Na aanleiding van het vorige deel. Laatste posts volgen nog.quote:Hi,
Ik heb me vandaag aangemeld hier bij FOK,
in eerste instantie een leuk en interessant forum.
Totdat mij opviel hoeveel mensen hier homofoob zijn, homo's vies vinden en sommige zelfs homo's het liefste dood wenste.. Hier ben ik best wel van geschrokken!
Ik vraag mij af hoe dit komt? Door geloof? Onwetendheid? Bang?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Waar precies worden kinderen in een gezinssituatie met twee ouders van gelijk geslacht genoemd? Niet he? Irrelevant dus.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want door hun homoseksualiteit doen ze hun werk niet goed? Of hoe moet ik dat voor me zien?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze kunnen in hun privé-leven al niet normaal doen en zijn op de kast gejaagd als iemand kritisch is over hun gedoe. Naïef om te denken dat ze 'n functie met verantwoordelijkheden dan wel fatsoenlijk uit kunnen oefenen. Daarnaast is het natuurlijk geen porem om je producten aan te laten smeren door figuren als Gerard Joling.
Precies. Wat hij nog op dit forum doet is ook maar de vraag, als het allemaal zo'n achterlijke homozooi is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:46 schreef n8n het volgende:
Lekkere discussie, zulke diepgewortelde shit gaat er toch nooit uit
Begin anders een Noord-Korea edition van Fok ofzo. Dan kun je iedereen gewoon jouw mening opleggen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies. Wat hij nog op dit forum doet is ook maar de vraag, als het allemaal zo'n achterlijke homozooi is.
Jij legt ons jouw mening niet op ofzo?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Begin anders een Noord-Korea edition van Fok ofzo. Dan kun je iedereen gewoon jouw mening opleggen.
Exact hetzelfde kan van jou gezegd worden. Jij ziet jouw mening ook als enige en enige correcte mening.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Begin anders een Noord-Korea edition van Fok ofzo. Dan kun je iedereen gewoon jouw mening opleggen.
Ik discussieer gewoon en roep nergens dat jullie maar een ban moeten krijgen vanwege jullie (verderfelijke) opvattingen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij legt ons jouw mening niet op ofzo?
Je ongewijzigde post was leuker.quote:
Ik discussieer gewoon en roep nergens dat jullie maar een ban moeten krijgen vanwege jullie (verderfelijke) opvattingen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Exact hetzelfde kan van jou gezegd worden. Jij ziet jouw mening ook als enige en enige correcte mening.
Ik ga hem zo weer plaatsen hoor, ik reageerde even op wat ik in de postgeschiedenis zagquote:
Waar precies discussieer ik dan niet meer gewoon? Of is het omdat ik homoseksueel ben dat ik per definitie al niet kan discussieren?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik discussieer gewoon en roep nergens dat jullie maar een ban moeten krijgen vanwege jullie (verderfelijke) opvattingen.
Discussiëren is iets anders dan roepen dat iets zus of zo is. Jij post.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik discussieer gewoon en roep nergens dat jullie maar een ban moeten krijgen vanwege jullie (verderfelijke) opvattingen.
Ik discussieer gewoon.... Jij beweert hier dat ik en anderen niet normaal kunnen functioneren in de samenleving. Dat vind ik zeer kwetsend als je het mij vraagt, wat de meeste mods ook niet nodig vinden op dit forum.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jullie roepen constant om een ban voor mensen met een mening die niet in jullie straatje past. Ik kan nu je gedrag wat beter plaatsen overigens.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar precies discussieer ik dan niet meer gewoon? Of is het omdat ik homoseksueel ben dat ik per definitie al niet kan discussieren?
beetje jammer van die aankondiging, geforceerde grapjesquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:51 schreef Countess het volgende:
Komt-ie weer:
Halcon laat zich op in de kast jagen zeg!
Het is niet zo relevant dat jij dat kwetsend vindt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik discussieer gewoon.... Jij beweert hier dat ik en anderen niet normaal kunnen functioneren in de samenleving. Dat vind ik zeer kwetsend als je het mij vraagt, wat de meeste mods ook niet nodig vinden op dit forum.
Dat was één persoon, één keer. Niet overdrijven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jullie roepen constant om een ban voor mensen met een mening die niet in jullie straatje past.
Vast niet positiefquote:Ik kan nu je gedrag wat beter plaatsen overigens.
Nee, hij is niet geforceerd, ik zat druk te bladeren door het vorige topic, met verbazing over de clichébeelden die er heersenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:52 schreef n8n het volgende:
[..]
beetje jammer van die aankondiging, geforceerde grapjes
Ik ben vast niet de enige.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet zo relevant dat jij dat kwetsend vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |