Het leven gaat door en je moet er maar niet aan denken dat je er zelf bij zou zijn geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee bovenaan deze bladzijde bij mijEn ik had het gelezen maar bedenk me nu nog even dat het idd oh-zo waar is.
Ik wil ook niet gaan slapen vanavond met alle ellende
Altijf die rauwe stem gehad volgens mij...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Rock Ballad?
Hij heeft wel een lekkere rauwe stem.
Die man is zingend geboren en zal zingend sterven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:34 schreef chufi het volgende:
Die ouwe Peter de rocker zingt nog steeds goed voor zn leeftijd..
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:34 schreef chufi het volgende:
Volgens mij ook een tikkie nerveus, trilde een beetje...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
Hij was wel even de tekst kwijt leek wel.
Die zingt inderdaad nog erg goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:34 schreef chufi het volgende:
Dat zal de leeftijd dan wel weer zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
Hij was wel even de tekst kwijt leek wel.
Ik ook, maar komt denk ik ook door het liedje, ik vond Anita ook erg goed, maar het liedje niet.quote:
precies.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, maar komt denk ik ook door het liedje, ik vond Anita ook erg goed, maar het liedje niet.
Do nietquote:
Ik wel, Do heeft gewoon geen smaak.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
"maar het ging natuurlijk het minst goed"
Ik snap het niet?
Do ook nog niet, maar he.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap het niet?
ja, wat een sneer na zegquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ja das wel weer grappigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |