quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Dit vind ik ook schitterendquote:
sinds je in een lama dorp woontquote:Op zondag 3 april 2011 02:22 schreef Dingest het volgende:
Sinds wanneer word ik geassocieerd met lama's?
Nee, sinds jij weet dat ik die beesten in het dorp hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 april 2011 02:34 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nee, sinds jij weet dat ik die beesten in het dorp heb
Alpaca's zijn lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:
Die wil ik wel eens stevig zien optrekken.quote:
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 10:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En dan daar op de parkeerplaats met een man of 3 aan dat hout gaan hangen
Dat.quote:Op zondag 3 april 2011 10:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En dan daar op de parkeerplaats met een man of 3 aan dat hout gaan hangen
Bedankt, zoiets hoorde ik ook al in die richting. Ik rij denk ik gewoontjes, schakel op tijd en verder doe ik niks geksquote:Op zondag 3 april 2011 02:51 schreef Dingest het volgende:
Autoweek zegt dat-ie gemiddeld 1:14 rijdt, op 400km is dat 28,6 liter. Als het een automaat is mag je 1:13 aanhouden ongeveer.
Maar goed, verbruik is nogal afhankelijk van je rijstijl en waar je rijdt. De prijs is ook afhankelijk van waar je tankt. Al met al zal het je ergens tussen de 40 en 65 euro kosten
Dan verzin maar meteen even een onderwerp waar we over kunnen babbelen. Wij zijn inmiddels na 1584 delen inspiratieloos namelijk.quote:Op zondag 3 april 2011 15:52 schreef Baghdaddy het volgende:
Excuses mensen, ik moest mijn vraag ergens kwijt.
geneukt?quote:Op maandag 4 april 2011 02:35 schreef 2cv het volgende:
Gegroet.
Uitvaarten op 1 april zijn niet grappig, feestjes wel, dates zijn tof en katten waar een tiewrap omheen zit zijn zielig.
Tot zover mijn weekend.
http://wetenschap.infonu.(...)ing-van-het-oor.htmlquote:Op maandag 4 april 2011 10:30 schreef Barcaconia het volgende:
Iemand die weet hoe ogen en oren werken en het mij op een heldere manier uit wil leggen?
zijn ze kapot ?quote:Op maandag 4 april 2011 10:30 schreef Barcaconia het volgende:
Iemand die weet hoe ogen en oren werken en het mij op een heldere manier uit wil leggen?
Neuh, ik heb zo'n boekje voor me liggen maar geen zin om te lezen.quote:
Bereid je maar alvast voor op een baan met oordoppies en een veiligheidsbrilquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 11:12 schreef Anne het volgende:
Nee. Ik heb eigenlijk alleen maar niet leuke dingen te vertellen
.
Hou voor die oordoppies K&W ff in de gatenquote:Op maandag 4 april 2011 11:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bereid je maar alvast voor op een baan met oordoppies en een veiligheidsbril
En zij lachten in hun vuistje!quote:Op maandag 4 april 2011 09:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
geneukt?
DW en ik zijn 2e geworden bij de puzzelrit van de Lada CLub!
en de rest van het subforum ook graag.quote:Op maandag 4 april 2011 11:10 schreef Barcaconia het volgende:
Wie weet er nog een leuk verhaaltje om dit topic wat leven in te blazen?
Idd, is er niemand LPG in een diesel aan het bouwen, campinggas op een minibike of krukaskeerringen op tijd aan het zetten?quote:Op maandag 4 april 2011 11:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en de rest van het subforum ook graag.
wat een kktopics staan er zeg
Open anders ff een paar goede?quote:Op maandag 4 april 2011 11:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en de rest van het subforum ook graag.
wat een kktopics staan er zeg
quote:
we hebben wel gelachen jaquote:
Wel ff zorgen voor wat extra budget voor het geval dat dusquote:Op maandag 4 april 2011 12:23 schreef Dangel het volgende:
kreeg net een telefoontje van mn garagehet onderdeel wat in in Amdertdam heb gescoord, past
"ja, maar je rechterkant is ook aan vervanging toe!"
"haal ik er hongarije mee?"
"euh... ja.. dat wel.. maar best kans dat ie daar kapot gaat!"
"mooi zo, want daar hebben ze m WEL op voorraad"
*stilte*
ik leef voor mn oostblokvakanties, waar ik me in weelde wentelquote:Op maandag 4 april 2011 12:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel ff zorgen voor wat extra budget voor het geval dat dus
Dat wordt natuurlijk de secondary objective van zijn vakantie, plus 4 naven voor de handel hier in nlquote:Op maandag 4 april 2011 12:31 schreef Barcaconia het volgende:
Sowieso meenemen lijkt me. Anders heb je dadelijk hetzelfde gekut weer.
Icoontjeswisselenquote:
Bij mij was dat een Fiat Cinquecento...quote:Op maandag 4 april 2011 14:25 schreef Anne het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de eerste auto waarin ik reed zodra ik het roze papiertje in mijn handen had een Alfa 146 was? Daar moest ik daarstraks in de auto ineens aan denken.
Daar heb ik dit jaar mee in de sneeuw gereden.. of nouja, gegleden. Dat was het leukste ritje van dit jaarquote:Op maandag 4 april 2011 14:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bij mij was dat een Fiat Cinquecento...
Opgevoerde stofzuigers, die dingen.quote:Op maandag 4 april 2011 14:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar heb ik dit jaar mee in de sneeuw gereden.. of nouja, gegleden. Dat was het leukste ritje van dit jaar![]()
.
Oh, de mijne niet. Dat ding zuigt.quote:
Die van mij rijdt nooit fatsoenlijk mee, onding.quote:Op maandag 4 april 2011 14:33 schreef Anne het volgende:
WUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUEEEEEHUHUHUHHHHHHHHHHHHHHH!
Zoiets.
Doei!quote:Op maandag 4 april 2011 14:41 schreef Anne het volgende:
IK WEET HET! Er zit gewoon een Turbo op en die hoor je fluiten.
Oke, nou echt weg.
Niks van jou bijquote:
Wie zegt dat het onverstandig is dan?quote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef Anne het volgende:
Waarom is het eigenlijk onverstandig om terug te schakelen als je van een berg af rijdt en je remmen doen het niet meer?
Een of andere /care-bear.quote:Op maandag 4 april 2011 17:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wie zegt dat het onverstandig is dan?
Wat heb jij een lelijke kutavatar.quote:
Moet jij zeggen.quote:Op maandag 4 april 2011 17:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat heb jij een lelijke kutavatar.
Mijne heeft tenminste kleurquote:Op maandag 4 april 2011 17:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Moet jij zeggen.
En: kut, de auto is niet klaar, nu moet ik met de trein naar Den Haag.
Wens hem sterktequote:
Koffiequote:Op maandag 4 april 2011 17:54 schreef Sounddragon het volgende:
Een lekkere omelet breien, naar binnen werken, en dan koffie denk ik
hahaha pauper.quote:Op maandag 4 april 2011 17:57 schreef Duvel het volgende:
Godver, mogen we ook nog eens gaan staan in die kuttrein!
oh ja nog tips voor bergen rijden met gare remmen? kan er wel een paar gebruiken gok ikquote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef Anne het volgende:
Waarom is het eigenlijk onverstandig om terug te schakelen als je van een berg af rijdt en je remmen doen het niet meer?
Gewoon helemaal niet remmen. Anticipeer en begin de daling in een lage versnelling, dan heb je de rem helemaal niet nodig.quote:Op maandag 4 april 2011 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ja nog tips voor bergen rijden met gare remmen? kan er wel een paar gebruiken gok ik
quote:Op maandag 4 april 2011 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ja nog tips voor bergen rijden met gare remmen? kan er wel een paar gebruiken gok ik
vet man maar vet nep volgens mij. kerel zonder helm op in dat ding, en super gevaarlijk.quote:Op maandag 4 april 2011 15:13 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind het niet overdreven beheerst gaan allemaal, maar er zal wel wat met de drukken zijn gerommeld als een 15 tonner zichzelf optilt![]()
wel dapper, zo stevig vind ik die setup er niet uit zien met die dunne rietjes onderaan
http://bouwmachineforum.n(...)addda61cdfc9ee68788c dan zul je hier eens tussen moeten zoekenquote:Op maandag 4 april 2011 18:00 schreef Sounddragon het volgende:
Er wordt mij een baan op een Liebherr 950 hydro aangeboden, maar ik kan heul niet zo'n apparaat vinden op Google, zou zo'n hydraulische pollepel moeten zijn waarmee kiepers geladen worden![]()
Is een 950 een aangepast ding of zo?
Ik vond het gekker dat die hersenloze presentator er halverwege ff onder gaat staan inclusief cameraman/vrouwquote:Op maandag 4 april 2011 18:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vet man maar vet nep volgens mij. kerel zonder helm op in dat ding, en super gevaarlijk.
als de arbo comissie dat ziet....
Gewoon willekeurige afleveringen van Ter Land, Ter Zee en In de Lucht terugkijken, dan weet je wel wat werkt en wat niet - en vooral wat je in het laatste geval kan verwachtenquote:Op maandag 4 april 2011 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Al gedaan natuurlijk, kan alleen de 954 vinden, da's wel een deftig bakkie en zo te zien ook wel up te the job.. zou meteen voor morgen al zijn, en ik dacht in Moerdijk.. hadden ze daar niet een chemotent die opgeknapt moest worden?quote:Op maandag 4 april 2011 18:31 schreef densmee het volgende:
[..]
http://bouwmachineforum.n(...)addda61cdfc9ee68788c dan zul je hier eens tussen moeten zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Niet elke afdaling heeft water aan het eindquote:Op maandag 4 april 2011 18:35 schreef Dingest het volgende:
[..]
Gewoon willekeurige afleveringen van Ter Land, Ter Zee en In de Lucht terugkijken, dan weet je wel wat werkt en wat niet - en vooral wat je in het laatste geval kan verwachten
Dat bedenkt-ie er dan maar ter plekke bijquote:Op maandag 4 april 2011 18:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet elke afdaling heeft water aan het eind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, ik had je een PM gestuurdquote:Op maandag 4 april 2011 18:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet elke afdaling heeft water aan het eind
quote:Op maandag 4 april 2011 18:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Al gedaan natuurlijk, kan alleen de 954 vinden, da's wel een deftig bakkie en zo te zien ook wel up te the job.. zou meteen voor morgen al zijn, en ik dacht in Moerdijk.. hadden ze daar niet een chemotent die opgeknapt moest worden?![]()
Ik heb nog niks gehoord trouwens, dus het kan net zo makkelijk niet door gaan.en die anderen maar klagen dat meneer nooit komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Hey, je hebt PM terugquote:
'Meneer' komt altijd, maar die klanten bellen gewoon steeds afquote:Op maandag 4 april 2011 19:31 schreef lipje het volgende:
[..]
en die anderen maar klagen dat meneer nooit komt
Doe maar lief, straks gaan ze allemaal rennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
iets met windkracht 8 ,grote kraantjes en op het dak werkenquote:Op maandag 4 april 2011 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'Meneer' komt altijd, maar die klanten bellen gewoon steeds af
Hehe, hádden ze maar een fatsoenlijke reden.. meestal lijkt het heel erg op draaikonterijquote:Op maandag 4 april 2011 19:57 schreef lipje het volgende:
[..]
iets met windkracht 8 ,grote kraantjes en op het dak werken
Ben je nog iets specifieks wezen doen ? je had iig lekker weer volgens mijquote:Op maandag 4 april 2011 19:58 schreef lipje het volgende:
maar een weekeinde in Voormalig Anne-land is wel leuk
Kadootje voor mijn ouders. Dus lekker een beetje genieten van het weer en de omgeving. vooral gezellig samenzijn.quote:Op maandag 4 april 2011 20:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben je nog iets specifieks wezen doen ? je had iig lekker weer volgens mij
Dus je kent het kasteel nu uit je hoofd?quote:Op maandag 4 april 2011 20:03 schreef lipje het volgende:
[..]
Kadootje voor mijn ouders. Dus lekker een beetje genieten van het weer en de omgeving. vooral gezellig samenzijn.
Bad Bentheim was wel grappig. Alleen is er naast het kasteeltje geen ruk te doen.
neu een rondje erdoorheen was genoegquote:Op maandag 4 april 2011 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dus je kent het kasteel nu uit je hoofd?
das zeker oude zooiquote:Op maandag 4 april 2011 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
ff wat ouwe zooi aan het uppen2 weken geleden, helaas geen zoomlens bij de hand toen, ik was ff in de tuin
ja, goed plan...quote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
Hey 'Lexxxxx, je kans op een vakantie zonder gezeik : [TK] Land Rover Freelander 1.8i
en dan zo'n domkop uit Gouda die er in traptquote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Alfisti het volgende:
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=374&t=29372
Wat fucking flauw Lexxxx
Nee, aanbrandgroentequote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dan is het ook geen roerbak groente maar bakgroente he
3 uur heen, 3 uur terug... voor 3 kippenpootjes en een pak gevulde koekquote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Alfisti het volgende:
Uit Gouda naar de Holwerd Pier in een LaRo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Failquote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
3 uur heen, 3 uur terug... voor 3 kippenpootjes en een pak gevulde koek
quote:Op maandag 4 april 2011 19:43 schreef Sounddragon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 4 april 2011 19:46 schreef Anne het volgende:
Ah, groeten terug vosss. Proost, met een rood wijntje.
Je bent mijn held van de dagquote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier, Barca, flapdrol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben voor jou naar Burgers gegaan....
Daar ben je weer lekker mee danquote:Op maandag 4 april 2011 23:01 schreef 2cv het volgende:
Zoals ik al verwachtte adviseerde mijn cardioloog mij vandaag niet om weer achter het stuur van een auto te kruipen. Nu dosis medicijnen verhogen, over 2 weken weer een onderzoek, over 3 weken de uitslag.
Ik had het al verwacht. Zelfs het idee meer pillen te vreten had ik al verwacht. Al met al dus een bevestiging en ben ik er niet echt van overstuur. Maar wel jammer ja.quote:
Er is geen lol aan om aan een auto te sleutelen waar ik toch niet in mag rijden.quote:Op maandag 4 april 2011 23:31 schreef Dingest het volgende:
Dat is wel minder nieuws![]()
Gelukkig lig je over het algemeen er alleen maar onder ipv dat je erin kan rijden
En zet je icoon eens terug. Ik dacht dat het Anne was.quote:
Eh ja, met rijden net geen goed gevoel, voelde iets te oud. XM wilde er ook langere ritten mee maken voor haar werk, en daarvoor voelde het niet vertrouwd genoeg. Ook niet gek op zich voor die prijs natuurlijk, maar je kunt net zo goed mazzel hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:05 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom niet dan? het zag eruit als een redelijk net bakkie?
nou, idd!quote:Op maandag 4 april 2011 23:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
En zet je icoon eens terug. Ik dacht dat het Anne was.
Naais heahquote:
Je had toch niks spannends te doen vandaag trouwens?quote:
Ja hoor, heel FOK! kan via PM/DM, maar dat zou zonde zijn van dat mooie forumquote:
Checkquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:42 schreef Hyman het volgende:
Mijn auto is vet kut de laatste tijd, als ik in zn 1 zit, moet ik optrekken op de koppelinganders gaat ie schokken.
Want je weet al wat de oorzaak is ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:43 schreef Hyman het volgende:
oftewel, ik moet een andere auto hebben binnenkort, want deze is jhet niet waard te fixen.
Koppelingsplaten gok ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Want je weet al wat de oorzaak is ?
Alex=brawlerquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef Anne het volgende:
Lex, [TK] Canon EOS 500D dSLR + toebehoren, ZGAN.
Koop ik een lens van je over.
Neuh.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja hoor, heel FOK! kan via PM/DM, maar dat zou zonde zijn van dat mooie forum
Neuh, dat denk ik niet; dan gaat ie niet schokken toch? als je je koppeling erbij laat slippen doet ie het niet, lijkt me dan eerder een mengselprobleem ofzo?quote:
Neenquote:
Ja? heb ik nou je 5 April grap verklooid?quote:
Jep. Dat wordt straf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja? heb ik nou je 5 April grap verklooid?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais heah
[..]
Je had toch niks spannends te doen vandaag trouwens?ik sliep dit weekend in ElstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.930-945; 1200-1230 en 1430-1445quote:over Duvel?quote:
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
huidge doet het nog goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef Anne het volgende:
Lex, [TK] Canon EOS 500D dSLR + toebehoren, ZGAN.
Koop ik een lens van je over.
Alex heeft geen kloontjesquote:
2cv ook in het bergrijdtopicquote:
Ik hoef er alleen op sollicitatiegesprek; ligt lekker op de route naar Annedorp.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik sliep dit weekend in Elst
[..]
930-945; 1200-1230 en 1430-1445
[..]
over Duvel?
jij zit op een ander forum dan ik? ..quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja hoor, heel FOK! kan via PM/DM, maar dat zou zonde zijn van dat mooie forum
Blijkbaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
jij zit op een ander forum dan ik? ..
Jaja, wat doe je hier danquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
jij zit op een ander forum dan ik? ..
Ja, precies. Dat had ik dus ook. Hier, heb je de statistieken van gisteren;quote:
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 04-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 037 Anne
02. 033 Sounddragon
03. 021 Barcaconia
04. 014 Duvel
05. 009 Alfisti
06. 008 Alexxxxx
07. 008 lipje
08. 006 Dingest
09. 006 2cv
10. 005 vosss
11. 005 Dangel
12. 003 Freezer
13. 002 Tjabbo
14. 001 BaraCuda
15. 001 densmee
Reeks-statistieken!
hihi haphapquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaja, wat doe je hier dan. Geef maar toe, je vindt het wel leuk.
Goed dat ik het weet, dank je.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:38 schreef 2cv het volgende:
Blauwen met dit icoon [ afbeelding ] zijn Sounddragon.
Blauwen met dit icoon [ afbeelding ] zijn Anne.
Het went wel, heusquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:53 schreef vosss het volgende:
Godverdomme ik krijg er serieus kortsluiting van in mn hoofd dat jullie icoontjes gewisseld hebben
ik heb deze al een paar wekenhoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:53 schreef vosss het volgende:
Godverdomme ik krijg er serieus kortsluiting van in mn hoofd dat jullie icoontjes gewisseld hebben
Was het maar zo;n feest. Moet goedkeuring krijgen van een dokter om te beginnen... Ben een afspraak aan het regelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:58 schreef Sounddragon het volgende:
Ben je nu alweer parttime aan het werk Barca?
Heb je al nieuw werk dan? Het bedrijf is toch opgehevenquote:
net als jouw bedrijfquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je al nieuw werk dan? Het bedrijf is toch opgeheven
ik ga er vanuit dat je vanuit je werk komt? Dacht dat je vanaf nu zo'n beetje geen werk meer had, mijn fout.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:40 schreef Anne het volgende:
Huh? Sinds wanneer heeft "eindelijk thuis" iets met werk te maken?
Er is niks opgeheven, verkocht.quote:
Fijn zo'n broertjequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:43 schreef Anne het volgende:
Nee, ik heb 1 uur in het ziekenhuis mijn broertje lopen zoeken (eppo was gaan roken, flauwgevallen en naar de spoedeisende hulp gebracht waar niemand wist wie ie was totdat ie bij kwam) en nadat ie eindelijk terecht was 1 uur nog zitten wachten op zijn ontslagbrief (welke we nog niet hebben, ze sturen hem nu maar na
).
wow, heftigquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:48 schreef Anne het volgende:
Schildklierkanker. Als het goed is komt het goed. Even weer de bloedonderzoeken afwachten.
phoe, heftig. Veel sterkte er mee iig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:52 schreef Anne het volgende:
Ehm, ik weet niet precies hoe lang we het al weten, maar 14 januari is ie voor de eerste keer geopereerd in ieder geval. En gisteren voor de tweede en tevens laatste keer.
Whow... Dat moest ik inderdaad nog vragen laatst, sorry...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:48 schreef Anne het volgende:
Schildklierkanker. Als het goed is komt het goed. Even weer de bloedonderzoeken afwachten.
Jawel, van mezelf. Je zei laatst dat je broertje geopereerd moest worden.quote:
Tsja...quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:12 schreef Barcaconia het volgende:
Wow dat is inderdaad niet niks. Sterkte daarmee.
Maarem, roken na zo'n operatie?
Tientje ben ik je man. 2 tientjes ook nog wel mits goed profiel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:00 schreef densmee het volgende:
nog iemand interesse in rubber in de maten 215-16r16 Bridgestone duelers 4 stuks
That's what SHE said.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:02 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuwe staat klaar; niet lullen maar vullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |