de doorns weer trotseren en strooien maar weerquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:38 schreef mspoez het volgende:
Ja, en hoe moet dat nou met de opbloeiende romaces hier dan?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
de doorns weer trotseren en strooien maar weer![]()
Wat natuurlijk niet handig was, aangezien Muis en moi epische usenet battles vochtenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:12 schreef mspoez het volgende:
[..]
Als er iemand lief was op Usenet, was ik het wel. Ik deed niet anders dan de vrede bewaren tussen Muis en jou.
Welke?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:38 schreef mspoez het volgende:
Ja, en hoe moet dat nou met de opbloeiende romaces hier dan?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
de doorns weer trotseren en strooien maar weer![]()
ga maar in de rij staanquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:45 schreef Ceetje.. het volgende:
ZO, weer tijd voor een peukie: bol, heb je een vuurtje?
rimpels ook meteen weer verdwenen (kapsel ook, shit)quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
ga maar in de rij staan
[ afbeelding ]
k heb er ook meteen maar van genomenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
ga maar in de rij staan
[ afbeelding ]
en dat doe ik zonder reclame en zonder mijn hond voor gek te zettenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
rimpels ook meteen weer verdwenen (kapsel ook, shit)
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
en dat doe ik zonder reclame en zonder mijn hond voor gek te zetten
Ah hoepel op zonder de cactussen van Elbert en de juridische adviezen van hoeheetze... die trans?... was het niets...quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet handig was, aangezien Muis en moi epische usenet battles vochten
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Ik wilde al bijna gaan mopperen over al het offtopic geblaat tot ik zag dat dit niet de Cos is maar de SC... Kut TT
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
en dat doe ik zonder reclame en zonder mijn hond voor gek te zetten
Sabine!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ah hoepel op zonder de cactussen van Elbert en de juridische adviezen van hoeheetze... die trans?... was het niets...
Ik wilde al bijna gaan mopperen over al het offtopic geblaat tot ik zag dat dit niet de Cos is maar de SC... Kut TT
Schele braboquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:51 schreef flugeltje het volgende:
staat [SC#55] hoor!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:55 schreef flugeltje het volgende:
Ja nou, die TT is toch ook een beetje verwarrend
nou in cos is het niet veel beter vanavondquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:55 schreef flugeltje het volgende:
Ja nou, die TT is toch ook een beetje verwarrend
#cocosquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nou in cos is het niet veel beter vanavond
maar geen paniek! cos is maar een klein stukje verderquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
staat [SC#55] hoor!
en CoCos is Commentaar op Commentaar op Streams
Pssst, da wist ik hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
staat [SC#55] hoor!
en CoCos is Commentaar op Commentaar op Streams
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Pssst, da wist ik hoor
zie mij zo'n beetje als de vrouwelijke bommert, maar dan eentje die ook af en toe een intelligente opmerking kan maken....
[..]
Pssst, da wist ik hoor
zie mij zo'n beetje als de vrouwelijke bommert, maar dan eentje die ook af en toe een intelligente opmerking kan maken....
[..]
Pssst, da wist ik hoor
het is wel een beetje dit idee hèquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:01 schreef bollokus het volgende:
wie heeft de ritalin al gemengd met de rum...... er staat er een te springen bij de buren
als er ook maar een greintje medeleven in je lichaam zit NEEN!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:01 schreef mspoez het volgende:
Ikweenie Versa, ik heb haar nog heel vaak gebeld, en zelfs een paar keer gezien, ze was wel heel ziek. Zal van de week eens mailen! Moet ik haar de groeten doen?
Pleur toch op, Mien Mavo! Je post alleen maar duh-postsquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Pssst, da wist ik hoor
ja duh!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pleur toch op, Mien Mavo! Je post alleen maar duh-posts
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:01 schreef bollokus het volgende:
wie heeft de ritalin al gemengd met de rum...... er staat er een te springen bij de buren
Jij bent meer de vrouwelijke versie van Luciano! inclusief snor!quote:
Ze is best lief hoor, behoorlijk van de wereld vervreemd maar wel lief. Ik had altijd medelijden met haar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
als er ook maar een greintje medeleven in je lichaam zit NEEN!
Waar is Luus eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent meer de vrouwelijke versie van Luciano! inclusief snor!
Waarschijnlijk bij jou.. aan een ketting, in je kelderquote:
Misschien is ie wel net zo gematigd geworden als LS...quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij jou.. aan een ketting, in je kelder
LS is echt gewoon het liefste kindje in Gert's klas geworden jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien is ie wel net zo gematigd geworden als LS...
Heb er wel eens serieus mee gelult, ze is ook geen ramp heurquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:06 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ze is best lief hoor, behoorlijk van de wereld vervreemd maar wel lief. Ik had altijd medelijden met haar.
Don't tempt me..quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
LS is echt gewoon het liefste kindje in Gert's klas geworden ja![]()
![]()
![]()
( nu ga je dit zeker crossposten? )
doe dan, doe dan doe dan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |