Was een korte...morgen heeft ze vroege dienst...waar bemoei jij je eigen mee eigenlijk...quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je vertelde eerder dat je op je eigen vrouwtje ging duiken. Had ze hoofdpijn
Dan ben je lekker te laat, want die plek is al mooi ingenomenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef waxmask het volgende:
aaaargh elke keer als Fenneke langskomt een hele zooi slijmerds die op Geer geilen....nou ik schurk wel tegen de borstpartij van Fen aan dan...
Het mooiste stukkie komt er zo aan, het eindequote:
Zelfde leeftijd hierquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef Wolkje21 het volgende:
[..]
Waarom niet?? Ik draag ze exact zo...Maar ja, ik ben dan ook 40...(zou het aan de leeftijd liggen>)
Dat is een belediging voor een dressuurpaard hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Day het volgende:
Nou weet ik waar dat dansje van Laura me aan doet denken: aan een dressuurpaard!
Ik adviseer 24 uur aanvragenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef kahaarin het volgende:
Hmmm, elke keer als ik Alex zie vanavond komt de beschrijving Lord Wanhoop bovendrijven, hij is zo niet op zijn gemak.
Ach ik hoor velen van jullie ook al weken 24/7 klagen over Laura en dat zal ook echt helemaal niks uithalen want ze zal er voorlopig nog niet uitgaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee maar kom op:
Geer is:
Lief
Lekker
Aardig
Gek
Maf
Doetje
Pluisje
Watje
Heb je zo nu onderhand wel gezien toch...echte feedback...en dat is dat Geer het goed doet samen met Karim. Punt. Secret Story is KUTsaai...
huhquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het mooiste stukkie komt er zo aan, het einde
[..]
Zelfde leeftijd hier
Nou lieve Fenneke,quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Negatieve feedback mag ook hoor, ieder z'n mening!
Haha leuk dat Geer op Fok! zo populair is! Hij is eigenlijk gewoon zichzelf nu, op af en toe wat drammen voor geheimen na dan..quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja, de hele dag lopen ze op Geer te geilen, niet alleen als Fenneke langs komt![]()
En terecht
Valt niet mee hè, met zo'n kortequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was een korte...morgen heeft ze vroege dienst...waar bemoei jij je eigen mee eigenlijk...
Och zodra Laura hier zou komen draaien de meesten in de slijm-modus...quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach ik hoor velen van jullie ook al weken 24/7 klagen over Laura en dat zal ook echt helemaal niks uithalen want ze zal er voorlopig nog niet uitgaan.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |