abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94979544
Ik ben gevoelig voor dat soort onderwerpen maar dat ik de verkeerde een draai gegeven hebt, dat vergeef ik mezelf nooit.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zondag 3 april 2011 @ 15:24:02 #127
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_94979633
homo's zijn gewoon slimmer dan hetero's en daar zijn sommige mensen gewoon jaloers op ;(

Homo's zijn zware bazen *O*
niet meer
pi_94979769
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 14:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ach joh, mensen hebben altijd een grote bek op internet...
Jij hebt zelfs op internet niets zinnigs te melden.
pi_94979776
Is dit experiment al voorbij gekomen?
dag
pi_94984685
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:13 schreef sararaats het volgende:
Volgens mij is Halcon zo'n homofoob met een roze kantje.
Als dat zo is, trek ik mijn kritiek op Halcon in. Al is het wel een omslachtige manier om jezelf uit te drukken.

quote:
Ik weet wat het is om gediscrimineerd te worden. Ik ben verschillende keren in elkaar gemept door homofobe medescholieren.
Sukkels

quote:
Ik ben lesbisch en ben er trots op.
^O^
  zondag 3 april 2011 @ 17:46:47 #131
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_94985592
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij hebt zelfs op internet niets zinnigs te melden.
:D Zo, beetje aangebrand ofniet ? tering zeg..
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_94987218
IK heb niets tegen mensen die iets tegen "nichten" of "verwijfde types" hebben, dat is hun mening laat ze die lekker houden. Maar dit dient men natuurlijk niet uit te spreken, want vrijheid van meningsuiting hebben we gekregen in het vertrouwen dat we zelf bedenken waar de grenzen liggen.
IK heb iets tegen mensen die iets hebben tegen homo's, want iemand die homo is toont geen afwijkend gedrag. Iemand die homo is doet niet anders dan andere. Iemand die homo is valt op het eigen geslacht, niet meer en niet minder. Je kan eigenlijk niets hebben tegen iemand die homo is.
IK heb ook iets tegen mensen die andere die in hun ogen "anders" zijn op enige manier iets aandoen. Direct of indirect. Als we het wetboek er even bij openslaan, kan je zien dat we al veel eerder hebben besloten dat we een ander niets aan behoren te doen.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_94987404
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:46 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

:D Zo, beetje aangebrand ofniet ? tering zeg..
Nee, ik constateer gewoon iets.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 3 april 2011 @ 18:35:39 #134
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_94987409
Ik heb niets tegen homofoben, zolang ze maar niet-praktiserend zijn.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_94988687
Mischien moeten we "haat tegen homo's" eens gaan zien als een echte fobie. Dan kunnen we deze mensen eindelijk eens gaan behandelen.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_94989269
Ach, homoseksualiteit is smerig voor de een, voor een ander is heteroseksualiteit weer smerig. Enige periodes dat ik homo's haat en niets met ze te maken wil hebben zijn die maatschappelijke afvalproducten van zowel homo's en hetero's die als nichten bij gaan lopen tijdens gay pride / parade. Buiten dat zou ik niet weten wat een homo anders maar dan een hetero, gezien voor een homo een hetero net zo 'anders' is.
pi_94993584
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Aneurysma het volgende:
Hetero's. O+
Homo's. O+
Biseksuelen. O+
Mensen. O+
:Y
  zondag 3 april 2011 @ 21:51:31 #138
335659 gastwatdefok
Wie noem jij hier normaal!?
pi_94999030
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:28 schreef Peter het volgende:
Is dit experiment al voorbij gekomen?

^^^ Dit :D
Zie jij dat schaap in mijn Usericon?
DAT IS EEN EINDBAAS JA.
k hou van Punk-rock.
  zondag 3 april 2011 @ 22:18:31 #139
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95001332
Ik verbaas me hier nog het meest over trouwens:

quote:
Hi,

Ik heb me vandaag aangemeld hier bij FOK,
in eerste instantie een leuk en interessant forum.

Totdat mij opviel hoeveel mensen hier homofoob zijn, homo's vies vinden en sommige zelfs homo's het liefste dood wenste.. Hier ben ik best wel van geschrokken!

Ik vraag mij af hoe dit komt? Door geloof? Onwetendheid? Bang?
Speelt dit serieus op FOK!? Is er werkelijk nog homohaat? Niet gemerkt iig. En weet echt heel wat users op te sommen die homo zijn en daar helemaal geen last mee hebben op dit forum.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zondag 3 april 2011 @ 22:20:37 #140
42366 Staal
pi_95001484
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2011 19:19 schreef Triggershot het volgende:
voor een ander is heteroseksualiteit weer smerig.
Wat? Ik val van de ene verbazing in de andere nu. Waar speelt zich dit op FOK! in vredesnaam af dan?
Un certain jeune homme
pi_95001559
quote:
5s.gif Op zondag 3 april 2011 22:18 schreef Staal het volgende:
Ik verbaas me hier nog het meest over trouwens:

[..]

Speelt dit serieus op FOK!? Is er werkelijk nog homohaat? Niet gemerkt iig. En weet echt heel wat users op te sommen die homo zijn en daar helemaal geen last mee hebben op dit forum.
Echte haat zie je niet terug in beledigingen, daar zijn teveel modjes voor aanwezig.
Users die onaantastbaar kun anti-homo standpunt blijven herhalen en die daarmee ook kwetsende dingen zeggen heb je genoeg. Net zoals pubers die lollig denken te doen door te schelden met 'homo' of bijv. in het homo-topic in ONZ wel eens wat vaags te roepen..
dag
pi_95001662
En de discussie dat een homohuwelijk niet kan, homo's geen kinderen mgen krijgen en geen feetjes mogen organiseren. Dat aceptatie vooral van doen heeft met je gedragen als hetero...

Lees ook de FP maar eens door bij homo-berichten..
dag
  zondag 3 april 2011 @ 22:23:58 #143
335659 gastwatdefok
pi_95001745
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Peter het volgende:
En de discussie dat een homohuwelijk niet kan, homo's geen kinderen mgen krijgen en geen feetjes mogen organiseren. Dat aceptatie vooral van doen heeft met je gedragen als hetero...

Lees ook de FP maar eens door bij homo-berichten..
beetje zoals in Amerika meestal(?)
"We accepteren jullie, maar we willen niet zien dat je homo bent" :')
DAT IS EEN EINDBAAS JA.
k hou van Punk-rock.
pi_95001938
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef gastwatdefok het volgende:

[..]

Yep.

Begint vaak met "Ik heb niks tegen homo's ( ik heb zelfs een neef die homo is oid), maar ze moeten zich wel normaal gedragen"

En dat normaal betekent dus dat iemand niet mag laten zien wie hij/zij is.
Hetero's mogen op zomercanaval wel staan kwijlen naar schaars geklede dames op wagens door de straat, maar homo's mogen geen botenparade hebben waar 80% van de boten normaal gekleed is en maar ene paar badkleding aan heeft ( oh, badkleding! errug!).
En bovendien is de meerderheid van het toekijkende publiek hetero..
dag
  zondag 3 april 2011 @ 22:36:36 #145
42366 Staal
pi_95002559
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:21 schreef Peter het volgende:

[..]

Echte haat zie je niet terug in beledigingen, daar zijn teveel modjes voor aanwezig.
Users die onaantastbaar kun anti-homo standpunt blijven herhalen en die daarmee ook kwetsende dingen zeggen heb je genoeg. Net zoals pubers die lollig denken te doen door te schelden met 'homo' of bijv. in het homo-topic in ONZ wel eens wat vaags te roepen..
Ik moet bekennen dat ik juist over iets extreem machomannelijks juist kan roepen dat het zo "gay" is. Bij wijze van grapje en drie keer in tien jaar. Maar homohaat, daar ben ik zelf al helemaal niet van en merk dat ook eigenlijk helemaal nooit op. Echt niet.

Geloof ook niet dat daar ijverig modjes op moeten worden gezet.
Un certain jeune homme
  zondag 3 april 2011 @ 22:38:44 #146
42366 Staal
pi_95002686
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef gastwatdefok het volgende:

[..]

Sorry, dat weiger ik toch te geloven. Loop hier best wel een paar jaartjes rond. Homohaat zie ik niet.

Toon het maar aan. Zou het wel kwalijk vinden trouwens.
Un certain jeune homme
pi_95003790
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik juist over iets extreem machomannelijks juist kan roepen dat het zo "gay" is. Bij wijze van grapje en drie keer in tien jaar. Maar homohaat, daar ben ik zelf al helemaal niet van en merk dat ook eigenlijk helemaal nooit op. Echt niet.

Geloof ook niet dat daar ijverig modjes op moeten worden gezet.
Lees de reacties onder deze 3 recente gay-berichten op de FP maar eens door voor een goed beeld:
Defensie vaart mee met Gay Pride
Van Bijsterveldt op ministerieboot bij Gay Pride
Amsterdamse Gay Pride populairder dan ooit
dag
  zondag 3 april 2011 @ 22:58:31 #148
335659 gastwatdefok
pi_95003823
quote:
5s.gif Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Staal het volgende:

[..]

Sorry, dat weiger ik toch te geloven. Loop hier best wel een paar jaartjes rond. Homohaat zie ik niet.

Toon het maar aan. Zou het wel kwalijk vinden trouwens.
kijk maar naar de media.
DAT IS EEN EINDBAAS JA.
k hou van Punk-rock.
pi_95004488
Citaat uit een onderzoeksrapport van het Sociaal Cultureel Planbureau naar de acceptatie van homoseksualiteit:
quote:
Hoewel er op Fok!forum! vaak satirisch over homoseksuelen gesproken wordt, is de algehele stemming over homoseksualiteit goed te noemen.
En daar ben ik het wel mee eens. Over het algemeen is de acceptatie wel ok, alleen zijn er helaas wat hardnekkige homobashers, zoals Bansheeboy. En voor de rest zijn er af en toe de standaard domme reacties van pubertjes, maar ach.

Is Fok! dan een groot feest, waar iedereen O+ tegen elkaar is? Nee, maar het is er niet onvriendelijker voor homo's dan het is voor vrouwen, Limburgers, allochtonen, HBO'ers die zich student noemen, Apple liefhebbers, etc.

De meeste mensen zijn nou eenmaal dom, kortzichtig... en hetero. De Fok!-populatie vormt daarop geen uitzondering.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
pi_95004564
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef Great.Expectations het volgende:
Citaat uit een onderzoeksrapport van het Sociaal Cultureel Planbureau naar de acceptatie van homoseksualiteit:

[..]

En daar ben ik het wel mee eens. Over het algemeen is de acceptatie wel ok, alleen zijn er helaas wat hardnekkige homobashers, zoals Bansheeboy. En voor de rest zijn er af en toe de standaard domme reacties van pubertjes, maar ach.

Is Fok! dan een groot feest, waar iedereen O+ tegen elkaar is? Nee, maar het is er niet onvriendelijker voor homo's dan het is voor vrouwen, Limburgers, allochtonen, HBO'ers die zich student noemen, Apple liefhebbers, etc.

De meeste mensen zijn nou eenmaal dom, kortzichtig... en hetero. De Fok!-populatie vormt daarop geen uitzondering.
hebbie een linkje naar dat onderzoek? O+
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')