Hoe die gozer er bij komt dat ie mensenkennis heeft...quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja, hij denkt vast dat ze gelijk wil samenwonen denk ik, als ze zo reageert.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Sharon is druk aan de poets.... En zo te zien pakt ze het grondiger aan dan botoxmiep.
met nadruk op probeertquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
Volgens mij vindt Gerard Mo een beetje overdreven. Hij zag zijn vrouw elke dag en nu ook al 6 weken niet, hem hoor je ook niet klagen. En Lexje probeert weer wat wijze woorden ertussen te strooien.
Welke meteen door wijze Geer afgeserveerd worden!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
Volgens mij vindt Gerard Mo een beetje overdreven. Hij zag zijn vrouw elke dag en nu ook al 6 weken niet, hem hoor je ook niet klagen. En Lexje probeert weer wat wijze woorden ertussen te strooien.
Valt het jou ook op dat Alex qua onderwerpen van de hak op de tak springt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is Lexje een beetje jaloers op de band tussen Geer en Karim? Hij is aan t vissen.
Alles wat uit Lex mond komt snap ik de ballen van. Ben al zo lang uit de kleine kinderen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Valt het jou ook op dat Alex qua onderwerpen van de hak op de tak springt?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:53 schreef dimi1972 het volgende:
Whahaha
ik zie nu pas Stef met foto als nieuwe bewoner in de TT staan
Ik mis alleen nog de inmiddels overleden tor .. weet alleen zijn naam niet meer hehe
eens sinds het 'serieus' - voor zo ver je het serieus kan noemen - is met laura is het wel veranderd tussen die tweequote:Op zaterdag 2 april 2011 11:53 schreef Vultarian het volgende:
vind de houding van gerard naar alex toe ook wel veranderd hoor (en terecht ook)
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:53 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Alles wat uit Lex mond komt snap ik de ballen van. Ben al zo lang uit de kleine kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |