zou wel leuk zijn, en dat wordt dan dus openbaar gemaakt, en hij heeft niet tegen haar gelogen maar tegen sharonquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:06 schreef shomila het volgende:
Ik kijk er niet raar van op als Jo op Alex stemt, ze denkt dat hij tegen haar gelogen heeft over het nomineren.
dus dat en ook graag wat oude beelden van eerdere nominatiesquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:08 schreef Blackprinces het volgende:
Ik hoop dat ze de nominaties te zien krijgen.
Word tijd voor wat minder poezelig gedoe
Wordt het openbaar gemaakt? Hoop dan ook dat gesprekje tussen Mo en Laura over Flip.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:07 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn, en dat wordt dan dus openbaar gemaakt, en hij heeft niet tegen haar gelogen maar tegen sharon
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus dat en ook graag wat oude beelden van eerdere nominaties
ja!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus dat en ook graag wat oude beelden van eerdere nominaties
ja dat zou geweldig zijn, ik heb in een deuk gelegen om dat filmpjequote:Op zaterdag 2 april 2011 13:11 schreef Flow3r het volgende:
het allermooiste zou zijn als ze die jankclip van Mo uit de uitzending lieten zien in het huis
nee? Alex?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:11 schreef MargrietV het volgende:
Dank je wel!! Nu weten jullie allemaal van wie ik fan ben!
Als ze dat zouden doen zit ik echt klaar met me chips en een borrelquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:11 schreef Flow3r het volgende:
het allermooiste zou zijn als ze die jankclip van Mo uit de uitzending lieten zien in het huis
mo ??quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:11 schreef MargrietV het volgende:
Dank je wel!! Nu weten jullie allemaal van wie ik fan ben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |