Jij hebt zelfs op internet niets zinnigs te melden.quote:Op zondag 3 april 2011 14:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ach joh, mensen hebben altijd een grote bek op internet...

Als dat zo is, trek ik mijn kritiek op Halcon in. Al is het wel een omslachtige manier om jezelf uit te drukken.quote:Op zondag 3 april 2011 15:13 schreef sararaats het volgende:
Volgens mij is Halcon zo'n homofoob met een roze kantje.
Sukkelsquote:Ik weet wat het is om gediscrimineerd te worden. Ik ben verschillende keren in elkaar gemept door homofobe medescholieren.
quote:Ik ben lesbisch en ben er trots op.

quote:Op zondag 3 april 2011 15:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs op internet niets zinnigs te melden.

Nee, ik constateer gewoon iets.quote:Op zondag 3 april 2011 17:46 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Zo, beetje aangebrand ofniet ? tering zeg..

quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Aneurysma het volgende:
Hetero's.
Homo's.
Biseksuelen.
Mensen.

quote:

Speelt dit serieus op FOK!? Is er werkelijk nog homohaat? Niet gemerkt iig. En weet echt heel wat users op te sommen die homo zijn en daar helemaal geen last mee hebben op dit forum.quote:Hi,
Ik heb me vandaag aangemeld hier bij FOK,
in eerste instantie een leuk en interessant forum.
Totdat mij opviel hoeveel mensen hier homofoob zijn, homo's vies vinden en sommige zelfs homo's het liefste dood wenste.. Hier ben ik best wel van geschrokken!
Ik vraag mij af hoe dit komt? Door geloof? Onwetendheid? Bang?

Wat? Ik val van de ene verbazing in de andere nu. Waar speelt zich dit op FOK! in vredesnaam af dan?quote:Op zondag 3 april 2011 19:19 schreef Triggershot het volgende:
voor een ander is heteroseksualiteit weer smerig.

Echte haat zie je niet terug in beledigingen, daar zijn teveel modjes voor aanwezig.quote:Op zondag 3 april 2011 22:18 schreef Staal het volgende:
Ik verbaas me hier nog het meest over trouwens:
[..]
Speelt dit serieus op FOK!? Is er werkelijk nog homohaat? Niet gemerkt iig. En weet echt heel wat users op te sommen die homo zijn en daar helemaal geen last mee hebben op dit forum.

beetje zoals in Amerika meestal(?)quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Peter het volgende:
En de discussie dat een homohuwelijk niet kan, homo's geen kinderen mgen krijgen en geen feetjes mogen organiseren. Dat aceptatie vooral van doen heeft met je gedragen als hetero...
Lees ook de FP maar eens door bij homo-berichten..

Yep.quote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
beetje zoals in Amerika meestal(?)
"We accepteren jullie, maar we willen niet zien dat je homo bent"

Ik moet bekennen dat ik juist over iets extreem machomannelijks juist kan roepen dat het zo "gay" is. Bij wijze van grapje en drie keer in tien jaar. Maar homohaat, daar ben ik zelf al helemaal niet van en merk dat ook eigenlijk helemaal nooit op. Echt niet.quote:Op zondag 3 april 2011 22:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Echte haat zie je niet terug in beledigingen, daar zijn teveel modjes voor aanwezig.
Users die onaantastbaar kun anti-homo standpunt blijven herhalen en die daarmee ook kwetsende dingen zeggen heb je genoeg. Net zoals pubers die lollig denken te doen door te schelden met 'homo' of bijv. in het homo-topic in ONZ wel eens wat vaags te roepen..

Sorry, dat weiger ik toch te geloven. Loop hier best wel een paar jaartjes rond. Homohaat zie ik niet.quote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
beetje zoals in Amerika meestal(?)
"We accepteren jullie, maar we willen niet zien dat je homo bent"

Lees de reacties onder deze 3 recente gay-berichten op de FP maar eens door voor een goed beeld:quote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik juist over iets extreem machomannelijks juist kan roepen dat het zo "gay" is. Bij wijze van grapje en drie keer in tien jaar. Maar homohaat, daar ben ik zelf al helemaal niet van en merk dat ook eigenlijk helemaal nooit op. Echt niet.
Geloof ook niet dat daar ijverig modjes op moeten worden gezet.

kijk maar naar de media.quote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Sorry, dat weiger ik toch te geloven. Loop hier best wel een paar jaartjes rond. Homohaat zie ik niet.
Toon het maar aan. Zou het wel kwalijk vinden trouwens.

En daar ben ik het wel mee eens. Over het algemeen is de acceptatie wel ok, alleen zijn er helaas wat hardnekkige homobashers, zoals Bansheeboy. En voor de rest zijn er af en toe de standaard domme reacties van pubertjes, maar ach.quote:Hoewel er op Fok!forum! vaak satirisch over homoseksuelen gesproken wordt, is de algehele stemming over homoseksualiteit goed te noemen.

hebbie een linkje naar dat onderzoek?quote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef Great.Expectations het volgende:
Citaat uit een onderzoeksrapport van het Sociaal Cultureel Planbureau naar de acceptatie van homoseksualiteit:
[..]
En daar ben ik het wel mee eens. Over het algemeen is de acceptatie wel ok, alleen zijn er helaas wat hardnekkige homobashers, zoals Bansheeboy. En voor de rest zijn er af en toe de standaard domme reacties van pubertjes, maar ach.
Is Fok! dan een groot feest, waar iedereentegen elkaar is? Nee, maar het is er niet onvriendelijker voor homo's dan het is voor vrouwen, Limburgers, allochtonen, HBO'ers die zich student noemen, Apple liefhebbers, etc.
De meeste mensen zijn nou eenmaal dom, kortzichtig... en hetero. De Fok!-populatie vormt daarop geen uitzondering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |