quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:50 schreef shomila het volgende:
Die Jo zet altijd van die grote ogen op, ik denk als ze de brief leest van mamajo over Dennis dat ze eruit ploppen.
Ik heb ergens toch een vaag idee dat het niet verteld wordt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:50 schreef shomila het volgende:
Die Jo zet altijd van die grote ogen op, ik denk als ze de brief leest van mamajo over Dennis dat ze eruit ploppen.
ogen als bingoballenquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik heb ergens toch een vaag idee dat het niet verteld wordt.
Maar zou wel leuk gezicht zijn, 2 van die knikkers die over de grond rollen...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:57 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jo gillend de kamer door en de rest gillen een clou een clou
je hebt een uiquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:59 schreef Blackprinces het volgende:
Als Jo die brief dan leest is Dennis vast een bekstekker dan
quote:
van mij mag zequote:Op zaterdag 2 april 2011 13:03 schreef delfse het volgende:
Gister had Jo met Philip er over als er iets niet goed is thuis dan gaat ze weg . Philip vondt dat niet slim.
Ohhh dat dus, ja ik heb me eigen pc aangeslingerd. Helaas geen geluid op me pc maar wel me eigen afbeeldingen enzo...quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
een User Icon oftewel een plaatje
geeft niet, dan tikken we het wel als we iets willen zeggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ohhh dat dus, ja ik heb me eigen pc aangeslingerd. Helaas geen geluid op me pc maar wel me eigen afbeeldingen enzo...
Maik en Geer gezellig aan de klets trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |