de broer van mijn vriend is plastisch chirurg en die had laatst bij een meisje van 15 meer dan 1 kilo per borst verwijderd. (ik geloof zelfs 1.5 kilo per borst maar dat weet ik niet meer zeker)quote:Op zondag 3 april 2011 14:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Bij verkleiningen lees je soms dat ze 500 gram ofzo per kant weghalen.Kun je nagaan wat ze dus wegen...
Ja maar na de verkleining hebben die dames ook niet ineens AA.quote:Op zondag 3 april 2011 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat dan neem ik aan over cup > F enzo
ik ookquote:Op zondag 3 april 2011 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dat van die sokken is herkenbaar prog, dat heb ik ook. En als het heel warm is, zwel ik altijd helemaal op.
nou bij mij zitten ze behoorlijk in de weg met blousjes kopen e.d. echt dramaquote:Op zondag 3 april 2011 14:21 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook cup D, maar met vrij kleine omvang en dan is cup D helemaal niet groot. Niet klein hoor, maar bij D denk ik altijd aan heul dikke tieten.
Eeeeeeh, ik wil niet veel zeggen hoor. En misschien lag het aan die blouse die je aan had, maar you get the point of nie?quote:Op zondag 3 april 2011 14:21 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook cup D, maar met vrij kleine omvang en dan is cup D helemaal niet groot. Niet klein hoor, maar bij D denk ik altijd aan heul dikke tieten.
Ik heb de mijne wel eens op een keukenweegschaal gelegdquote:Op zondag 3 april 2011 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Heb ik me ook altijd afgevraagd, wat borsten wegen![]()
Waarom verbaast me dit niet?quote:Op zondag 3 april 2011 14:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb de mijne wel eens op een keukenweegschaal gelegd![]()
.
True, ik heb 70FF en dat is echt niet zo enorm als het klinkt. Wel lastig met kleren en beha's kopen, maar niet dat je denkt "borsten, waar ga je met dat meisje naartoe" ofzo...quote:Op zondag 3 april 2011 14:21 schreef conleche het volgende:
Hmmm nee ik denk dat ze bij verkleiningen naar een cup C/D gaan, maar wat dat dan nog weegt.... geen idee.quote:Op zondag 3 april 2011 14:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja maar na de verkleining hebben die dames ook niet ineens AA.
quote:
Same herequote:Op zondag 3 april 2011 14:21 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook cup D, maar met vrij kleine omvang en dan is cup D helemaal niet groot.
Irritant is dat ja. Ook laarzen knellen altijd eind van de dagquote:Op zondag 3 april 2011 14:21 schreef progje het volgende:
[..]
ik ookecht verschrikkelijk
Had gisteren pumps aan met blote voeten en zat op een terrasje.
Op de terug weg kon ik amper nog in die schoenen lopen, voeten helemaal opgezet en zo
En....?quote:Op zondag 3 april 2011 14:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb de mijne wel eens op een keukenweegschaal gelegd![]()
.
Oh, vreselijk is dat. Opzwellen ben ik ook heul goed inquote:Op zondag 3 april 2011 14:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Irritant is dat ja. Ook laarzen knellen altijd eind van de dag. Bah.
En ik dacht, het wordt minder als ik ga sporten, conditie enzo. Maar helaas.
En dit ook ^^quote:Op zondag 3 april 2011 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijne zijn te klein om ook maar *ergens* op te leggen.
quote:Op zondag 3 april 2011 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijne zijn te klein om ook maar *ergens* op te leggen.
Jee, bij iemand van 15...quote:Op zondag 3 april 2011 14:20 schreef progje het volgende:
[..]
de broer van mijn vriend is plastisch chirurg en die had laatst bij een meisje van 15 meer dan 1 kilo per borst verwijderd. (ik geloof zelfs 1.5 kilo per borst maar dat weet ik niet meer zeker)
Was het ookquote:Op zondag 3 april 2011 14:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jee, bij iemand van 15...Dan moet het wel heel erg geweest zijn, willen ze opereren terwijl je nog in de groei bent!
Mijn moeder heeft 1 borstverkleining gehad toen ze 18 was, want er zaten 3 cups verschil tussen haar borsten ofzo. Best een lelijk litteken, want ja, 1968..... maar ze was blij want tenminste gelijkheidquote:Op zondag 3 april 2011 14:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jee, bij iemand van 15...Dan moet het wel heel erg geweest zijn, willen ze opereren terwijl je nog in de groei bent!
Weird trouwens, ik zag jouw post net helemaal niet en nu wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |