Geen idee! Het lijkt mij veel, 20 ml zoetstof, maar ik gooi dan ook echt nergens suiker of zoetstoffen doorheen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Alleen in het toetje, ik vond het echt nodig voor de smaak. Is het veel?
Als je nooit ergens suiker door doet, maak je dan wel zelf zoete desserts?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Geen idee! Het lijkt mij veel, 20 ml zoetstof, maar ik gooi dan ook echt nergens suiker of zoetstoffen doorheen.
Ter compensatie zit er vast wel veel suiker in de dingen die ik normaal eet.
Lufthansa heeft 2x per jaar goedkope vluchten in de aanbieding. Wij boeken dan 'altijd' onze Amerikareisjes.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga van 27 mei tot en met 14 juni naar de VS.
Op bezoek bij vrienden in Chicago en dan door richting Minneapolis om daar 150 mijl te fietsen voor het goede doel.
Ook al zo'n belachelijk goedkoop ticket.
Ik ben echt in shock over de prijs van dat ticket. Normaal ben je namelijk het dubbele kwijt, maar dit zal wel een nieuwe route zijn van Lufthansa ofzo.
Wow, jij maakt er echt werk van!! Goed hoor! Die hoofdpijn......dat is vaak als je niet genoeg water drinkt, kan dat kloppen? Het dieet werkt enorm vochtafdrijvend vooral de eerste dagen en dat moet je wel aanvullen en meer drinken dan je normaal zou doen. Ben ook benieuwd of jij op den duur minder trek gaat krijgen!quote:
Ik heb aardig wat gedronken, maar ja, wat is genoeg?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Wow, jij maakt er echt werk van!! Goed hoor! Die hoofdpijn......dat is vaak als je niet genoeg water drinkt, kan dat kloppen? Het dieet werkt enorm vochtafdrijvend vooral de eerste dagen en dat moet je wel aanvullen en meer drinken dan je normaal zou doen. Ben ook benieuwd of jij op den duur minder trek gaat krijgen!
Mooie lijst!quote:Op zondag 3 april 2011 08:41 schreef Laureline het volgende:
Lijstje gisteren:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: 2 gekookte eieren met crackers
T: roggebrood met oude kaas, mandarijn, kwark
T: nootjes en tomatensap
D: sperciebonen (2,5 ons), vegetarische balletjes, overaardappeltjes
T: kwark met vanilleyoghurt
Het is nu wel even meer werk dan normaal, maar ik denk dat dat bijtrekt. Ik heb gister quiche gemaakt en een flink stuk rosbief gebraden. Vandaag braad ik een een varkensrollade en morgen maak ik gehaktbrood. Vandaag ook nog maar 1 of 2 quiches bijbakken.quote:Je nieuwe lowcarb-patroon klinkt als een extra dagtaak, sigme! Of heb je veel grote hoeveelheden gemaakt? Ben benieuwd naar de weegschaalgetallen de komende tijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |