Ga je weer heel de avond zeggen wat ik ook vindquote:
Zou het? We zullen zien (of horen)quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga je weer heel de avond zeggen wat ik ook vind?
Eenschquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Ed z'n stem niet zo mooi. Hij zingt prima, maar het geluid vind ik stom.
En knallenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg: een boete voor iedereen die het woord "gunfactor" gebruikt.
En voor iedereen die zegt dat de lat nog nooit zo hoog heeft gelegenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg: een boete voor iedereen die het woord "gunfactor" gebruikt.
En voor alles wat Wendy gaat zeggenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
En voor iedereen die zegt dat de lat nog nooit zo hoog heeft gelegen
Ik snap wel wat je bedoeld, alleen wie....quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
Ik vind die stem opeens ergens op lijken, niet Mick Jaggermaar ik kan er niet opkomen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind die hele tendens van 'hij is blind dus alles wat hij doet is sowieso al goed' zo vervelend. Net zoals met bijvoorbeeld Dony vorig seizoen. ''Hij is dik en raar, dus alles wat hij doet is bij voorbaat al hilaaarisch''.
Beetje Rod Stewart wellicht?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
Ik vind die stem opeens ergens op lijken, niet Mick Jaggermaar ik kan er niet opkomen.
Hoe kom je daar nou bij? I am sailing klinkt echt wel anders hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar dacht dat jij dat wellicht dacht
Ik wed op "Bloed zweet en tranen".quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
Laat me raden... bij de 'van Nederlandse bodem'-aflevering gaat Ed iets van Hazes zingen
je hoeft mij niet te overtuigen hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? I am sailing klinkt echt wel anders hoor.
Oh ja, dat is ook een goede, want zijn vrouw enzo.quote:
Ik zit meer te denken aan dat Engelstalige nummer, maar ik kan er (ook) weer niet opkomen, mijn geheugen laat me in de steek vanavond.quote:
+1quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik vind dit sneu. Ik haat ouders die stom doen tegen hun kind.
Het lijkt me ook een lastig kindquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik vind dit sneu. Ik haat ouders die stom doen tegen hun kind.
Sure, maar ik denk ook niet dat hij het makkelijk heeft met hoe hij is.quote:
Ik beaam ditquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:52 schreef Guanabana het volgende:
Jammer dit, laat die gast zichzelf zijn joh. Vond 'm er eerst karakteristieker uitzien.
Hij zit er nu beter in.quote:
Nu tenminste niet zo ubergayquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:52 schreef Guanabana het volgende:
Jammer dit, laat die gast zichzelf zijn joh. Vond 'm er eerst karakteristieker uitzien.
QFTquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het serieus kut dat ze zijn style hebben afgepakt
Ja, zo flauw, nu ziet hij eruit als 13 in een dozijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het serieus kut dat ze zijn style hebben afgepakt
trolololoquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het wel erg aandoenlijk. Ik voel gewoon heel erg met die jongen mee.
Ze hebben wel de helft van zijn zelfvertrouwen weggehaald door zijn bril en haar afd te pakken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het wel erg aandoenlijk. Ik voel gewoon heel erg met die jongen mee.
Rochelquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Ohja, Rochelle, dat enge kind. Ik wil haar een boterham met kaas geven.
Ja, en z'n awkward cuteness ook wel. Ze willen 'm mainstream maken, zoals ze met iedereen doen (als je bijvoorbeeld zag hoe Nikki van Idols er bij de audities uitzag, en toen ze gewonnen had).quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hebben wel de helft van zijn zelfvertrouwen weggehaald door zijn bril en haar afd te pakken.
Inderdaad, ze is brrrrrquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Ohja, Rochelle, dat enge kind. Ik wil haar een boterham met kaas geven.
Een opleiding voor mensen die graag werkloos willen wordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
MBO Rock City Institute? Wat is dat nou weer.
Mijn huisgenoot heeft daar les aan aan gegeven. Hij is zelf ook nog student op de Herman Brood Academiequote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
MBO Rock City Institute? Wat is dat nou weer.
Zo een vermoeden had ik al jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een opleiding voor mensen die graag werkloos willen worden
En schoolgeld willen weggooienquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een opleiding voor mensen die graag werkloos willen worden
Wat leer je daar? Spuiten en schilderen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot heeft daar les aan aan gegeven. Hij is zelf ook nog student op de Herman Brood Academie.
Gitaar. Het is een soort MBO rockacademie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat leer je daar? Spuiten en schilderen?
Bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
(Crisis, mijn druiven zijn zo zuur!)
Dat even tussendoor.
Je wil haar kop in de fik zetten?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:59 schreef Stickertje het volgende:
met makeup kunnen ze haar gezicht wel wat mooier maken... maar ze blijft een wandelend lucifertje
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dit was toch echt wel goed dunkt me
Wendy sowiesoquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wendy die bij elk vrouwelijke deelnemer doet alsof het kleuters zijn.
Wendy is dan ook jaaaaaaaren ouderquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wendy die bij elk vrouwelijke deelnemer doet alsof het kleuters zijn.
Broek was beter idd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Dat jurkje met die spillepootjes eronder vind ik er nou niet echt geweldig uitzien hoor.
Hehe ik upload wel een heel eng filmpje en dan iedereen klikken, heb ik ook een "hit"quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
als je een filmpje upload, en iemand klikt erop, dan heet dat een 'hit'
succes gegarandeerdquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik upload wel een heel eng filmpje en dan iedereen klikken, heb ik ook een "hit"
Nee, dan heb je veel hits op dat filmpje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik upload wel een heel eng filmpje en dan iedereen klikken, heb ik ook een "hit"
Tja ik ben nog van de oude stempel, hitlijsten en zoquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dan heb je veel hits op dat filmpje.
the difference zijn vorige week naar huis gestuurd???quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Deze hadden eruit gemoeten voor The Difference. Ze zijn wel goed, maar wel redelijk saai.
Yupquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
the difference zijn vorige week naar huis gestuurd???
ik heb vorige aflevering gemist
ze waren al onterecht door natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Vond er weinig aan, en vond ze niet op hun best.
WAT?quote:
Soort van extroverte Jennifer Ewbank.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Rillingen over mijn rug als ik haar zie of hoor, en dan niet omdat ik het zo geweldig vind. Met haar piepstemmetje.
Tel tot 10quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Ah men. Als ik iemand graag wil slaan....
Misschien vindt ze dat wel lekkerquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Ah men. Als ik iemand graag wil slaan....
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij probeerde niet alles uit haar te trekken, hij probeert zich af te trekken.
Al zong ze de sterren van de hemel, dan nog moet ze weg. Ze is gewoon irritant. En dit klinkt trouwens ook teveel pieperig.quote:
Ze krijg 'r lippen niet om die grote tanden heen denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:11 schreef MissJ het volgende:
Prachtig mooie meid, maar beter houdt ze haar mond dicht
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Al zong ze de sterren van de hemel, dan nog moet ze weg. Ze is gewoon irritant. En dit klinkt trouwens ook teveel pieperig.
Niet direct.. maar, maar qua persoonlijkheid ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
No way,....
Danielle was![]()
![]()
En kon nog wat beter zingen ook
neeequote:Op vrijdag 1 april 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet direct.. maar, maar qua persoonlijkheid ofzo
Pijn doen ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:13 schreef MissJ het volgende:
Als ik een vrouw zou doen zou ik echt haar willen hoor
Dan liever Ferryquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:13 schreef MissJ het volgende:
Als ik een vrouw zou doen zou ik echt haar willen hoor
Ja en ik moet ook pissen als een beer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
Waar blijft de reclame trouwens? Mijn glas is leeg.
Je moet de fles er ook bijpakkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
Plassen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
Haal je oren eens van je piemel af.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Haal je oren eens van je piemel af.
Oh ik heb nog wel zo een ding dat je in de vriezer moet doen en dan vervolgens om je fles kunt wikkelen, voor morgen dan.quote:
Hoort ze bij je jonge meiden? Dan Rochelle en die ene met die lange golvende donkere haren.quote:
Ik zie het bijna voor me, die orenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kopieren en plakkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:20 schreef Guanabana het volgende:
Hee, hoe quote je eigenlijk meerdere berichten tegelijk?
Heel onhandig met steeds terugscrollen en op de quoteknop klikken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:20 schreef Guanabana het volgende:
Hee, hoe quote je eigenlijk meerdere berichten tegelijk?
Ah. Ik zit op een ander forum waar ze een multi-quote knopje hebben, misschien een idee?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heel onhandig met steeds terugscrollen en op de quoteknop klikken.
Je kan gewoon meerdere quotes onder elkaar zetten door naar de post te gaan die je wil quoten steeds hoorquote:
Ja dat is wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan gewoon meerdere quotes onder elkaar zetten door naar de post te gaan die je wil quoten steeds hoor.
Ohw ja, dat kan ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan gewoon meerdere quotes onder elkaar zetten door naar de post te gaan die je wil quoten steeds hoor.
Is wel leukquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:24 schreef Guanabana het volgende:
Kijken daar mensen naar? Naar 'Echt Waar'? Vreselijk lijkt me dat.
Veel te flauw voor mijn smaak.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:24 schreef Guanabana het volgende:
Kijken daar mensen naar? Naar 'Echt Waar'? Vreselijk lijkt me dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |