Grote ja-knikker.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Alex zegt na elke zin van Geer; ja precies
Jij bent net zo slim als Alex!quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:02 schreef ZaZoe het volgende:
Einstein bij Maik volgens Gerard, weer mis
Gerard gaat niet eens voor de geheimen, vindt het alleen leuk om anderen op t verkeerde been te zetten. Gerard gaat ook alleen maar voor de winst. Hij is alleen niet zo achterbaks als de anderenquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:02 schreef ZaZoe het volgende:
Einstein bij Maik volgens Gerard, weer mis
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent net zo slim als Alex!
wel grappig dat ze het 3 min geleden hebben over meelopersquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
Eigenlijk zouden ze Laura ff moeten vertellen dat als Alex eruit moet zij er ook uit moet. Kijken of ze dan nog zo denigrerend doet t.o Alex.
Volgens mij begrijpt Alex niks van Geers betoog. Hij zegt alleen maar ja, en hmhm.
Flip en J0 hadden het er gisteren over dat Flip 500 euro "echt geld" wilden inzetten dat Alex nooit een geheim zou raden..quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent net zo slim als Alex!
klopt ja, maar ze dwalen weer tesnel afquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:05 schreef Capt1caveman het volgende:
Nou hoor ik Gerard zeggen dat Maik waarschijnlijk plastische chirurgie heeft gehad, en Faalex begint over borsten.....
die boxershortsquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:06 schreef r_onald het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor,de zaadcellen van maik zijn weer wakker.
Hello, geniet er van!quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:09 schreef Blackprinces het volgende:
Hallo allemaal, ik heb me maar geregistreerd. Ik lees eigenlijk hier heel de dag, kan ik me net zo goed registreren.
Zo eens even kijken hoe dit werkt hoor.
Op de achtergrond luister ik Geer
welkomquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:09 schreef Blackprinces het volgende:
Hallo allemaal, ik heb me maar geregistreerd. Ik lees eigenlijk hier heel de dag, kan ik me net zo goed registreren.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:09 schreef Blackprinces het volgende:
Voor wie ben jij?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:09 schreef Blackprinces het volgende:
welkomquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:09 schreef Blackprinces het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |