Logica op wie ze niet gaan stemmen:quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:25 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ja maar dat ga je toch meer krijgen nu dat ze afspraken gaan maken. Denk trouwens dat je behoorlijk goed zit met voorspelling qua nomineren hierboven
Mo speculeert wel over Alex en Flip nomineren en Laura speculeert over Flip nomineren, dus ik zou die opties niet uitsluiten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Logica op wie ze niet gaan stemmen:
Joanna stemt niet op Alex (voor Laura), niet op Maik (voor Monique) en niet voor haar Flipje.
Laura stemt niet op Alex, Niet op Maik (voor Monique) en niet op Flipje (voor Joanna)
Monique stemt niet op Alex (voor Laura), niet op Flip (voor Joanna) en niet voor Maik
En Sharon stemt niet op de 3 mosquitos.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:41 schreef bollokus het volgende:
geer: een vitamine pilletje red jootje niet meer
maik: ja ze heeft een paardemiddel nodig
Hij praat ook altijd in verkleinwoordjes. Zo lijkt hij wat groter, beter, stoerder, alleserquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:43 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
die faalex: een beetje pandjes kopen
stofzuigen van het huis, maar de damesslaapkamer niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:44 schreef voxy317 het volgende:
Hoor Karim roepen: "Ik heb alles gedaan behalve de vrouwen!"
Hij verbaast me elke dag een beetje meer. En dat bedoel ik niet als complimentquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een ridder die niet eens kan schaken.
Ik dacht dat ik me niet meer kon verbazen over Alex.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij praat ook altijd in verkleinwoordjes. Zo lijkt hij wat groter, beter, stoerder, alleser
okay dan, ik had de vraag niet gehoord en kreeg er vreemde gedachtes bij.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
stofzuigen van het huis, maar de damesslaapkamer niet.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb er een hekel aan.....heb ik ook als mensen in babytaal met kinderen van 6 of 7 spreken... en zon type is die alex
Die praat zelfs met volwassenen in babytaalquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb er een hekel aan.....heb ik ook als mensen in babytaal met kinderen van 6 of 7 spreken... en zon type is die alex
alex is in zijn anale fase blijven hangen.....quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:47 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die praat zelfs met volwassenen in babytaal
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:50 schreef shomila het volgende:
Die Jo zet altijd van die grote ogen op, ik denk als ze de brief leest van mamajo over Dennis dat ze eruit ploppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |