dat opboeren kan ook teken zijn van een lege maag...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94978929
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:03 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik heb hier geen honger op, verre van, en ik had vanmorgen echt niet meer honger, ik ga mezelf niet vol rammen als ik daar geen zin in heb. Ik stond bij de fitness (anderhalf uur later) nog die appel op te boeren als een gek. En mijn luch zit qua kcal gewoon prima hoor, 1 hele volle bak met sla, rauwkost, ei en tonijn EN een vol glas melk kan ik geen honger van lijden. En die 2e stronk witlof is er niet ;) En wederom heb ik er gewoon genoeg aan. Ik heb belangena niet zoveel nodig dan mensen denken, ik ben maar klein van stuk, en als ik meer eet dan voel ik me gewoon net 1 ballon.
Als ik een appel eet en dan lang niks krijg ik juist altijd honger die aanvoelt als misselijkheid en boeren. Kan het niet zijn dat je de honger niet herkent?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_94978979
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat opboeren kan ook teken zijn van een lege maag...
Nou nee, dat was niet het geval :P Zo vroeg had ik niet ontbeten ook.
pi_94979027
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:06 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Als ik een appel eet en dan lang niks krijg ik juist altijd honger die aanvoelt als misselijkheid en boeren. Kan het niet zijn dat je de honger niet herkent?
Dat was zo lang niet, ik had mijn ontbijt om 9 uur, die appel om half 11, en om iets later dan 12 uur stond ik op de fitness. Ik weet wel wat honger is :P Toen ik thuis kwam, toen had ik honger!
pi_94979078
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:09 schreef Siral het volgende:

[..]

Dat was zo lang niet, ik had mijn ontbijt om 9 uur, die appel om half 11, en om iets later dan 12 uur stond ik op de fitness. Ik weet wel wat honger is :P Toen ik thuis kwam, toen had ik honger!
Dat vind ik best lang hoor, dan heb je toch zeker 2 uur niks gegeten na die appel. En dan ook nog eens koffie, daar zou mijn maag echt enorm onrustig van worden!
pi_94979088
Ik zit met mijn tonijnsalade trouwens qua kcal hetzelfde als dat ik 2 boterhammen zou eten, wat ik normaal doe.
pi_94979134
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:10 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat vind ik best lang hoor, dan heb je toch zeker 2 uur niks gegeten na die appel. En dan ook nog eens koffie, daar zou mijn maag echt enorm onrustig van worden!
2 uur niks eten is lang? Sterker nog het was 3 uur, ben net thuis, net gegeten.
pi_94979153
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 14:48 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Wat is dat voor auto en is dat handig voor een 'beginner/eerste auto'? En wat kost die?
Onze trouwauto, zie Fobo :P
Gaat voor rond de 1000 weg denk ik?
Ja doei.
pi_94979163
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:11 schreef Siral het volgende:

[..]

2 uur niks eten is lang?
Een appel is bijna niks, dus eigenlijk is je laatste échte maaltijd dan al 3 uur geleden. Zoals ik al zei zouden een appel en koffie de honger bij mij eerder opwekken dan uitstellen.
  zondag 3 april 2011 @ 15:13:19 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94979194
Roggebrood met pindakaas :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_94979229
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:12 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Een appel is bijna niks, dus eigenlijk is je laatste échte maaltijd dan al 3 uur geleden. Zoals ik al zei zouden een appel en koffie de honger bij mij eerder opwekken dan uitstellen.
Geen last van gehad.. :P ik neem altijd een appel tussen mijn ontbijt en lunch in :) Normaliter op een normale dag ontbijt ik om 8 uur, om 11 uur die appel, en om kwart voor 1 mijn lunch.
pi_94979290
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:14 schreef Siral het volgende:

[..]

Geen last van gehad.. :P ik neem altijd een appel tussen mijn ontbijt en lunch in :) Normaliter op een normale dag ontbijt ik om 8 uur, om 11 uur die appel, en om kwart voor 1 mijn lunch.
Daarom denk ik dus dat je wel honger had maar hem niet herkende.
Nou ja, laat ook maar. Als jij anderhalf uur wilt fitnessen op een karig ontbijtje en een appel moet je dat vooral doen.
pi_94979386
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:15 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Daarom denk ik dus dat je wel honger had maar hem niet herkende.
Nou ja, laat ook maar. Als jij anderhalf uur wilt fitnessen op een karig ontbijtje en een appel moet je dat vooral doen.
Ieder heeft zijn eigen hoeveelheid qua eten? En mijn lunch zit gewoon op 300+ kcal.
Geloof me nou maar, ik had echt geen honger :')
pi_94979550
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:18 schreef Siral het volgende:

[..]

Ieder heeft zijn eigen hoeveelheid qua eten? En mijn lunch zit gewoon op 300 kcal.
Geloof me nou maar, ik had echt geen honger :')
Die 300 kcal heb je daarvoor al opgebruikt in de sportschool, en je maakt mij niet wijs dat je met je andere maaltijden alleen aan genoeg calorieën komt voor de rest van de dag. Je organen hebben ook energie nodig.
pi_94979618
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:22 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Die 300 kcal heb je daarvoor al opgebruikt in de sportschool, en je maakt mij niet wijs dat je met je andere maaltijden alleen aan genoeg calorieën komt voor de rest van de dag. Je organen hebben ook energie nodig.
Minimaal 300 :P believe me, misschien dat ik vanavond na het eten nog wat fruit of groente pak, maar ik moet nog maar die cracker met aardbeien zien te eten voor 6 uur..

Dan zal er wel iets mis met mij zijn.
pi_94979785
Fruit en groente zetten natuurlijk niet echt zoden aan de dijk. Er zijn zat dingen met veel calorieën die helemaal niet vullen ( ;( ), en andersom dus ook. Dat iets vult betekent niet dat er veel calorieën in zitten, en dat je vol zit betekent niet dat je genoeg gegeten hebt. Kwestie van gewenning.
  zondag 3 april 2011 @ 15:28:43 #197
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94979804
Ja nee, een hele cracker met aardbeien. Dat is natuurlijk ook wel zwaar tafelen.

Enniewee,

O: kom havermoutpap
T: paaseitje
S: RPM
L: klein kommetje franse kwark, bananenkwark, 2 el muesli
T: grapefruit
D: nasi, met kroepoek en satésaus.

Heb nog trek. Wat vinden jullie? Kan/mag er nog wat bij?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94979862
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:19 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg: zijn er naast mij en uniek eigenlijk nog anderen hier die het lukt om op gewicht te blijven?
Ik zou mijzelf ook als stabiel betitelen. Ik ben begin 2009 afgevallen van 69 naar 63 kg, en daarna varieer ik van zeg 62,5 tot 65,5.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_94979873
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Fruit en groente zetten natuurlijk niet echt zoden aan de dijk. Er zijn zat dingen met veel calorieën die helemaal niet vullen ( ;( ), en andersom dus ook. Dat iets vult betekent niet dat er veel calorieën in zitten, en dat je vol zit betekent niet dat je genoeg gegeten hebt. Kwestie van gewenning.
Wat moet ik dan pakken, snoep en koek? Wat is er mis met fruit en groente?
pi_94979886
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja nee, een hele cracker met aardbeien. Dat is natuurlijk ook wel zwaar tafelen.

Enniewee,

O: kom havermoutpap
T: paaseitje
S: RPM
L: klein kommetje franse kwark, bananenkwark, 2 el muesli
T: grapefruit
D: nasi, met kroepoek en satésaus.

Heb nog trek. Wat vinden jullie? Kan/mag er nog wat bij?
Een grapefruit telt eigenlijk niet echt als T want daar zit bijna niks in, dus volgens mij mag er zeker nog wat bij! :Y

*stapt van high horse af* :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')