quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
ik schrok d'r weer van, nou moet ik 2 peuken roken
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
ik schrok d'r weer van, nou moet ik 2 peuken roken
tja, we zijn overal aan verslaafd hier, je kunt het zo gek niet bedenken eigenlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:22 schreef mspoez het volgende:
Gedver, ik rook wel veel hier! Moet ik zo nog sigaretten gaan halen!
er langs.... ha ha mispoez !quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse gooit pakkie peukies naar mspoez
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bol en ik zaten dus tustig te wachten
ik ben niet zo goed in gooien hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:27 schreef bollokus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.net in de daily door Mike
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
bol, wij zagen het op TV net, ze zit nu al een half uur te vertellen hoe dat gebeurd is met die tsunami, en ze is nog niet aan de golf toegekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
ze is nu in de daily heel langdradig aan het vertellen wat er gebeurt is ze lopen uit bij net 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog niet zo origineel...
oh, weet je dan ook nog niet dat Maik weer terug is?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bol, wij zagen het op TV net, ze zit nu al een half uur te vertellen hoe dat gebeurd is met die tsunami, en ze is nog niet aan de golf toegekomen
ook gezelligquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
Ik pak nog ff een bakkie koffie.. over 25 minuten pimpelen met vriendinnen
gezellig mary veul plezierquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
Ik pak nog ff een bakkie koffie.. over 25 minuten pimpelen met vriendinnen
zekerquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
'k ben nu nog ff hier hoor... ook gezellig
aan de ene kant wel, maar aan de andere kant, had ik het ook nu wel gewoon verder willen horen hoor. Ze moeten gewoon niet zo zielig doen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
bij de buren zijn ze zich nu aan het opwinden dat er weer een SL is.... was toch te verwachten dat ze Sharon's verhaal maandag afmaken
precies, ze moeten niet mopperen, want ze zijn van een zwembad naar een oog gegaan, dat is al meer afwisseling dan normaal op de streamsquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
bij de buren zijn ze zich nu aan het opwinden dat er weer een SL is.... was toch te verwachten dat ze Sharon's verhaal maandag afmaken
ik ben blij dat het oog er weer is, kreeg al ontwenningsverschijnselen *oog doet knipper knipper knipper terugquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:41 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
precies, ze moeten niet mopperen, want ze zijn van een zwembad naar een oog gegaan, dat is al meer afwisseling dan normaal op de streams
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben blij dat het oog er weer is, kreeg al ontwenningsverschijnselen *oog doet knipper knipper knipper terug
quote:
yep, lekker hè. Was vandaag en gisteren ook al vrij, maar dan is het poetsen hier thuis enzo hè, zeker omdat het morgen zo'n mooi weer gaat worden.quote:
sjips ik zie het... morgen 19 graden met zon, zondag 13 graden met regen... en ik wilde morgen poetsen en zondag wegquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, lekker hè. Was vandaag en gisteren ook al vrij, maar dan is het poetsen hier thuis enzo hè, zeker omdat het morgen zo'n mooi weer gaat worden.
omdraaienquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sjips ik zie het... morgen 19 graden met zon, zondag 13 graden met regen... en ik wilde morgen poetsen en zondag weg
HUH, volgens de weerman op het journaal zou het morgen 24 graden gaan worden!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sjips ik zie het... morgen 19 graden met zon, zondag 13 graden met regen... en ik wilde morgen poetsen en zondag weg
Tussen de 20 en de 25 horde ik net van Piet paulsmaquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
HUH, volgens de weerman op het journaal zou het morgen 24 graden gaan worden!!!
ze zijn nog bezig hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
Kudt.. kep geloof ik het rellen in de cos gemist ?
valt wel mee hoor... IBenny heeft ze nog maar een keer tot de orde geroepen... Als jij daar nu even langs gaat kan het leuk wordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
Al afgelopen dan...quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
Ohw snel waar gaat het over, duik ik erinquote:
jaaaaaaa, maar daar zitten wij een heul eind vandaan, wij zitten in de blauwe zone (blauwe lucht, straaaalende zon) dus tel er dan nog maar een graad of 5 bij op hoor!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Volgens schiphol ... weersvoorspelling Amsterdam
[ afbeelding ]
wat denk je bommie, fipo, lapo, commentaar op elkaar, mag niet onaardig doen, blablablaquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw snel waar gaat het over, duik ik erin
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
valt wel mee hoor... IBenny heeft ze nog maar een keer tot de orde geroepen... Als jij daar nu even langs gaat kan het leuk worden
oooh, dus ik kan zondag gewoon naar jou toekomenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaaaaaaa, maar daar zitten wij een heul eind vandaan, wij zitten in de blauwe zone (blauwe lucht, straaaalende zon) dus tel er dan nog maar een graad of 5 bij op hoor!![]()
zondag? Als het regent en 13 graden is? dan moet je er hier 15 mm regen per m2 bijtellen en 3 graden erafquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oooh, dus ik kan zondag gewoon naar jou toekomen
dan is het bij jou toch 18 graden + zonquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zondag? Als het regent en 13 graden is?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:58 schreef mspoez het volgende:
[OT]
Goffer! Die stomme scharrel! Ik ga m maar eens smsen!
[/OT]
kwas nog nie klaarrrrrquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan is het bij jou toch 18 graden + zon
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:58 schreef mspoez het volgende:
[OT]
[/OT]
regel gewoon een andere scharrelquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:58 schreef mspoez het volgende:
[OT]
[/OT]
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
luitjes het is 9 uur en ik wordt in de kroeg aan de overkant van de straat verwacht. Veel plezier vanavond![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
luitjes het is 9 uur en ik wordt in de kroeg aan de overkant van de straat verwacht. Veel plezier vanavond![]()
veel plezier Mary, en tot morgen. En als het hier zondag warm is, dan DM ik je wel even, de voordeur staat openquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
flikken gentquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:01 schreef Ceetje.. het volgende:
zit nu van ellende naar een of andere belgische pliesie te kijken op tv (flikken ofzo), te erg voor woorden
'k vind er geen ruk aan eerlijk gezegd, ben maar effe naar sterren vallen op het ijs gezapt. In de cos probeert bommie er eentje te leren twitterenquote:
Och jij ruikt weer rel zie ik al.. op usenet was je ook al zo een opruier.. kregen arme onschuldige mensen als ik altijd de schuldquote:
psies!quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och jij ruikt weer rel zie ik al.. op usenet was je ook al zo een opruier.. kregen arme onschuldige mensen als ik altijd de schuld
is ook niks aan maar bij gebrek aan beterquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
'k vind er geen ruk aan eerlijk gezegd, ben maar effe naar sterren vallen op het ijs gezapt. In de cos probeert bommie er eentje te leren twitteren
Als er iemand lief was op Usenet, was ik het wel. Ik deed niet anders dan de vrede bewaren tussen Muis en jou.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och jij ruikt weer rel zie ik al.. op usenet was je ook al zo een opruier.. kregen arme onschuldige mensen als ik altijd de schuld
als ze vallen wel, denk ik (aktie, dokter erbij, ziekenauto, echt de betere RLSshit dan hè)quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:12 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
is ook niks aan maar bij gebrek aan beter
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als ze vallen wel, denk ik (aktie, dokter erbij, ziekenauto, echt de betere RLSshit dan hè)
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:20 schreef mspoez het volgende:
Jeuj! Scharrel online. Nee, tis niet Bollo.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:20 schreef mspoez het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
moest weer even socializen met het thuisfront
have fun met je scharrel danquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:20 schreef mspoez het volgende:
quote:
preciesquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
anders ben ik dadelijk verstoten van de grote boze mensen wereld
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, nog niet gespot, misschien toch onderweg naar jou![]()
de doorns weer trotseren en strooien maar weerquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:38 schreef mspoez het volgende:
Ja, en hoe moet dat nou met de opbloeiende romaces hier dan?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
de doorns weer trotseren en strooien maar weer![]()
Wat natuurlijk niet handig was, aangezien Muis en moi epische usenet battles vochtenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:12 schreef mspoez het volgende:
[..]
Als er iemand lief was op Usenet, was ik het wel. Ik deed niet anders dan de vrede bewaren tussen Muis en jou.
Welke?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:38 schreef mspoez het volgende:
Ja, en hoe moet dat nou met de opbloeiende romaces hier dan?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
de doorns weer trotseren en strooien maar weer![]()
ga maar in de rij staanquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:45 schreef Ceetje.. het volgende:
ZO, weer tijd voor een peukie: bol, heb je een vuurtje?
rimpels ook meteen weer verdwenen (kapsel ook, shit)quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
ga maar in de rij staan
[ afbeelding ]
k heb er ook meteen maar van genomenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
ga maar in de rij staan
[ afbeelding ]
en dat doe ik zonder reclame en zonder mijn hond voor gek te zettenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
rimpels ook meteen weer verdwenen (kapsel ook, shit)
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
en dat doe ik zonder reclame en zonder mijn hond voor gek te zetten
Ah hoepel op zonder de cactussen van Elbert en de juridische adviezen van hoeheetze... die trans?... was het niets...quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet handig was, aangezien Muis en moi epische usenet battles vochten
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Ik wilde al bijna gaan mopperen over al het offtopic geblaat tot ik zag dat dit niet de Cos is maar de SC... Kut TT
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
en dat doe ik zonder reclame en zonder mijn hond voor gek te zetten
Sabine!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ah hoepel op zonder de cactussen van Elbert en de juridische adviezen van hoeheetze... die trans?... was het niets...
Ik wilde al bijna gaan mopperen over al het offtopic geblaat tot ik zag dat dit niet de Cos is maar de SC... Kut TT
Schele braboquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:51 schreef flugeltje het volgende:
staat [SC#55] hoor!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:55 schreef flugeltje het volgende:
Ja nou, die TT is toch ook een beetje verwarrend
nou in cos is het niet veel beter vanavondquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:55 schreef flugeltje het volgende:
Ja nou, die TT is toch ook een beetje verwarrend
#cocosquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nou in cos is het niet veel beter vanavond
maar geen paniek! cos is maar een klein stukje verderquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
staat [SC#55] hoor!
en CoCos is Commentaar op Commentaar op Streams
Pssst, da wist ik hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
staat [SC#55] hoor!
en CoCos is Commentaar op Commentaar op Streams
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Pssst, da wist ik hoor
zie mij zo'n beetje als de vrouwelijke bommert, maar dan eentje die ook af en toe een intelligente opmerking kan maken....
[..]
Pssst, da wist ik hoor
zie mij zo'n beetje als de vrouwelijke bommert, maar dan eentje die ook af en toe een intelligente opmerking kan maken....
[..]
Pssst, da wist ik hoor
het is wel een beetje dit idee hèquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:01 schreef bollokus het volgende:
wie heeft de ritalin al gemengd met de rum...... er staat er een te springen bij de buren
als er ook maar een greintje medeleven in je lichaam zit NEEN!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:01 schreef mspoez het volgende:
Ikweenie Versa, ik heb haar nog heel vaak gebeld, en zelfs een paar keer gezien, ze was wel heel ziek. Zal van de week eens mailen! Moet ik haar de groeten doen?
Pleur toch op, Mien Mavo! Je post alleen maar duh-postsquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Pssst, da wist ik hoor
ja duh!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pleur toch op, Mien Mavo! Je post alleen maar duh-posts
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:01 schreef bollokus het volgende:
wie heeft de ritalin al gemengd met de rum...... er staat er een te springen bij de buren
Jij bent meer de vrouwelijke versie van Luciano! inclusief snor!quote:
Ze is best lief hoor, behoorlijk van de wereld vervreemd maar wel lief. Ik had altijd medelijden met haar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
als er ook maar een greintje medeleven in je lichaam zit NEEN!
Waar is Luus eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent meer de vrouwelijke versie van Luciano! inclusief snor!
Waarschijnlijk bij jou.. aan een ketting, in je kelderquote:
Misschien is ie wel net zo gematigd geworden als LS...quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij jou.. aan een ketting, in je kelder
LS is echt gewoon het liefste kindje in Gert's klas geworden jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien is ie wel net zo gematigd geworden als LS...
Heb er wel eens serieus mee gelult, ze is ook geen ramp heurquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:06 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ze is best lief hoor, behoorlijk van de wereld vervreemd maar wel lief. Ik had altijd medelijden met haar.
Don't tempt me..quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
LS is echt gewoon het liefste kindje in Gert's klas geworden ja![]()
![]()
![]()
( nu ga je dit zeker crossposten? )
doe dan, doe dan doe dan!quote:
COS!quote:
Nee joh, dat wil je te graagquote:
Vrouwen en omgekeerde psychologiequote:
COS!quote:
ok, maik is terug!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
fdaag me niet uit, kan een hele avond over cos praten Bom![]()
Of topic
Ik wil updates
jurien is wegquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
Of topic
Ik wil updates
maik heeft geheim sharon geraden (hij dacht alleen dat de tsunami in taiwan was ipv thailand)quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
Of topic
Ik wil updates
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kunt er ook maar beter niet over praten
tot hoe ver ben je bij kokkie?
quote:
vanacht weer veul gepraat mo - sherrie en jootje. jootje daarna in gesprek met flipje veul te laat geworden beiden geirriteerd!!quote:
en dan ook echt fakking geïrriteerd hèquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
vanacht weer veul gepraat mo - sherrie en jootje. jootje daarna in gesprek met flipje veul te laat geworden beiden geirriteerd!!
ik ik ik ik ... vond het veul en veul te laatquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en dan ook echt fakking geïrriteerd hè
ik las het ook maar in de streamverslagen, heurquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik ik ik ik ... vond het veul en veul te laat
Kwam overal mensen tegen die kratten HJ sleepte.Echt raar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik las het ook maar in de streamverslagen, heur
Miss J in de cos gesignaleerd trouwens, misschien heeft ze je HJ meegebracht
Haai MissJ!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:32 schreef MissJ.24 het volgende:
Wat is dat toch met die wijven dat als ze gepakt zijn door een vent ze hyper worden. Laura heeft een Moon aanval.
Hallo Fok, ben er hoor.![]()
![]()
![]()
De COSvoelt als een koelkast, hier staat de open haard wel aan he.
Bol heeft geen HJ meer, dus misschien heb jij er aan gedacht met je boodschappentour?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:32 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Kwam overal mensen tegen die kratten HJ sleepte.Echt raar.
ik moest weer wakker blijvenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik las het ook maar in de streamverslagen, heur
Miss J in de cos gesignaleerd trouwens, misschien heeft ze je HJ meegebracht
Ja eraan gedacht wel.......quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Bol heeft geen HJ meer, dus misschien heb jij er aan gedacht met je boodschappentour?
Jeanettequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:32 schreef MissJ.24 het volgende:
Wat is dat toch met die wijven dat als ze gepakt zijn door een vent ze hyper worden. Laura heeft een Moon aanval.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:32 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
ik zie er een, die student mr J Lo is weer back in cos, die was voorheen ook zo gezellig altijd, net een warme dekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:34 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja eraan gedacht wel.......![]()
Sorry ben afgeleid, moon lachend in beeld. Ik vertrek nog even naar de COS, ik ruik een rel.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:32 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Kwam overal mensen tegen die kratten HJ sleepte.Echt raar.
ik stem ook voor Bommiequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:40 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik zeg ze openen 3 Topics. en Bommie wint de strijd.
Tja hoeveel zullen er zo open gaan..quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
duurt lang hoor, zometeen komen de eersten al hierheen
ik heb het over dat ie het snelste is zometeen met topic openen (zal wel niet meer), captain wordt ie nooit he, neverrrrr, da's Bolquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:41 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Als we maar nooit vergeten dat die piraat nooit teamcaptain word hoor, dat is onze Bol.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
vandaag niet in de mood om te rellen, ben een vredelievend persoon
Altijd zo lief kokkie!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
Rellen is zooooooooo voud he!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef jesje1982 het volgende:
ik ben altijd te laat als ze aan het rellen zijn
quote:
leukquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Feest is compleet Piet is binnen!!!!
![]()
![]()
Relativeren is een woord
Anti-ciperen en geen Paniek
Voor hem doe ik een moord
zonder hem meteen ziek
Zonder Piet bellen we 1 1 twee
Met een kusje van...MissJ.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
piet
![]()
![]()
kwam je foto vanmiddag tegen :
[ afbeelding ]
Het was ook wel een stunt hoor helicoptervluchtenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:52 schreef versabommie het volgende:
POWNEWS begintvanavond episch met smsjes sturen !
![]()
ned3 mensen nu! Ik twitter mee
* jesje1982 zapt naar ned.3quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:52 schreef versabommie het volgende:
POWNEWS begintvanavond episch met smsjes sturen !
![]()
ned3 mensen nu! Ik twitter mee
doktortjequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:54 schreef flugeltje het volgende:
Nee Bommert nu niet weggaan!!!
We waren net zo lekker aan het spelen...
ja maar ik kan nu live in de twitterbalk over dominique weesie zijn radiohoofd brabbelen.. kom zo terug :pquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:54 schreef flugeltje het volgende:
Nee Bommert nu niet weggaan!!!
We waren net zo lekker aan het spelen...
Niet te lang wegblijven he? Al is ons speeltje inmiddels wel uit de COS vertrokkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja maar ik kan nu live in de twitterbalk over dominique weesie zijn radiohoofd brabbelen.. kom zo terug :p
Ben aan het stoeien met screenshot studio, maar krijg niks geupload.quote:
t was een kloon van bommiequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet te lang wegblijven he? Al is ons speeltje inmiddels wel uit de COS vertrokken
Hmz, jij weg... speeltje weg.... ik begin verbanden te zien
her installeren schijntte werken, ss is ook simpel als je uitleg wiltquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
Hier
[..]
Ben aan het stoeien met screenshot studio, maar krijg niks geupload.
Gyazo werkt niet meer, dus op zoek naar eren makkelijk cap progje. Screenshot studio is dat voor mij niet
zeer gaarnequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
her installeren schijntte werken, ss is ook simpel als je uitleg wilt
Zullen we ons 1 april plaatje nog ens plaatsen Bol? Heb ik gemaakt en jij ge-upload, wat een team he.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
her installeren schijntte werken, ss is ook simpel als je uitleg wilt
Het is een mongool, die inhoudelijk afgetroefd wordt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:40 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik zeg ze openen 3 Topics. en Bommie wint de strijd.
tyf opquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is een mongool, die inhoudelijk afgetroefd wordt.
Nee, dat laat ik aan jou over.quote:
Neem van mij aan , hij doet zijn best nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Inderdaad, goed om te zien dat jouw argumenten die bestaan uit een woord ook bij jou als slaapverwekkend worden ervaren.quote:
Heb je mijn kebab al?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
akelige bosneger, we letten hier niet op taalfouten en drinken hier alleen bier en wijn..quote:
Kebab? Je bedoelt dat je mijn schoenen nog moet poetsen.quote:
wat je zecht ben je zelefquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
ik heb het over jou argumenten en nou opflikkerenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Inderdaad, goed om te zien dat jouw argumenten die bestaan uit een woord ook bij jouw als slaapverwekkend worden ervaren,.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Inderdaad, goed om te zien dat jouw argumenten die bestaan uit een woord ook bij jouw als slaapverwekkend worden ervaren,.
dan heb ik niks gezechquote:
Foute afslag,wegwezen of we verwijderen je met harde hand. *pakt harde hand*quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meid, vraag je begeleider om je verlof in te trekken. Zelfbescherming noemt men dat. Je kunt niet eens nadenken, anders zou je niet met dit antwoord gekomen zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:14 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik heb het over jou argumenten en nou opflikkeren![]()
iedereen is lievquote:
Zeg wandelende 1 april fool, je bent hier niet welkom. Dat is hetzelfde als We moeten je niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meid, vraag je begeleider om je verlof in te trekken. Zelfbescherming noemt men dat. Je kunt niet eens nadenken anders zou je niet met dit antwoord gekomen zijn.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meid, vraag je begeleider om je verlof in te trekken. Zelfbescherming noemt men dat. Je kunt niet eens nadenken, anders zou je niet met dit antwoord gekomen zijn.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef versabommie het volgende:
Echt tegenwoordig krijg je een beetje studie schijnbaar gratis bij een pakje boter
ik dacht bij flesje azijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef versabommie het volgende:
Echt tegenwoordig krijg je een beetje studie schijnbaar gratis bij een pakje boter
Ik zie nergens een argument. Ik denk niet dat je op deze manier ooit een scriptie kunt verdedigen, jankbalquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meid, vraag je begeleider om je verlof in te trekken. Zelfbescherming noemt men dat. Je kunt niet eens nadenken, anders zou je niet met dit antwoord gekomen zijn.
Het is lachwekkend om te constateren dat een ongeschoolde zoals jij überhaupt nog zijn vingers durft te gebruiken op het toetsenbord bij het fabriceren van zinnen als ''krijg je een beetje studie schijnbaar..;;.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef versabommie het volgende:
GODVER$%$, geen fooi .........weer mijn knoflooksaus vergeten! eikel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is lachwekkend om te constateren dat een ongeschoolde zoals jij überhaupt nog zijn vingers durft te gebruiken op het toetsenbord bij het fabriceren van zinnen als ''krijg je een beetje studie schijnbaar..;;.
Biedt je docent je excuses en ga terug naar de basisschool.
Failquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is lachwekkend om te constateren dat een ongeschoolde zoals jij überhaupt nog zijn vingers durft te gebruiken op het toetsenbord bij het fabriceren van zinnen als ''krijg je een beetje studie schijnbaar..;;.
begin bij jezelf biedt met dtquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
DRUKKE DAN PIET, NUUUUUU!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:20 schreef pietpaniek het volgende:
Anders bel ik ze heur, heb me vinger al op de speeddial knop
Leer eens stam+t onnozele http://www.villamedia.nl/nieuws/bericht/taaltip-biedt-je/42864/quote:
Niet bij gebiedende wijs sukkel...quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leer eens stam+t onnozele http://www.villamedia.nl/nieuws/bericht/taaltip-biedt-je/42864/
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leer eens stam+t onnozele http://www.villamedia.nl/nieuws/bericht/taaltip-biedt-je/42864/
krijg ik verdomme een bandje, de wachttijd is langer dan u van ons gewend ben, in verband met koffie pauze is het erg druk.... Probeer het later nog eensquote:
En het is natuurlijk het AANbieden van excuses ook nogquote:
dan doen we nog maar een peukquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:24 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
krijg ik verdomme een bandje, de wachttijd is langer dan u van ons gewend ben, in verband met koffie pauze is het erg druk.... Probeer het later nog eens
De Cito-toets moet ook zeker nog een paar jaartjes wachten alvorens er enige inbreng van jouw zijde verwacht mag worden. Ik voorzie een mooie carrière voor jou weggelegd in de mannelijke prostitutie, jij ongelooflijk gebrekkig Nederlands typende schandknaap!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Biedt je docent je excuses AAN en ga terug naar de basisschool.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:25 schreef Stability het volgende:
kijk zn avatar dan...zn vriendinnetje zingt zeker ook altijd "jij bent mijn neger " voor hem?
mompelt iets van recht in eigen hand nemenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je faalt, aangezien gebiedende wijs niet per definitie ervoor zorgt dat de meervoudige persoonsaanduiding kom te vervallen.quote:
Ik heb kebab zonder knoflooksaus. Het smaakt naar niks. Het smaakt naar kebab zonder knoflooksaus.quote:
kut bezorgerquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:27 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik heb kebab zonder knoflooksaus. Het smaakt naar niks. Het smaakt naar kebab zonder knoflooksaus.
misschien kebab met popcorn, maar dan moet die student wel doorrijden heurquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:27 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik heb kebab zonder knoflooksaus. Het smaakt naar niks. Het smaakt naar kebab zonder knoflooksaus.
terug geven aan die faal koerier, ze kunnen ook niks he, die studentjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:27 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Zelfs kebab bezorgen kan hij al nietquote:
echt he daar zouden ze een studie voor moeten volgenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zelfs kebab bezorgen kan hij al niet
M'n kebab is koud, lul!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je faalt, aangezien gebiedende wijs niet per definitie ervoor zorgt dat de meervoudige persoonsaanduiding kom te vervallen.
*spuugt de kebab tegen haar beeldscherm. Hahahaha, hoe dom.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je faalt, aangezien gebiedende wijs niet per definitie ervoor zorgt dat de meervoudige persoonsaanduiding kom te vervallen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
*spuugt de kebab tegen haar beeldscherm. Hahahaha, hoe dom.
Waar vond je deze Bommie,elke week weer een verassing met jouw.![]()
![]()
![]()
He jongen, ze jatten je brommer, ik zou rennen als ik jouw was.
(jouw met w of zonder......jou......jou was....nee niet je wasgoed hierheen gooien nu)
Heb je zo je best gedaan om eens foutloos te schrijven maak je toch weer fouten. Jaartjes? God, die onnozelheid is lachwekkend te noemen. Meid die toekomstperspectief van jou hoef je niet hier met ons te delen. En laat in het vervolg die kinderrijmpjes voor je. Je maakt er geen indruk meequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
De Cito-toets moet ook zeker nog een paar jaartjes wachten alvorens er enige inbreng van jouw zijde verwacht mag worden. Ik voorzie een mooie carrière voor jou weggelegd in de mannelijke prostitutie, jij ongelooflijk gebrekkig Nederlands typende schandknaap!
En dan heb ik al jouw edits maar even door de vingers gezien!
De gemiddelde taal nazi krijgt een orgasme van jouw enorme taalachterstand! LOI zeker, die studie van je?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je faalt, aangezien gebiedende wijs niet per definitie ervoor zorgt dat de meervoudige persoonsaanduiding komT te vervallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |