Dat zou een oplossing kunnen zijn, maar dan zit ik met een teiltje met koud water in mn woonkamer straks.quote:Op zondag 3 april 2011 11:54 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Heb je geen gieter of zoiets? Teiltje in de woonkamer zetten, vullen met gieter, klaar!
Ik zou tien dagen lowcarben en dan weer gaan opbouwen ofzo? Ik ben ook geen expert, maar één dag lijkt me niet genoeg.quote:Op zondag 3 april 2011 12:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Op de dag zelf wil ik uiteraard wel weer KH eten, maar ik vraag me een beetje af, hoe lang ik dat van tevoren moet beginnen te doen. Opbouwen van de kh maar ook het weer aanvullen van mijn glycogeen voorraad... Zou 1 dag voldoende zijn??
Jep, meestal probeer ik te taperen: intensiteit training afbouwen en KH in voeding opbouwen.quote:Op zondag 3 april 2011 12:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat zou een oplossing kunnen zijn, maar dan zit ik met een teiltje met koud water in mn woonkamer straks.
Ik vraag het wel aan mijn moeder als ze straks langs komt.
Mijn collega's waren er geloof ik ook wel overtuigd dat ik echt geen kant op kan zo ongeveer.
Envoor Maria en dr lieve vriendje.
![]()
En Cali, wordt er voor sportwedstrijden niet aangeraden om koolhydraten te stapelen? Dus eerst een paar dagen heel weinig koolhydraten en dan de laatste paar dagen voor de wedstrijd juist heel veel (langzame) koolhydraten.
Gaat het je makkelijk af? Dan zou ik het gewoon doen. Voel je je er niet lekker bij, dan niet!quote:Op zondag 3 april 2011 12:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jep, meestal probeer ik te taperen: intensiteit training afbouwen en KH in voeding opbouwen.
alleen is er weinig af te bouwen want ik sport bijzonder weinig vanwege blessure hamstring, en 100km is op zich een redelijk kleine afstand. Maargoed alsnog zal het tegen de 4 uur lopen.. dus enige energievoorraad zal ik zeker nodig hebben.
Heeft 10 dagen low carben zin, denken jullie?
Maar kom je niet keihard aan als je vanaf low carb in 4 dagen gaat bunkeren?quote:Op zondag 3 april 2011 12:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gaat het je makkelijk af? Dan zou ik het gewoon doen. Voel je je er niet lekker bij, dan niet!
Nee, het gaat me alles behalve makkelijk af. Het hele planningsgebeuren is niet mijn sterkste punt, en op dagen dat ik van 07.00 tot 20.00 de deur uit ben voor werk, vraagt het een HOOP voorbereiding.quote:Op zondag 3 april 2011 12:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gaat het je makkelijk af? Dan zou ik het gewoon doen. Voel je je er niet lekker bij, dan niet!
Geen idee, ik ben geen expert.quote:Op zondag 3 april 2011 12:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar kom je niet keihard aan als je vanaf low carb in 4 dagen gaat bunkeren?
Dat zou ik doen dan, ja. Gewoon wel grof volkorenbrood, zilvervliesrijst en dergelijke.quote:Op zondag 3 april 2011 12:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nee, het gaat me alles behalve makkelijk af. Het hele planningsgebeuren is niet mijn sterkste punt, en op dagen dat ik van 07.00 tot 20.00 de deur uit ben voor werk, vraagt het een HOOP voorbereiding.
Misschien maar gewoon weer de snelle suikers alleen laten staan
Laatste week komt er aan en ik moet zeggen dat ik er niet zoveel zin meer in heb. Het is gewoon saai, alleen maar functioneel eten en dan nog niet eens echt zin er in hebben. Dus wie weet begin ik een paar dagen eerder met langzaam inbouwen van kh. Er is nu 5 kilo af en dat vind ik eigenlijk al heel mooiquote:Op zondag 3 april 2011 12:11 schreef _Calimero_ het volgende:
hoe gaat het nu bij jou GB? Ben je er al veel van afgevallen? En hoe lang moet je nog volhouden?
Herkenbaar! Dat geen trek hebben is echt best vervelend.quote:Op zondag 3 april 2011 12:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Laatste week komt er aan en ik moet zeggen dat ik er niet zoveel zin meer in heb. Het is gewoon saai, alleen maar functioneel eten en dan nog niet eens echt zin er in hebben. Dus wie weet begin ik een paar dagen eerder met langzaam inbouwen van kh. Er is nu 5 kilo af en dat vind ik eigenlijk al heel mooi
Dat wordt lastig, want 6 mei is de volgende tocht (120 km), het seizoen is inmiddels weer echt begonnen he...quote:Op zondag 3 april 2011 12:13 schreef conleche het volgende:
Ik zou na de wedstrijd beginnen, Cali. En dan even een maandje rustig aan doen met sport. Dus 2 weken vrij streng, dan minstens een week langzaam weer opbouwen (liefst 2) In de opbouwfase kan je wel langzaam weer gaan sporten, maar voor duursport heb je echt wel KH's nodig.
5 kilo, wow, das echt veel zeg!quote:Op zondag 3 april 2011 12:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Laatste week komt er aan en ik moet zeggen dat ik er niet zoveel zin meer in heb. Het is gewoon saai, alleen maar functioneel eten en dan nog niet eens echt zin er in hebben. Dus wie weet begin ik een paar dagen eerder met langzaam inbouwen van kh. Er is nu 5 kilo af en dat vind ik eigenlijk al heel mooi
Hahaha, gelukkig maarquote:Op zondag 3 april 2011 12:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Herkenbaar! Dat geen trek hebben is echt best vervelend.Komt snel genoeg weer terug hoor, maak je geen zorgen.
Hmmmm, nou ja, om echt vet af te vallen zal het niet veel doen, maar het zou wel kunnen helpen om je trek in suiker te verminderen. Ik heb er niet echt ervaring mee, zo kort, dus weet het ook niet zeker.quote:Op zondag 3 april 2011 12:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, want 6 mei is de volgende tocht (120 km), het seizoen is inmiddels weer echt begonnen he...
En als ik nu één week streng doe, en dan één week opbouw tot alleen de snelle suikers laten staan, zou dat zin hebben?
Ja, ik vind het ook fijn, dat van die kleren die los zitten. Ik heb besloten dat ik niet meer wil afvallen, ook al ben ik wat zwaarder dan 2 jaar terug. In kleren zou het misschien nog nét wat mooier zijn om nog wat af te vallen, maar in mijn blootje vind ik het nu wel goed. Nog wel rondingen op de juiste plaatsen, zeg maar.quote:Op zondag 3 april 2011 12:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, gelukkig maarIk ga gewoon langzaam opbouwen, heb een beetje naar jouw lijstje gekeken en ik denk dat dat wel goed moet komen. Ik houd de weegschaal wel in de gaten, maar ik moet zeggen dat ik het nog steeds fijner vindt dat ik echt merk aan mijn kleding dat er wat af is
Nou, in kleding zie je er ook mooi uit hoor, dus daar zou ik het inderdaad niet om doen!quote:Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook fijn, dat van die kleren die los zitten. Ik heb besloten dat ik niet meer wil afvallen, ook al ben ik wat zwaarder dan 2 jaar terug. In kleren zou het misschien nog nét wat mooier zijn om nog wat af te vallen, maar in mijn blootje vind ik het nu wel goed. Nog wel rondingen op de juiste plaatsen, zeg maar.
Was wel even een dilemma, want ik heb natuurlijk best vaak kleren aan.Maar ja. Ook weleens niet.
Thanx.quote:Op zondag 3 april 2011 12:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, in kleding zie je er ook mooi uit hoor, dus daar zou ik het inderdaad niet om doen!
Ik wil nog wel iets kwijt. Maar ik wil vooral het sporten weer even goed oppakken, het allemaal wat strakker maken
Ik vind dat nog een hele moeilijke/rare gedachte. Kan het zoet nu makkelijk laten staan, maar nog steeds kwijlen bij de gedachte van een brownie ofzoquote:Op zondag 3 april 2011 12:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Thanx.![]()
Ja, da's wel het beste om het fine-tunen met sporten te doen! En dan val je als het goed is ook nog af hoor, zij het langzamer, maar dan is het wel lekker dat je een beginnetje hebt en als je nu voortaan het zoet laat staan, heb je daar ook niet echt trek meer in.
Nou ja, je hoeft ook niet álles te laten staan, maar het moet niet een gewoonte worden. Dus als je een paar x in de week wat lekkers eet, dan zal het niet zo'n vaart lopen. Maar het moet wel een uitzondering zijn. Zodat je niet onbewust en ongemerkt iets zoets in je mond duwt. (mentos, anyone? )quote:Op zondag 3 april 2011 12:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind dat nog een hele moeilijke/rare gedachte. Kan het zoet nu makkelijk laten staan, maar nog steeds kwijlen bij de gedachte van een brownie ofzo![]()
![]()
Plus dat ik bijna naar Rome ga. Italiaans ijsMaar daar ga ik wel alles lopend doen, ik hoop op mooi weer
Que?quote:Op zondag 3 april 2011 12:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft ook niet álles te laten staan, maar het moet niet een gewoonte worden. Dus als je een paar x in de week wat lekkers eet, dan zal het niet zo'n vaart lopen. Maar het moet wel een uitzondering zijn. Zodat je niet onbewust en ongemerkt iets zoets in je mond duwt. (mentos, anyone? )
Dankzij Facebook weet ik denk ik wel wie het is, maar hoe kom je daar nu weer achter?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mini!
Een vriendin van mij was vroeger een vriendin van jou
Ik heb 4 seizoenen in een italiaanse ijssalon gewerkt, Talamini in Enschede en Fiorin in Groningenquote:Op zondag 3 april 2011 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Italiaans ijs![]()
Wij hadden MEGA veel regen daaro, maar de laatste dag was superzonnig dus toen hebben m'n zus en ik nog een ijsje gehaaldmet 3 bolletjes ofzo
En allemaal van die maffe smaken die heerlijk zijn!
![]()
Al mag het plaatselijke ijssalonnetje hier er ook best wezen*kwijl*
talaminiquote:Op zondag 3 april 2011 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb 4 seizoenen in een italiaanse ijssalon gewerkt, Talamini in Enschede en Fiorin in GroningenHeerlijk baantje
In Rome zit zo'n zaak die het beste ijs van Italië schijnt te hebben, Giolitti. Daar hadden ze ook roquefort- en spinazie-ijs
Sinds dit topic [Gezond Slank] heet zie ik steeds extremere lijstjes langskomen. Van structureel te weinig eten tot lowcarben-als-het-eigenlijk-niet-in-je-lifestyle-past (als vegetarier en duursporter bijvoorbeeld).quote:Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Nee hoor, geen zeikerd. Je hebt ook gelijk. En ik blijf net als Madam Fleurs ook wel op gewicht geloof ik, maar da's met mijn buikje niet de bedoelingquote:Op zondag 3 april 2011 13:19 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg: zijn er naast mij en uniek eigenlijk nog anderen hier die het lukt om op gewicht te blijven?
En wat is er gebeurd met:
[..]
Sinds dit topic [Gezond Slank] heet zie ik steeds extremere lijstjes langskomen. Van structureel te weinig eten tot lowcarben-als-het-eigenlijk-niet-in-je-lifestyle-past (als vegetarier en duursporter bijvoorbeeld).
Ik zal wel een ontzettende zeikerd zijn, maar ik snap het niet zo goed.![]()
Het valt wel op aan je eetlijstjes mo.....quote:Op zondag 3 april 2011 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
jaar op gewicht gebleven, daarna zoals bekend weer![]()
maar er wordt aan gewerkt
rep er alleen niet teveel over hier, want gaat ook wel eens wat mis met motivatie.. maar wil gewoon opeens weer 'n foto plaatsen waar ik wat blijer mee ben![]()
ik houd gewoon teveel van lekker eten, en ben vaak te lui om te sporten na een dag werken...dus hoop dat het nu met 6 uur werken in de week wel weer lukt
Is goed hoor. Let je wel een beetje op jezelf?quote:Op zondag 3 april 2011 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
nou, die post ik ook wel niet meer dan
Juist wel doen! Je wordt er heus niet op afgerekend, het is gewoon goed om elkaar een beetje in de gaten te blijven houden.quote:Op zondag 3 april 2011 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
nou, die post ik ook wel niet meer dan
Maar niet iedereen is zo sterk als jijquote:Op zondag 3 april 2011 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik probeer altijd meer groente dan rijst/pasta te eten. Maar snoep wel 'gewoon'. Dus af en toe een ijs of chips oid, regelmatig een (1) alcholisch drankje, taart sla ik niet af.... Voor mij ligt het geheim bij matigheid en regelmaat.
quote:Op zondag 3 april 2011 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Voor mij ligt het geheim bij matigheid en regelmaat.
Ik ben niet sterk. Ben niet voor niets 30 kg aangekomen tijdens de zwangerschappen.quote:Op zondag 3 april 2011 13:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar niet iedereen is zo sterk als jij![]()
Oftewel, wat Maria al zei, ik werd er gewoon gek van geen ruggegraat te hebben
Wijn is lowcarbquote:Op zondag 3 april 2011 13:42 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
![]()
Ben zelf sowieso niet van plan om de wijn af te zweren.
Maar toch heb je die knop om weten te zetten, dat vind ik sterkquote:Op zondag 3 april 2011 13:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben niet sterk. Ben niet voor niets 30 kg aangekomen tijdens de zwangerschappen.
Dat is het ook preciesquote:Op zondag 3 april 2011 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik probeer altijd meer groente dan rijst/pasta te eten. Maar snoep wel 'gewoon'. Dus af en toe een ijs of chips oid, regelmatig een (1) alcholisch drankje, taart sla ik niet af.... Voor mij ligt het geheim bij matigheid en regelmaat.
Droge, witte wijn inderdaad. Rode wijn zit wel iets in, maar niet veel.quote:Op zondag 3 april 2011 13:44 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ja, de witte wijn, toch? En rode wijn is sowieso gezond natuurlijk. So I'm good either way.
+1 herkenbaar. Ik blijf nu ook op gewicht. Helaas ligt dat gewicht 5 kg te hoog, eet ik zooi terwijl dat helemaal het plan niet was en heeft sport nog niet het gewenste effect. Bwuuuuh.quote:Op zondag 3 april 2011 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee hoor, geen zeikerd. Je hebt ook gelijk. En ik blijf net als Madam Fleurs ook wel op gewicht geloof ik, maar da's met mijn buikje niet de bedoeling![]()
Persoonlijk werd ik een beetje geirriteerd van mijn eigen gebrek aan backbone. Vooral omdat ik het gevoel had uit te dijen. Dus nu probeer ik weer even redelijk streng te zijn, al werd ik wel verleid door de snelle kickstart die low carb lijkt te bieden. Maar goed, nu even een goede balans vinden met Plan Jätje.
Dat is waarquote:Op zondag 3 april 2011 13:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind 30+ kaas echt smerig. Gelukkig ben ik geen grote kaaseter (ja, nu dan wel iets meer). Dus dan kan de volvette kaas er wmb gewoon bij
Oh, als ik kaas door het eten doe, gebruik ik inderdaad ook 30+quote:Op zondag 3 april 2011 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik eet ook niet zoveel kaas, maar vriendje welen die kan eigenlijk nog wel iets meer kilootjes kwijt dan ik. En ik vind het wel fijn dat als ik eens kaas door het eten doe, dat het dan niet direct zo vreselijk aantikt. Kortom, het scheelt gewoon weer, en de 30+ jonge kaas van de jumbo is best lekker!
Cool! Ik wil heel graag lid worden van de triathlonvereniging hier, maar dan focussen op 2 van de 3 sporten, ik ben namelijk écht geen zwemmerquote:Op zondag 3 april 2011 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
Cali! Ik heb je hulp nodig!
Net even met de spinninginstructeur staan praten en besloten dat ik met de 1/8e triathloncursus mee ga doenMaar nu heb ik dus een fiets nodig. Ga er tweedehands een kopen en ga geld er tegenaan vragen voor m'n verjaardag deze week
Maar geen idee wat ik het beste kan kopen, wat een goede prijs is, etc. Budget wil ik op max 200euro zetten eigenlijk...
http://trion.ruhosting.nl/tricursus/
het gaat om deze cursus
Ik kan momenteel niet stoppen met snoepen, dus wilde ik even twee weken alle suiker afzweren om weer van die trek verlost te zijn.. en omdat ik momenteel weinig duurtraining doe ivm blessure, lukt dat wel even, alleen zit ik dus met die tocht over 2 weken (waarvan ik ook niet eens weet of ik 'm wel moet gaan fietsen, of dan de boel weer teveel ga overbelasten..).quote:Op zondag 3 april 2011 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, zij zei tegen me: "He, ik zie dat je op facebook vrienden bent met Mini_Rulez".quote:Op zondag 3 april 2011 13:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Haai... Ik moet nog bijlezen maar ik zag in het vorige topic iets waar ik toch even op moet reageren:
[..]
Dankzij Facebook weet ik denk ik wel wie het is, maar hoe kom je daar nu weer achter?
Sobere lijstjes posten is prima, als je ze maar niet eet. Sowieso niet doen hoor, als je gewoon netjes in je kleding past. En dat zijn overigens maten die ik niet (zonder huge muffin top, that is) kan dragen, hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 13:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik schommel met 3 kg. Maar ik pas nog steeds de maat 38 broek van m'n pak en m'n esprit maat 28 spijkerbroek. Dat zijn zo'n beetje m'n controlekledingstukken.
Dus, ik denk dat ik nu al best wel een tijdje redelijk gelijkmatig ben. Wat ik jammer vind, is dat ik niet meer afval, wat ik ook doe. Dan moet ik echt gaan lowcarben of weer hele sobere lijstjes gaan posten. En daar zijn de omstandigheden nu even niet naar.
Moet je ook niet gaan doen. En nog steeds snap ik die kilo's niet, volgens mij is je weegschaal kapot. Ik pas bijvoorbeeld namelijk niet in een maat 28 jeansquote:Op zondag 3 april 2011 13:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik schommel met 3 kg. Maar ik pas nog steeds de maat 38 broek van m'n pak en m'n esprit maat 28 spijkerbroek. Dat zijn zo'n beetje m'n controlekledingstukken.
Dus, ik denk dat ik nu al best wel een tijdje redelijk gelijkmatig ben. Wat ik jammer vind, is dat ik niet meer afval, wat ik ook doe. Dan moet ik echt gaan lowcarben of weer hele sobere lijstjes gaan posten. En daar zijn de omstandigheden nu even niet naar.
ik zou er vast wel iets over kunnen zeggen, maar niet zoveel als anderen hier (kijk eens in de fiets topics, daar worden dat soort vragen vaak gesteld! Sterker nog, met die vraag ben ik ooit op dit forum terecht gekomenquote:Op zondag 3 april 2011 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vraag me af wat voor soort fiets ik 't beste aan kan schaffen: een race of een ATB... met oog op de verhuizing en het terrein van de omgeving daar zou ik zeggen ATB, maargoed, en dan?Als ik op internet een op het oog leuke tweedehands zie, zou jij er dan wat nuttigs over kunnen zeggen?
Oh ja, zo'n controlebroeken heb ik ook. En ik pas ook nog steeds in mijn maatje 28. Alleen zat die broek eerst zak-van-mijn-kont-af-los en zit 'ie nu muffintoppigquote:Op zondag 3 april 2011 13:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik weeg toch op z'n minst 74 kg en ben volgens de bmi-meter te zwaar. Dus, ik weeg me maar gewoon niet meer.quote:Op zondag 3 april 2011 13:51 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Sobere lijstjes posten is prima, als je ze maar niet eet. Sowieso niet doen hoor, als je gewoon netjes in je kleding past. En dat zijn overigens maten die ik niet (zonder huge muffin top, that is) kan dragen, hoor.
Goooo pief!quote:Op zondag 3 april 2011 13:54 schreef Probability het volgende:
Zo, half uur stipt, in interval (4m lopen, 1-2 wandelen) en warm&uitgelopen. Zo even kijken hoe ver het was.
ik vind het ook wel leuk, maar kan geen borstcrawl, ik krijg altijd water in mijn neusquote:
Soms zit ie hier ook wat strakker (zoals nu) en dan weet ik dat ik weer ff met mn voet op de rem moet.quote:Op zondag 3 april 2011 13:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh ja, zo'n controlebroeken heb ik ook. En ik pas ook nog steeds in mijn maatje 28. Alleen zat die broek eerst zak-van-mijn-kont-af-los en zit 'ie nu muffintoppig
Aye, dat ben ik nu weer aan t doen. Flink aan t remmen ^^quote:Op zondag 3 april 2011 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Soms zit ie hier ook wat strakker (zoals nu) en dan weet ik dat ik weer ff met mn voet op de rem moet.
Oh ja, logisch...quote:Op zondag 3 april 2011 13:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, zij zei tegen me: "He, ik zie dat je op facebook vrienden bent met Mini_Rulez".
quote:Op zondag 3 april 2011 13:19 schreef Tinkepink het volgende:
Van structureel te weinig eten tot lowcarben-als-het-eigenlijk-niet-in-je-lifestyle-past (als vegetarier en duursporter bijvoorbeeld).
Ik zal wel een ontzettende zeikerd zijn, maar ik snap het niet zo goed.![]()
Hihi ^^quote:Op zondag 3 april 2011 13:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb trouwens echt het idee dat ik dunner ben dan toen ik jaren geleden hetzelfde gewicht had, terwijl ik nou niet echt gespierder ben of zo. Kilo's zeggen toch niet alles.
[..]
Oh ja, logisch...
Ik denk dat ze met vega de vega's hier bedoelt die willen of wilden gaan low carben en met duursporter o.a. mij, omdat ik het twee weken wil doen, maar met lange toertochten in de knoei zit...quote:
Oh, wat grappig.quote:Op zondag 3 april 2011 13:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hihi ^^
Maar ze vertelde dus dat jullie vroeger vriendinnetjes waren enzo. Heel precies weet ik t al niet meerAnyway, haar vriend is via 't werk (5 jaar geleden ofzo) bevriend geraakt met mijn (inmiddels) man. En nu zien we hen ook wekelijks
Of jouw weegschaal is stuk, of je hebt extreem zware botten. Als ik 74 zou wegen kan je me rollen en heb ik zeker niet maat 28 van jeans. Want dat heb ik nu en ik weeg 15 kilo minder. En ik ben wel iets kleiner dan jij, maar dat zou niet zoveel verschil moeten maken. Misschien tijd voor een nieuwe weegschaal?quote:Op zondag 3 april 2011 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En ik weeg toch op z'n minst 74 kg en ben volgens de bmi-meter te zwaar. Dus, ik weeg me maar gewoon niet meer.
En ja, ik heb een dikke kont en een blubberbuikje. Maar ach, ben ook geen 18 meer en die ass zit nou eenmaal in de familie. En verdere apparaat-oefeningen mag ik niet doen, dus strakker worden gaat 'm niet worden.
Diverse weegschalen zijn dan stuk. Maar goed, jij hebt me nog nooit irl gezien, misschien snap je dan waar het zit hahaquote:Op zondag 3 april 2011 14:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Of jouw weegschaal is stuk, of je hebt extreem zware botten. Als ik 74 zou wegen kan je me rollen en heb ik zeker niet maat 28 van jeans. Want dat heb ik nu en ik weeg 15 kilo minder. En ik ben wel iets kleiner dan jij, maar dat zou niet zoveel verschil moeten maken. Misschien tijd voor een nieuwe weegschaal?
Bikramyoga, uiteraard.quote:Op zondag 3 april 2011 14:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, wat grappig.Ik heb met haar op de basisschool gezeten, en later ook op dansles, maar nu zien we elkaar eigenlijk nooit meer.
Ben wel benieuwd hoe je hebt uitgelegd hoe jij mij kent.Maar goed, we gaan misschien een beetje offtopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |