abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2011 @ 12:02:15 #1
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_94973103
Het vorige deel: [Gezond Slank] #1417: allenig en zonder piercings

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

Ontvangen van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Slank"
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_94973131
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 11:54 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

Heb je geen gieter of zoiets? Teiltje in de woonkamer zetten, vullen met gieter, klaar!
Dat zou een oplossing kunnen zijn, maar dan zit ik met een teiltje met koud water in mn woonkamer straks.
Ik vraag het wel aan mijn moeder als ze straks langs komt. :)

Mijn collega's waren er geloof ik ook wel overtuigd dat ik echt geen kant op kan zo ongeveer. :D

En *O* voor Maria en dr lieve vriendje. :)

En Cali, wordt er voor sportwedstrijden niet aangeraden om koolhydraten te stapelen? Dus eerst een paar dagen heel weinig koolhydraten en dan de laatste paar dagen voor de wedstrijd juist heel veel (langzame) koolhydraten. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_94973146
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:01 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Op de dag zelf wil ik uiteraard wel weer KH eten, maar ik vraag me een beetje af, hoe lang ik dat van tevoren moet beginnen te doen. Opbouwen van de kh maar ook het weer aanvullen van mijn glycogeen voorraad... Zou 1 dag voldoende zijn??
Ik zou tien dagen lowcarben en dan weer gaan opbouwen ofzo? Ik ben ook geen expert, maar één dag lijkt me niet genoeg.

En gefeliciteerd met je jubileum *;
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94973191
Goedemorgen.

Mijn aardbeien zijn al beschimmeld ;(
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 3 april 2011 @ 12:06:47 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94973242
Calikuiken: Yay! O+ Gefelie met je maand samen! En 1 dag lijkt me idd misschien wat weinig, vooral omdat Cootje langzaam opbouwen aanraadt na strenge low carb, en je voor zo'n stuk fietsen wel wat meer nodig hebt denk ik!

Ewelina: ik las aambeien :@ :') Maar da's mooi ruk!

Ik heb de props doorgegeven aan Mr Vriendjeface B-) *;
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 3 april 2011 @ 12:06:52 #6
277802 _Calimero_
pi_94973245
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat zou een oplossing kunnen zijn, maar dan zit ik met een teiltje met koud water in mn woonkamer straks.
Ik vraag het wel aan mijn moeder als ze straks langs komt. :)

Mijn collega's waren er geloof ik ook wel overtuigd dat ik echt geen kant op kan zo ongeveer. :D

En *O* voor Maria en dr lieve vriendje. :)

En Cali, wordt er voor sportwedstrijden niet aangeraden om koolhydraten te stapelen? Dus eerst een paar dagen heel weinig koolhydraten en dan de laatste paar dagen voor de wedstrijd juist heel veel (langzame) koolhydraten. :)
Jep, meestal probeer ik te taperen: intensiteit training afbouwen en KH in voeding opbouwen.

alleen is er weinig af te bouwen want ik sport bijzonder weinig vanwege blessure hamstring, en 100km is op zich een redelijk kleine afstand. Maargoed alsnog zal het tegen de 4 uur lopen.. dus enige energievoorraad zal ik zeker nodig hebben.

Heeft 10 dagen low carben zin, denken jullie?
pi_94973297
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:06 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Jep, meestal probeer ik te taperen: intensiteit training afbouwen en KH in voeding opbouwen.

alleen is er weinig af te bouwen want ik sport bijzonder weinig vanwege blessure hamstring, en 100km is op zich een redelijk kleine afstand. Maargoed alsnog zal het tegen de 4 uur lopen.. dus enige energievoorraad zal ik zeker nodig hebben.

Heeft 10 dagen low carben zin, denken jullie?
Gaat het je makkelijk af? Dan zou ik het gewoon doen. Voel je je er niet lekker bij, dan niet!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 3 april 2011 @ 12:09:15 #8
277802 _Calimero_
pi_94973321
Thanks voor de felicitaties :D
Hij is nog steeds de Ware :+
Alleen gister baalde ik even van hem, we zouden wat leuks gaan doen buiten, nadat ik een rondje had gewielrend, maar hij was zo druk dat dat er toch niet van kwam en toen was ik teleurgesteld }:| Maar toen hij daarna zomaar bij mij op de stoep stond omdat ie zichzelf had buitengesloten en er zelfs een slotenmaker aan te pas moest komen, vond ik het zo sneu dat ik het alweer was vergeten..
pi_94973323
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Gaat het je makkelijk af? Dan zou ik het gewoon doen. Voel je je er niet lekker bij, dan niet!
Maar kom je niet keihard aan als je vanaf low carb in 4 dagen gaat bunkeren?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 3 april 2011 @ 12:10:57 #10
277802 _Calimero_
pi_94973375
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, het gaat me alles behalve makkelijk af. Het hele planningsgebeuren is niet mijn sterkste punt, en op dagen dat ik van 07.00 tot 20.00 de deur uit ben voor werk, vraagt het een HOOP voorbereiding.

Misschien maar gewoon weer de snelle suikers alleen laten staan :?
pi_94973380
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maar kom je niet keihard aan als je vanaf low carb in 4 dagen gaat bunkeren?
Geen idee, ik ben geen expert.
pi_94973399
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:10 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Nee, het gaat me alles behalve makkelijk af. Het hele planningsgebeuren is niet mijn sterkste punt, en op dagen dat ik van 07.00 tot 20.00 de deur uit ben voor werk, vraagt het een HOOP voorbereiding.

Misschien maar gewoon weer de snelle suikers alleen laten staan :?
Dat zou ik doen dan, ja. Gewoon wel grof volkorenbrood, zilvervliesrijst en dergelijke.
  zondag 3 april 2011 @ 12:11:38 #13
277802 _Calimero_
pi_94973402
hoe gaat het nu bij jou GB? Ben je er al veel van afgevallen? En hoe lang moet je nog volhouden?
pi_94973433
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:11 schreef _Calimero_ het volgende:
hoe gaat het nu bij jou GB? Ben je er al veel van afgevallen? En hoe lang moet je nog volhouden?
Laatste week komt er aan en ik moet zeggen dat ik er niet zoveel zin meer in heb. Het is gewoon saai, alleen maar functioneel eten en dan nog niet eens echt zin er in hebben. Dus wie weet begin ik een paar dagen eerder met langzaam inbouwen van kh. Er is nu 5 kilo af en dat vind ik eigenlijk al heel mooi :)
pi_94973448
Ik zou na de wedstrijd beginnen, Cali. En dan even een maandje rustig aan doen met sport. Dus 2 weken vrij streng, dan minstens een week langzaam weer opbouwen (liefst 2) In de opbouwfase kan je wel langzaam weer gaan sporten, maar voor duursport heb je echt wel KH's nodig.
pi_94973472
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Laatste week komt er aan en ik moet zeggen dat ik er niet zoveel zin meer in heb. Het is gewoon saai, alleen maar functioneel eten en dan nog niet eens echt zin er in hebben. Dus wie weet begin ik een paar dagen eerder met langzaam inbouwen van kh. Er is nu 5 kilo af en dat vind ik eigenlijk al heel mooi :)
Herkenbaar! Dat geen trek hebben is echt best vervelend. :D Komt snel genoeg weer terug hoor, maak je geen zorgen. ;)
  zondag 3 april 2011 @ 12:14:18 #17
277802 _Calimero_
pi_94973480
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:13 schreef conleche het volgende:
Ik zou na de wedstrijd beginnen, Cali. En dan even een maandje rustig aan doen met sport. Dus 2 weken vrij streng, dan minstens een week langzaam weer opbouwen (liefst 2) In de opbouwfase kan je wel langzaam weer gaan sporten, maar voor duursport heb je echt wel KH's nodig.
Dat wordt lastig, want 6 mei is de volgende tocht (120 km), het seizoen is inmiddels weer echt begonnen he...

En als ik nu één week streng doe, en dan één week opbouw tot alleen de snelle suikers laten staan, zou dat zin hebben?
  zondag 3 april 2011 @ 12:14:55 #18
277802 _Calimero_
pi_94973497
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

5 kilo, wow, das echt veel zeg!
pi_94973511
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Herkenbaar! Dat geen trek hebben is echt best vervelend. :D Komt snel genoeg weer terug hoor, maak je geen zorgen. ;)
Hahaha, gelukkig maar :D Ik ga gewoon langzaam opbouwen, heb een beetje naar jouw lijstje gekeken en ik denk dat dat wel goed moet komen. Ik houd de weegschaal wel in de gaten, maar ik moet zeggen dat ik het nog steeds fijner vindt dat ik echt merk aan mijn kleding dat er wat af is *O*
pi_94973533
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:14 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dat wordt lastig, want 6 mei is de volgende tocht (120 km), het seizoen is inmiddels weer echt begonnen he...

En als ik nu één week streng doe, en dan één week opbouw tot alleen de snelle suikers laten staan, zou dat zin hebben?
Hmmmm, nou ja, om echt vet af te vallen zal het niet veel doen, maar het zou wel kunnen helpen om je trek in suiker te verminderen. Ik heb er niet echt ervaring mee, zo kort, dus weet het ook niet zeker.
pi_94973560
Ik moet zeggen dat ik het de eerste week het zwaarst had, Cali, dus ik weet het niet?
  zondag 3 april 2011 @ 12:18:14 #22
277802 _Calimero_
pi_94973593
Hmm nou ja ik zie wel even... thanks voor de tips dames!

Ik ga eens even aan het werk, Floris heeft dit weekend 2 keer mijn plant uitgegraven :( dus ik mag alweer stofzuigen }:|
pi_94973606
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:15 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hahaha, gelukkig maar :D Ik ga gewoon langzaam opbouwen, heb een beetje naar jouw lijstje gekeken en ik denk dat dat wel goed moet komen. Ik houd de weegschaal wel in de gaten, maar ik moet zeggen dat ik het nog steeds fijner vindt dat ik echt merk aan mijn kleding dat er wat af is *O*
Ja, ik vind het ook fijn, dat van die kleren die los zitten. Ik heb besloten dat ik niet meer wil afvallen, ook al ben ik wat zwaarder dan 2 jaar terug. In kleren zou het misschien nog nét wat mooier zijn om nog wat af te vallen, maar in mijn blootje vind ik het nu wel goed. Nog wel rondingen op de juiste plaatsen, zeg maar.

Was wel even een dilemma, want ik heb natuurlijk best vaak kleren aan. :P Maar ja. Ook weleens niet. :+
pi_94973631
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook fijn, dat van die kleren die los zitten. Ik heb besloten dat ik niet meer wil afvallen, ook al ben ik wat zwaarder dan 2 jaar terug. In kleren zou het misschien nog nét wat mooier zijn om nog wat af te vallen, maar in mijn blootje vind ik het nu wel goed. Nog wel rondingen op de juiste plaatsen, zeg maar.

Was wel even een dilemma, want ik heb natuurlijk best vaak kleren aan. :P Maar ja. Ook weleens niet. :+
Nou, in kleding zie je er ook mooi uit hoor, dus daar zou ik het inderdaad niet om doen!

Ik wil nog wel iets kwijt. Maar ik wil vooral het sporten weer even goed oppakken, het allemaal wat strakker maken :Y
pi_94973740
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, in kleding zie je er ook mooi uit hoor, dus daar zou ik het inderdaad niet om doen!

Ik wil nog wel iets kwijt. Maar ik wil vooral het sporten weer even goed oppakken, het allemaal wat strakker maken :Y
Thanx. :*

Ja, da's wel het beste om het fine-tunen met sporten te doen! En dan val je als het goed is ook nog af hoor, zij het langzamer, maar dan is het wel lekker dat je een beginnetje hebt en als je nu voortaan het zoet laat staan, heb je daar ook niet echt trek meer in.
pi_94973918
Ik ben echt zo blij dat ik door het low-carben van mijn snaaiaanvallen af ben..
En vroeger had ik echt altijd honger dat is nu ook echt helemaal weg gelukkig.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_94973942
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Thanx. :*

Ja, da's wel het beste om het fine-tunen met sporten te doen! En dan val je als het goed is ook nog af hoor, zij het langzamer, maar dan is het wel lekker dat je een beginnetje hebt en als je nu voortaan het zoet laat staan, heb je daar ook niet echt trek meer in.
Ik vind dat nog een hele moeilijke/rare gedachte. Kan het zoet nu makkelijk laten staan, maar nog steeds kwijlen bij de gedachte van een brownie ofzo :D :@

Plus dat ik bijna naar Rome ga. Italiaans ijs :9 Maar daar ga ik wel alles lopend doen, ik hoop op mooi weer O+
pi_94974249
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind dat nog een hele moeilijke/rare gedachte. Kan het zoet nu makkelijk laten staan, maar nog steeds kwijlen bij de gedachte van een brownie ofzo :D :@

Plus dat ik bijna naar Rome ga. Italiaans ijs :9 Maar daar ga ik wel alles lopend doen, ik hoop op mooi weer O+
Nou ja, je hoeft ook niet álles te laten staan, maar het moet niet een gewoonte worden. Dus als je een paar x in de week wat lekkers eet, dan zal het niet zo'n vaart lopen. Maar het moet wel een uitzondering zijn. Zodat je niet onbewust en ongemerkt iets zoets in je mond duwt. (mentos, anyone? ) :+
pi_94974344
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou ja, je hoeft ook niet álles te laten staan, maar het moet niet een gewoonte worden. Dus als je een paar x in de week wat lekkers eet, dan zal het niet zo'n vaart lopen. Maar het moet wel een uitzondering zijn. Zodat je niet onbewust en ongemerkt iets zoets in je mond duwt. (mentos, anyone? ) :+
Que? O-)
pi_94974623
Ik ga even test lopen, geen zin om nu evy te downloaden
Worry is a misuse of imagination
  zondag 3 april 2011 @ 13:00:55 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94974684
Aww wat lief Maria!

Feli Cali! En wat de rest zegt.

Co, pics or it didn't happen :+

En ik heb zojuist mijn nieuwe pakje ingewijd en het beviel goed! Net als een leuke RPM-release op mn iPod en zelf fietsen ipv me te ergeren aan de k*tmuziek van de huidige release :7.

Goed. Stand so far:

O: kom havermoutpap
T: paaseitje :')
S: RPM :7
L: ?
T: grapefruit
D: nasi

Wat zal ik eens gaan lunzzen?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 3 april 2011 @ 13:01:07 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94974690
Italiaans ijs O+

Wij hadden MEGA veel regen daaro, maar de laatste dag was superzonnig dus toen hebben m'n zus en ik nog een ijsje gehaald :9 met 3 bolletjes ofzo :D En allemaal van die maffe smaken die heerlijk zijn! O+

Al mag het plaatselijke ijssalonnetje hier er ook best wezen :7 *kwijl* _O-
pi_94974746
Haai... Ik moet nog bijlezen maar ik zag in het vorige topic iets waar ik toch even op moet reageren:

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 15:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mini!

Een vriendin van mij was vroeger een vriendin van jou :D
Dankzij Facebook weet ik denk ik wel wie het is, maar hoe kom je daar nu weer achter? :D
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 3 april 2011 @ 13:04:57 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94974784
Mijn daglijstje
o. verse aardbeien + gebakken courgette + gekookt ei
t. wortelmuffin + latte macchiato + stukje 85% chocolade
l. asperges en knolselderij uit de oven + zaziki
t. fruitsalade
d. bloemkool + kipfilet met spek
t. roomsoesjes met chocoladesaus
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 3 april 2011 @ 13:08:53 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94974875
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Italiaans ijs O+

Wij hadden MEGA veel regen daaro, maar de laatste dag was superzonnig dus toen hebben m'n zus en ik nog een ijsje gehaald :9 met 3 bolletjes ofzo :D En allemaal van die maffe smaken die heerlijk zijn! O+

Al mag het plaatselijke ijssalonnetje hier er ook best wezen :7 *kwijl* _O-
Ik heb 4 seizoenen in een italiaanse ijssalon gewerkt, Talamini in Enschede en Fiorin in Groningen :9 Heerlijk baantje O+

In Rome zit zo'n zaak die het beste ijs van Italië schijnt te hebben, Giolitti. Daar hadden ze ook roquefort- en spinazie-ijs :')
pi_94974911
Ik vind dat ding van Coco maar eng :X

@ Cali: Volgens mij zou je voor/tijdens het fietsen ook nog snelle carbs kunnen nemen. Dat zou dan snel genoeg uit je systeem moeten zijn om daarna weer te kunnen lowcarben.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_94974924
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:08 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik heb 4 seizoenen in een italiaanse ijssalon gewerkt, Talamini in Enschede en Fiorin in Groningen :9 Heerlijk baantje O+

In Rome zit zo'n zaak die het beste ijs van Italië schijnt te hebben, Giolitti. Daar hadden ze ook roquefort- en spinazie-ijs :')
talamini O+ O+ O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 3 april 2011 @ 13:12:25 #38
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94974974
Hmm, ijs en slagroomsoesjes! Nom! Maar geen goede lunch :'). Denk dat het maar 2 saaie boterhammen worden.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94975014
Ik ga maar zonder de hartslagmeter en gps haha..
  zondag 3 april 2011 @ 13:19:56 #40
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94975174
Wat ik me eigenlijk afvroeg: zijn er naast mij en uniek eigenlijk nog anderen hier die het lukt om op gewicht te blijven?

En wat is er gebeurd met:
quote:
Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Sinds dit topic [Gezond Slank] heet zie ik steeds extremere lijstjes langskomen. Van structureel te weinig eten tot lowcarben-als-het-eigenlijk-niet-in-je-lifestyle-past (als vegetarier en duursporter bijvoorbeeld).

Ik zal wel een ontzettende zeikerd zijn, maar ik snap het niet zo goed. :@

[ Bericht 3% gewijzigd door Tinkepink op 03-04-2011 13:29:26 ]
pi_94975379
Nou, ik blijf wel op gewicht met mijn huidige eetpatroon, maar wil eigenlijk nog wel een kilo of 5 afvallen :P . Alleen wel zonder honger te hebben en low-carben is ook echt niets voor mij. Dus nu probeer ik wat meer te bewegen, kijken of dat resultaat heeft. Koolhydraten schrappen kan altijd nog als dit niet werkt.
pi_94975512
Cali! Ik heb je hulp nodig! :P

Net even met de spinninginstructeur staan praten en besloten dat ik met de 1/8e triathloncursus mee ga doen :) Maar nu heb ik dus een fiets nodig. Ga er tweedehands een kopen en ga geld er tegenaan vragen voor m'n verjaardag deze week :) Maar geen idee wat ik het beste kan kopen, wat een goede prijs is, etc. Budget wil ik op max 200euro zetten eigenlijk... :X

http://trion.ruhosting.nl/tricursus/

het gaat om deze cursus :P
Ja doei.
pi_94975549
Grote afstanden fietsen als je low-carbt (?) vind ik trouwens ook onverstandig. Als je weer vaak gaat fietsen, ga je vanzelf toch wel weer afvallen, calimero?
  zondag 3 april 2011 @ 13:30:23 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94975553
Wat cool! Triathlon! Dát zou ik ook nog wel eens willen doen.
pi_94975584
Tja, ik was ooit 10 kilo verloren en nu, 5 jaar later zitten die er weer aan. De laatste 6 of 7 eigenlijk in heel korte tijd, door een combinatie van Amerika, feestdagen en stress. Daarvoor heb ik ook altijd wel 2 of 3 kilo geschommeld maar ben ik bij lange na niet meer zo zwaar geweest als ik 5 jaar geleden was. Dus op zich ben ik wel een hele tijd op gewicht gebleven, maar uiteindelijk zit het er wel weer aan.
  zondag 3 april 2011 @ 13:32:19 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94975620
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:19 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg: zijn er naast mij en uniek eigenlijk nog anderen hier die het lukt om op gewicht te blijven?

En wat is er gebeurd met:

[..]

Sinds dit topic [Gezond Slank] heet zie ik steeds extremere lijstjes langskomen. Van structureel te weinig eten tot lowcarben-als-het-eigenlijk-niet-in-je-lifestyle-past (als vegetarier en duursporter bijvoorbeeld).

Nee hoor, geen zeikerd. Je hebt ook gelijk. En ik blijf net als Madam Fleurs ook wel op gewicht geloof ik, maar da's met mijn buikje niet de bedoeling :+

Persoonlijk werd ik een beetje geirriteerd van mijn eigen gebrek aan backbone. Vooral omdat ik het gevoel had uit te dijen. Dus nu probeer ik weer even redelijk streng te zijn, al werd ik wel verleid door de snelle kickstart die low carb lijkt te bieden. Maar goed, nu even een goede balans vinden met Plan Jätje.
pi_94975641
Hier na 3,5 jaar op gewicht blijven het laatste half jaar vooral door gebrek aan regelmaat wat meer schommelingen, met dus een max. van 3,5 kg erbij. Maar heb de afgelopen weken gemerkt dat ik met genoeg en gezond eten maar vooral die regelmaat eigenlijk zonder al te veel moeite weer langzaam maar zeker richting mijn 'normale' gewicht van ong. 67/68 kg ga. En dat is zonder beweging/sport atm: helaas.
pi_94975648
jaar op gewicht gebleven, daarna zoals bekend weer :r :') maar er wordt aan gewerkt *)
rep er alleen niet teveel over hier, want gaat ook wel eens wat mis met motivatie.. maar wil gewoon opeens weer 'n foto plaatsen waar ik wat blijer mee ben ;) :P

ik houd gewoon teveel van lekker eten, en ben vaak te lui om te sporten na een dag werken... :') dus hoop dat het nu met 6 uur werken in de week wel weer lukt :')
Ja doei.
pi_94975673
Nouja, waar ik laatst achter kwam (net voordat ik met lowcarb begon) is dat ik gewoon 6 kilo zwaarder was dan op het moment dat ik hier kwam omdat ik wat af wilde vallen :')
  zondag 3 april 2011 @ 13:36:02 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94975745
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
jaar op gewicht gebleven, daarna zoals bekend weer :r :') maar er wordt aan gewerkt *)
rep er alleen niet teveel over hier,
want gaat ook wel eens wat mis met motivatie.. maar wil gewoon opeens weer 'n foto plaatsen waar ik wat blijer mee ben ;) :P

ik houd gewoon teveel van lekker eten, en ben vaak te lui om te sporten na een dag werken... :') dus hoop dat het nu met 6 uur werken in de week wel weer lukt :')
Het valt wel op aan je eetlijstjes mo.....
pi_94975771
nou, die post ik ook wel niet meer dan :P
Ja doei.
  zondag 3 april 2011 @ 13:37:40 #52
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94975804
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
Is goed hoor. Let je wel een beetje op jezelf?
  zondag 3 april 2011 @ 13:38:15 #53
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94975829
Zo streng lowcarben als co en progje doen ben ik vanaf gestapt (idd te lastig als vegetariër en toch-al-weinig-eter), maar ik probeer wel om 's avonds meer groenten dan rijst of pasta te eten, en soms eet ik 's middags een boterham minder maar dan een eitje erbij ofzo.

Grootste evil bij mij is koek en chocola, als ik dat een tijdje niet in huis heb gehad gaat het ook best goed. Maar de 3 ā 4 kilo die ik vorig jaar was afgevallen, is er nu bijna weer bij dankzij mijn slappe ruggegraat tijdens de feestdagen (en daarna) :X
pi_94975866
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
Juist wel doen! Je wordt er heus niet op afgerekend, het is gewoon goed om elkaar een beetje in de gaten te blijven houden.
  zondag 3 april 2011 @ 13:39:49 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94975886
Overigens ben ik wel trots op mezelf dat ik nooit meer een pot chocopasta in huis heb gehaald en vrijwel altijd netjes 30+ kaas koop :)
  zondag 3 april 2011 @ 13:40:58 #56
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94975943
Ik probeer altijd meer groente dan rijst/pasta te eten. Maar snoep wel 'gewoon'. Dus af en toe een ijs of chips oid, regelmatig een (1) alcholisch drankje, taart sla ik niet af.... Voor mij ligt het geheim bij matigheid en regelmaat.
pi_94975953
Ik vind 30+ kaas echt smerig :@ . Gelukkig ben ik geen grote kaaseter (ja, nu dan wel iets meer). Dus dan kan de volvette kaas er wmb gewoon bij :P
pi_94976011
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik probeer altijd meer groente dan rijst/pasta te eten. Maar snoep wel 'gewoon'. Dus af en toe een ijs of chips oid, regelmatig een (1) alcholisch drankje, taart sla ik niet af.... Voor mij ligt het geheim bij matigheid en regelmaat.
Maar niet iedereen is zo sterk als jij :7

Oftewel, wat Maria al zei, ik werd er gewoon gek van geen ruggegraat te hebben :')
pi_94976021
quote:
Voor mij ligt het geheim bij matigheid en regelmaat.
:Y

Ben zelf sowieso niet van plan om de wijn af te zweren. ;)
  zondag 3 april 2011 @ 13:43:10 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94976037
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Maar niet iedereen is zo sterk als jij :7

Oftewel, wat Maria al zei, ik werd er gewoon gek van geen ruggegraat te hebben :')
Ik ben niet sterk. Ben niet voor niets 30 kg aangekomen tijdens de zwangerschappen.
pi_94976041
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:42 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

:Y

Ben zelf sowieso niet van plan om de wijn af te zweren. ;)
Wijn is lowcarb *)
pi_94976069
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ben niet sterk. Ben niet voor niets 30 kg aangekomen tijdens de zwangerschappen.
Maar toch heb je die knop om weten te zetten, dat vind ik sterk :)
pi_94976091
quote:
12s.gif Op zondag 3 april 2011 13:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wijn is lowcarb *)
Ja, de witte wijn, toch? En rode wijn is sowieso gezond natuurlijk. So I'm good either way. :P
  zondag 3 april 2011 @ 13:44:44 #64
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94976097
quote:
Dat is het ook precies :Y

Als ik echt een mooi figuur zou willen hebben, moet ik heel streng gaan sporten. Die stap heb ik nog niet genomen en dat zal ik ook niet snel doen, maar ik wil in elk geval mn gewicht stabiel houden met een gezond voedingspatroon. En dat houdt inderdaad in dat ik ook wat lekkers eet als de gelegenheid ernaar is.
pi_94976101
Als ik zou eten wat Tink eet, dan zou ik 100+ kilo wegen. Ieder lichaam is anders en met gezond en genoeg eten en veel sport blijf ik op gewicht en val niet af. En omdat ik geen trek wil hebben is een korte periode low carb voor mij prima. Ik denk trouwens dat de Nuvaring op zijn minst verantwoordelijk is voor 3 kilo die ik aangekomen was. Ik ben wel altijd blijven sporten en ik at eigenlijk ook niet raar veel, maar heb me toch iets te veel gepermitteerd klaarblijkelijk.
pi_94976130
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:44 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Ja, de witte wijn, toch? En rode wijn is sowieso gezond natuurlijk. So I'm good either way. :P
Droge, witte wijn inderdaad. Rode wijn zit wel iets in, maar niet veel.

Dus, proost! :7
pi_94976155
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nee hoor, geen zeikerd. Je hebt ook gelijk. En ik blijf net als Madam Fleurs ook wel op gewicht geloof ik, maar da's met mijn buikje niet de bedoeling :+

Persoonlijk werd ik een beetje geirriteerd van mijn eigen gebrek aan backbone. Vooral omdat ik het gevoel had uit te dijen. Dus nu probeer ik weer even redelijk streng te zijn, al werd ik wel verleid door de snelle kickstart die low carb lijkt te bieden. Maar goed, nu even een goede balans vinden met Plan Jätje.
+1 herkenbaar. Ik blijf nu ook op gewicht. Helaas ligt dat gewicht 5 kg te hoog, eet ik zooi terwijl dat helemaal het plan niet was en heeft sport nog niet het gewenste effect. Bwuuuuh.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_94976160
ik zal iig de komende periode mn lijstjes 's door de caloriechecker heenhalen, maar als ik even een willekeurige dag bekijk van vorige week kom ik zeker aan de 1500Kcal :)
Ja doei.
  zondag 3 april 2011 @ 13:46:32 #69
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94976161
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind 30+ kaas echt smerig :@ . Gelukkig ben ik geen grote kaaseter (ja, nu dan wel iets meer). Dus dan kan de volvette kaas er wmb gewoon bij :P
Dat is waar :Y

Ik eet ook niet zoveel kaas, maar vriendje wel ;) en die kan eigenlijk nog wel iets meer kilootjes kwijt dan ik. En ik vind het wel fijn dat als ik eens kaas door het eten doe, dat het dan niet direct zo vreselijk aantikt. Kortom, het scheelt gewoon weer, en de 30+ jonge kaas van de jumbo is best lekker!
pi_94976202
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:46 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat is waar :Y

Ik eet ook niet zoveel kaas, maar vriendje wel ;) en die kan eigenlijk nog wel iets meer kilootjes kwijt dan ik. En ik vind het wel fijn dat als ik eens kaas door het eten doe, dat het dan niet direct zo vreselijk aantikt. Kortom, het scheelt gewoon weer, en de 30+ jonge kaas van de jumbo is best lekker!
Oh, als ik kaas door het eten doe, gebruik ik inderdaad ook 30+ :Y
pi_94976223
Ik vind milner 30+ gerijpt heel prima te eten!
  zondag 3 april 2011 @ 13:48:24 #72
277802 _Calimero_
pi_94976225
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
Cali! Ik heb je hulp nodig! :P

Net even met de spinninginstructeur staan praten en besloten dat ik met de 1/8e triathloncursus mee ga doen :) Maar nu heb ik dus een fiets nodig. Ga er tweedehands een kopen en ga geld er tegenaan vragen voor m'n verjaardag deze week :) Maar geen idee wat ik het beste kan kopen, wat een goede prijs is, etc. Budget wil ik op max 200euro zetten eigenlijk... :X

http://trion.ruhosting.nl/tricursus/

het gaat om deze cursus :P
Cool! Ik wil heel graag lid worden van de triathlonvereniging hier, maar dan focussen op 2 van de 3 sporten, ik ben namelijk écht geen zwemmer :N
En wat wil je precies weten van mij?
pi_94976270
Ik vraag me af wat voor soort fiets ik 't beste aan kan schaffen: een race of een ATB... met oog op de verhuizing en het terrein van de omgeving daar zou ik zeggen ATB, maargoed, en dan? :P Als ik op internet een op het oog leuke tweedehands zie, zou jij er dan wat nuttigs over kunnen zeggen? :o
Ja doei.
  zondag 3 april 2011 @ 13:49:36 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94976272
Ik schommel met 3 kg. Maar ik pas nog steeds de maat 38 broek van m'n pak en m'n esprit maat 28 spijkerbroek. Dat zijn zo'n beetje m'n controlekledingstukken.

Dus, ik denk dat ik nu al best wel een tijdje redelijk gelijkmatig ben. Wat ik jammer vind, is dat ik niet meer afval, wat ik ook doe. Dan moet ik echt gaan lowcarben of weer hele sobere lijstjes gaan posten. En daar zijn de omstandigheden nu even niet naar.
  zondag 3 april 2011 @ 13:50:56 #75
277802 _Calimero_
pi_94976310
quote:
Ik kan momenteel niet stoppen met snoepen, dus wilde ik even twee weken alle suiker afzweren om weer van die trek verlost te zijn.. en omdat ik momenteel weinig duurtraining doe ivm blessure, lukt dat wel even, alleen zit ik dus met die tocht over 2 weken (waarvan ik ook niet eens weet of ik 'm wel moet gaan fietsen, of dan de boel weer teveel ga overbelasten..).
Wil zeker niet permanent low carb gaan eten, das niet handig als ik veel wil wielrennen en langere afstanden wil gaan lopen op den duur... Helemaal met je eens!
  zondag 3 april 2011 @ 13:51:09 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94976325
Qua sport heb ik de discipline redelijk gevonden denk ik. Al zal Zumba niet zo hard aantikken als die hard body pumpen of hardlopen ofzo. Maarja, dit vind ik tenminste leuk >:O

Wat eten betreft, tja. De afgelopen tijd was ik te vaak cola aan het drinken. Qua snacks viel het wel mee vond ik, maar het was kennelijk wel meer dan ik kan hebben. Wat dat betreft ben ik het eens met Co: kennelijk kan ik, als ik wil afvallen, niet zo veel meuk hebben, of ik moet gaan sporten als een malle :{ Misschien ook nog de aftermath van een tijd idioot eten vroegahh. En nouja, voor iedere dag ofzo sporten heb ik geen tijd , en geen zin :+
pi_94976326
oh, en O+ zwemmen O+
Ja doei.
pi_94976329
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Haai... Ik moet nog bijlezen maar ik zag in het vorige topic iets waar ik toch even op moet reageren:

[..]

Dankzij Facebook weet ik denk ik wel wie het is, maar hoe kom je daar nu weer achter? :D
Nou, zij zei tegen me: "He, ik zie dat je op facebook vrienden bent met Mini_Rulez". :P
pi_94976334
Ik schommel altijd met 5 kilo. :) Geen idee trouwens wat ik nu weeg, mijn korte broek zit wel heel wijd, maar dat zat ie tijdens mijn laatste vakantie ook.
Het enige voordeel van met dat been zitten, is wel dat ik dus helemaal geen zin heb in tussendoortjes en dat er geen troep in huis komt. :)

Die troep zorgt er overigens wel voor dat ik schommel met 5 kilo. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_94976336
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik schommel met 3 kg. Maar ik pas nog steeds de maat 38 broek van m'n pak en m'n esprit maat 28 spijkerbroek. Dat zijn zo'n beetje m'n controlekledingstukken.

Dus, ik denk dat ik nu al best wel een tijdje redelijk gelijkmatig ben. Wat ik jammer vind, is dat ik niet meer afval, wat ik ook doe. Dan moet ik echt gaan lowcarben of weer hele sobere lijstjes gaan posten. En daar zijn de omstandigheden nu even niet naar.
Sobere lijstjes posten is prima, als je ze maar niet eet. Sowieso niet doen hoor, als je gewoon netjes in je kleding past. En dat zijn overigens maten die ik niet (zonder huge muffin top, that is) kan dragen, hoor. :P
pi_94976350
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en O+ zwemmen O+
O+ O+

Ga ik ook zeker weer (serieus) doen asap!
pi_94976361
quote:

Moet je ook niet gaan doen. En nog steeds snap ik die kilo's niet, volgens mij is je weegschaal kapot. Ik pas bijvoorbeeld namelijk niet in een maat 28 jeans :D Oftewel, gewicht zegt ook niet alles ;)
  zondag 3 april 2011 @ 13:53:31 #83
277802 _Calimero_
pi_94976403
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vraag me af wat voor soort fiets ik 't beste aan kan schaffen: een race of een ATB... met oog op de verhuizing en het terrein van de omgeving daar zou ik zeggen ATB, maargoed, en dan? :P Als ik op internet een op het oog leuke tweedehands zie, zou jij er dan wat nuttigs over kunnen zeggen? :o
ik zou er vast wel iets over kunnen zeggen, maar niet zoveel als anderen hier (kijk eens in de fiets topics, daar worden dat soort vragen vaak gesteld! Sterker nog, met die vraag ben ik ooit op dit forum terecht gekomen :') )
pi_94976426
quote:
Oh ja, zo'n controlebroeken heb ik ook. En ik pas ook nog steeds in mijn maatje 28. Alleen zat die broek eerst zak-van-mijn-kont-af-los en zit 'ie nu muffintoppig :')
pi_94976430
Zo, half uur stipt, in interval (4m lopen, 1-2 wandelen) en warm&uitgelopen. Zo even kijken hoe ver het was.
  zondag 3 april 2011 @ 13:54:29 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94976439
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:51 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Sobere lijstjes posten is prima, als je ze maar niet eet. Sowieso niet doen hoor, als je gewoon netjes in je kleding past. En dat zijn overigens maten die ik niet (zonder huge muffin top, that is) kan dragen, hoor. :P
En ik weeg toch op z'n minst 74 kg en ben volgens de bmi-meter te zwaar. Dus, ik weeg me maar gewoon niet meer.

En ja, ik heb een dikke kont en een blubberbuikje. Maar ach, ben ook geen 18 meer en die ass zit nou eenmaal in de familie :'). En verdere apparaat-oefeningen mag ik niet doen, dus strakker worden gaat 'm niet worden.
pi_94976445
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:54 schreef Probability het volgende:
Zo, half uur stipt, in interval (4m lopen, 1-2 wandelen) en warm&uitgelopen. Zo even kijken hoe ver het was.
Goooo pief! w/
  zondag 3 april 2011 @ 13:55:04 #88
277802 _Calimero_
pi_94976454
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en O+ zwemmen O+
ik vind het ook wel leuk, maar kan geen borstcrawl, ik krijg altijd water in mijn neus :+
En ik ben altijd bang dat er onmiddelijk 5 mensen het water in springen omdat ik er uitzie als een spastische, verdrinkende mongool als ik toch borstcrawl probeer :P
  zondag 3 april 2011 @ 13:55:10 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94976459
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh ja, zo'n controlebroeken heb ik ook. En ik pas ook nog steeds in mijn maatje 28. Alleen zat die broek eerst zak-van-mijn-kont-af-los en zit 'ie nu muffintoppig :')
Soms zit ie hier ook wat strakker (zoals nu) en dan weet ik dat ik weer ff met mn voet op de rem moet.
pi_94976516
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Soms zit ie hier ook wat strakker (zoals nu) en dan weet ik dat ik weer ff met mn voet op de rem moet.
Aye, dat ben ik nu weer aan t doen. Flink aan t remmen ^^
pi_94976545
Ik heb trouwens echt het idee dat ik dunner ben dan toen ik jaren geleden hetzelfde gewicht had, terwijl ik nou niet echt gespierder ben of zo. Kilo's zeggen toch niet alles.

quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:51 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, zij zei tegen me: "He, ik zie dat je op facebook vrienden bent met Mini_Rulez". :P
Oh ja, logisch... :+
pi_94976590
@tink: bedoel je mij?

quote:
Op zondag 3 april 2011 13:19 schreef Tinkepink het volgende:
Van structureel te weinig eten tot lowcarben-als-het-eigenlijk-niet-in-je-lifestyle-past (als vegetarier en duursporter bijvoorbeeld).

pi_94976618
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb trouwens echt het idee dat ik dunner ben dan toen ik jaren geleden hetzelfde gewicht had, terwijl ik nou niet echt gespierder ben of zo. Kilo's zeggen toch niet alles.

[..]

Oh ja, logisch... :+
Hihi ^^

Maar ze vertelde dus dat jullie vroeger vriendinnetjes waren enzo. Heel precies weet ik t al niet meer :@ Anyway, haar vriend is via 't werk (5 jaar geleden ofzo) bevriend geraakt met mijn (inmiddels) man. En nu zien we hen ook wekelijks :)
  zondag 3 april 2011 @ 14:00:37 #94
277802 _Calimero_
pi_94976652
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:58 schreef Probability het volgende:
@tink: bedoel je mij?

[..]

Ik denk dat ze met vega de vega's hier bedoelt die willen of wilden gaan low carben en met duursporter o.a. mij, omdat ik het twee weken wil doen, maar met lange toertochten in de knoei zit...
pi_94976706
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hihi ^^

Maar ze vertelde dus dat jullie vroeger vriendinnetjes waren enzo. Heel precies weet ik t al niet meer :@ Anyway, haar vriend is via 't werk (5 jaar geleden ofzo) bevriend geraakt met mijn (inmiddels) man. En nu zien we hen ook wekelijks :)
Oh, wat grappig. :) Ik heb met haar op de basisschool gezeten, en later ook op dansles, maar nu zien we elkaar eigenlijk nooit meer.
Ben wel benieuwd hoe je hebt uitgelegd hoe jij mij kent. :P Maar goed, we gaan misschien een beetje offtopic.
pi_94976741
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En ik weeg toch op z'n minst 74 kg en ben volgens de bmi-meter te zwaar. Dus, ik weeg me maar gewoon niet meer.

En ja, ik heb een dikke kont en een blubberbuikje. Maar ach, ben ook geen 18 meer en die ass zit nou eenmaal in de familie :'). En verdere apparaat-oefeningen mag ik niet doen, dus strakker worden gaat 'm niet worden.
Of jouw weegschaal is stuk, of je hebt extreem zware botten. Als ik 74 zou wegen kan je me rollen en heb ik zeker niet maat 28 van jeans. Want dat heb ik nu en ik weeg 15 kilo minder. En ik ben wel iets kleiner dan jij, maar dat zou niet zoveel verschil moeten maken. Misschien tijd voor een nieuwe weegschaal?
pi_94976785
Tink, ik ben het helemaal met je eens.

Ik schrik soms echt van die lisjtjes hier, als ik zo zou eten dan zou ik 10 kilo in 1 maand afvallen denk ik.

Ik wil 7/8 kilo kwijt, en wil rond de 75 kilo uitkomen. Dat lijkt me een prima gewicht met mijn lengte. Ik probeer dat te doen door het snoepen en ongezond eten door de weeks te beperken en mezelf in het weekend wat meer ruimte te geven. En door veel te sporten. Ik hoop dat ik het 4x in de week ritme vast kan houden!
  zondag 3 april 2011 @ 14:04:59 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94976801
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 14:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Of jouw weegschaal is stuk, of je hebt extreem zware botten. Als ik 74 zou wegen kan je me rollen en heb ik zeker niet maat 28 van jeans. Want dat heb ik nu en ik weeg 15 kilo minder. En ik ben wel iets kleiner dan jij, maar dat zou niet zoveel verschil moeten maken. Misschien tijd voor een nieuwe weegschaal?
Diverse weegschalen zijn dan stuk. Maar goed, jij hebt me nog nooit irl gezien, misschien snap je dan waar het zit haha :').
  zondag 3 april 2011 @ 14:05:30 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94976818
Wandelen was heerlijk.

Vik, 6.5 km!! Goed zeg *O* (en nu trots op jezelf zijn he!)

Heb mij vanochtend nog gewogen, nog steeds 56 kg...

Lijst:
O: boterham sandwichspread, beschuit kaas, beker melk
S: 2 uur wandelen
T's: appel, peer, sinaasappel
L: dubbele boterham met sla/tomaat/komkommer/gekookt ei/rosbief/mayo, beschuit kaas
T's: wortels, blokje choco, 250 magere kwark met 150 vla, 2 cafe noir
D: hele bloemkool met mosterd, dikke ribkarbonade, komkommersalade, gebakken champs.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_94976822
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 14:02 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh, wat grappig. :) Ik heb met haar op de basisschool gezeten, en later ook op dansles, maar nu zien we elkaar eigenlijk nooit meer.
Ben wel benieuwd hoe je hebt uitgelegd hoe jij mij kent. :P Maar goed, we gaan misschien een beetje offtopic.
Bikramyoga, uiteraard. :P

En ontopic ;)

O: boterham met pindakaas
L: uitsmijter met spek & brood, melk
T: cashewnootjes
D: waarschijnlijk frietjes met knakworst (gaan met een groep vrienden naar een cafetaria/veredelde snackbar)
T: cashewnootjes

S: niet echt iets, maar ben wel een groot gedeelte van de dag de hort op en thuis aan t poetsen. Dus zit relatief weinig op mn kont vandaag ^^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')