quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
ik schrok d'r weer van, nou moet ik 2 peuken roken
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
ik schrok d'r weer van, nou moet ik 2 peuken roken
tja, we zijn overal aan verslaafd hier, je kunt het zo gek niet bedenken eigenlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:22 schreef mspoez het volgende:
Gedver, ik rook wel veel hier! Moet ik zo nog sigaretten gaan halen!
er langs.... ha ha mispoez !quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse gooit pakkie peukies naar mspoez
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bol en ik zaten dus tustig te wachten
ik ben niet zo goed in gooien hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:27 schreef bollokus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.net in de daily door Mike
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
bol, wij zagen het op TV net, ze zit nu al een half uur te vertellen hoe dat gebeurd is met die tsunami, en ze is nog niet aan de golf toegekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
ze is nu in de daily heel langdradig aan het vertellen wat er gebeurt is ze lopen uit bij net 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog niet zo origineel...
oh, weet je dan ook nog niet dat Maik weer terug is?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bol, wij zagen het op TV net, ze zit nu al een half uur te vertellen hoe dat gebeurd is met die tsunami, en ze is nog niet aan de golf toegekomen
ook gezelligquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
Ik pak nog ff een bakkie koffie.. over 25 minuten pimpelen met vriendinnen
gezellig mary veul plezierquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
Ik pak nog ff een bakkie koffie.. over 25 minuten pimpelen met vriendinnen
zekerquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
'k ben nu nog ff hier hoor... ook gezellig
aan de ene kant wel, maar aan de andere kant, had ik het ook nu wel gewoon verder willen horen hoor. Ze moeten gewoon niet zo zielig doen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
bij de buren zijn ze zich nu aan het opwinden dat er weer een SL is.... was toch te verwachten dat ze Sharon's verhaal maandag afmaken
precies, ze moeten niet mopperen, want ze zijn van een zwembad naar een oog gegaan, dat is al meer afwisseling dan normaal op de streamsquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
bij de buren zijn ze zich nu aan het opwinden dat er weer een SL is.... was toch te verwachten dat ze Sharon's verhaal maandag afmaken
ik ben blij dat het oog er weer is, kreeg al ontwenningsverschijnselen *oog doet knipper knipper knipper terugquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:41 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
precies, ze moeten niet mopperen, want ze zijn van een zwembad naar een oog gegaan, dat is al meer afwisseling dan normaal op de streams
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben blij dat het oog er weer is, kreeg al ontwenningsverschijnselen *oog doet knipper knipper knipper terug
quote:
yep, lekker hè. Was vandaag en gisteren ook al vrij, maar dan is het poetsen hier thuis enzo hè, zeker omdat het morgen zo'n mooi weer gaat worden.quote:
sjips ik zie het... morgen 19 graden met zon, zondag 13 graden met regen... en ik wilde morgen poetsen en zondag wegquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, lekker hè. Was vandaag en gisteren ook al vrij, maar dan is het poetsen hier thuis enzo hè, zeker omdat het morgen zo'n mooi weer gaat worden.
omdraaienquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sjips ik zie het... morgen 19 graden met zon, zondag 13 graden met regen... en ik wilde morgen poetsen en zondag weg
HUH, volgens de weerman op het journaal zou het morgen 24 graden gaan worden!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sjips ik zie het... morgen 19 graden met zon, zondag 13 graden met regen... en ik wilde morgen poetsen en zondag weg
Tussen de 20 en de 25 horde ik net van Piet paulsmaquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
HUH, volgens de weerman op het journaal zou het morgen 24 graden gaan worden!!!
ze zijn nog bezig hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
Kudt.. kep geloof ik het rellen in de cos gemist ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |