Oke thnx, ben me eigen pc aan het aanslingeren kan ik ff op zoek naar plaatje.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Op je ava klikken, daar kan je het instellen
Plaatje uploaden van 60x60.
dat kan deze leek niet hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
edje mag er ook bij met een rood kruis
Welkomquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:09 schreef Blackprinces het volgende:
Hallo allemaal, ik heb me maar geregistreerd. Ik lees eigenlijk hier heel de dag, kan ik me net zo goed registreren.
Zo eens even kijken hoe dit werkt hoor.
Op de achtergrond luister ik Geer
Stef is hoogbegaafd en speelt op zijn poot en ze hebben het niet door.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:30 schreef jurien het volgende:
Had Stef ook een geheim? Of is die er inmiddels al uit?
Staat nog geen kruis door zijn plaatjequote:Op zaterdag 2 april 2011 12:30 schreef jurien het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:30 schreef jurien het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:32 schreef voxy317 het volgende:
Volgens mij heeft Stef ¤100,- in zijn kluis want zijn missie om gisteravond bij Geer in zijn gezicht te springen was gelukt.
Zijn geheim is dat ie niet kan zwemmen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:30 schreef jurien het volgende:
Stef ? Nieuwe bewoner?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:30 schreef jurien het volgende:
ach die heeft toch last van Secret Story syndroom, te beroerd om een poot uit te steken, notoire bedligger.quote:
geen flauw idee ik ben echt een leek wat computers betreftquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
Weet iemand of er een SST lettertype generator is? Of hoe maken jullie die letters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |