per wanneer wil je een eigen autootje? Wij verkopen onze Charade zo ergens rond juli..quote:Op zondag 3 april 2011 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[TK]Nissan Micra 1.0 uit 1993
Ik overweeg deze te kopen. Heb nog nooit een eigen autootje gehad en dat lijkt me zo leuk
.
Die draag ik stiekem ookquote:Op zondag 3 april 2011 14:44 schreef Tinkepink het volgende:
Kinderen zijn de deur uit, dus nu mag ik even doelloos rondzappen () en weet je wat ik net tegenkwam bij Tell Sell? The Brazilian Secret! Een broekje voor extra dikke billen
Ik wist niet eens dat die dingen bestonden
klinkt geweldig!quote:Op zondag 3 april 2011 14:44 schreef Tinkepink het volgende:
Kinderen zijn de deur uit, dus nu mag ik even doelloos rondzappen () en weet je wat ik net tegenkwam bij Tell Sell? The Brazilian Secret! Een broekje voor extra dikke billen
Ik wist niet eens dat die dingen bestonden
Hihi, het is wel een beetje een truttenschuddertje natuurlijk, maar voor 500 euro is het inderdaad geen geld...quote:Op zondag 3 april 2011 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[TK]Nissan Micra 1.0 uit 1993
Ik overweeg deze te kopen. Heb nog nooit een eigen autootje gehad en dat lijkt me zo leuk
.
Ja, het is een onwijze rolschaats. Maar tochquote:Op zondag 3 april 2011 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hihi, het is wel een beetje een truttenschuddertje natuurlijk, maar voor 500 euro is het inderdaad geen geld...
Ik ookquote:
Wat is dat voor auto en is dat handig voor een 'beginner/eerste auto'? En wat kost die?quote:Op zondag 3 april 2011 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
per wanneer wil je een eigen autootje? Wij verkopen onze Charade zo ergens rond juli..
Doet me ook 'n beetje aan mijn Suzuki alto denken, die valt ook zeker in die categorie.quote:Op zondag 3 april 2011 14:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, het is een onwijze rolschaats. Maar toch.
quote:Op zondag 3 april 2011 14:51 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn eerste auto was ook een Suzuki Alto. Voor 500 gulden met vier versnellingenNa een uur snelweg moest ik altijd even uitrusten omdat het zo vermoeiend rijden was
.
Daarna nooit meer een 'vrouwenauto' gekocht.
Ja, daarom.quote:Op zondag 3 april 2011 14:50 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Doet me ook 'n beetje aan mijn Suzuki alto denken, die valt ook zeker in die categorie.Maar voor dat bedrag inderdaad...
Reken in ieder geval altijd op een paar duizend euro reparaties als je een goedkope auto koopt. Goedkoop is met auto's vaak duurkoop.quote:Op zondag 3 april 2011 14:53 schreef _Calimero_ het volgende:
Waar moet je een goedkope auto zoeken? en op wat voor prijs moet je rekenen?
Dit dus inderdaad!quote:Op zondag 3 april 2011 14:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Reken in ieder geval altijd op een paar duizend euro reparaties als je een goedkope auto koopt. Goedkoop is met auto's vaak duurkoop.
Niet altijd. Somsheb je geluk. Maar als je geen verstand van auto's hebt is de kans toch relatief groot dat je een kat in de zak koopt.quote:Op zondag 3 april 2011 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nah, dat hoeft echt niet altijd hoor Tink. Er zit niet zoveel aan een micra dat kapot kan gaan.
Precies, en daarom is het ook handig om je auto via-via te kopen en te laten repareren!quote:Op zondag 3 april 2011 14:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet altijd. Somsheb je geluk. Maar als je geen verstand van auto's hebt is de kans toch relatief groot dat je een kat in de zak koopt.
En vervangingsreparaties heb je altijd (v-snaar, uitlaat etc.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |