QFTquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het serieus kut dat ze zijn style hebben afgepakt
Ja, zo flauw, nu ziet hij eruit als 13 in een dozijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het serieus kut dat ze zijn style hebben afgepakt
trolololoquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het wel erg aandoenlijk. Ik voel gewoon heel erg met die jongen mee.
Ze hebben wel de helft van zijn zelfvertrouwen weggehaald door zijn bril en haar afd te pakken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het wel erg aandoenlijk. Ik voel gewoon heel erg met die jongen mee.
Rochelquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Ohja, Rochelle, dat enge kind. Ik wil haar een boterham met kaas geven.
Ja, en z'n awkward cuteness ook wel. Ze willen 'm mainstream maken, zoals ze met iedereen doen (als je bijvoorbeeld zag hoe Nikki van Idols er bij de audities uitzag, en toen ze gewonnen had).quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hebben wel de helft van zijn zelfvertrouwen weggehaald door zijn bril en haar afd te pakken.
Inderdaad, ze is brrrrrquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Ohja, Rochelle, dat enge kind. Ik wil haar een boterham met kaas geven.
Een opleiding voor mensen die graag werkloos willen wordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
MBO Rock City Institute? Wat is dat nou weer.
Mijn huisgenoot heeft daar les aan aan gegeven. Hij is zelf ook nog student op de Herman Brood Academiequote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
MBO Rock City Institute? Wat is dat nou weer.
Zo een vermoeden had ik al jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een opleiding voor mensen die graag werkloos willen worden
En schoolgeld willen weggooienquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een opleiding voor mensen die graag werkloos willen worden
Wat leer je daar? Spuiten en schilderen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot heeft daar les aan aan gegeven. Hij is zelf ook nog student op de Herman Brood Academie.
Gitaar. Het is een soort MBO rockacademie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat leer je daar? Spuiten en schilderen?
Bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
(Crisis, mijn druiven zijn zo zuur!)
Dat even tussendoor.
Je wil haar kop in de fik zetten?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:59 schreef Stickertje het volgende:
met makeup kunnen ze haar gezicht wel wat mooier maken... maar ze blijft een wandelend lucifertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |