Kwam overal mensen tegen die kratten HJ sleepte.Echt raar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik las het ook maar in de streamverslagen, heur
Miss J in de cos gesignaleerd trouwens, misschien heeft ze je HJ meegebracht
Haai MissJ!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:32 schreef MissJ.24 het volgende:
Wat is dat toch met die wijven dat als ze gepakt zijn door een vent ze hyper worden. Laura heeft een Moon aanval.
Hallo Fok, ben er hoor.![]()
![]()
![]()
De COSvoelt als een koelkast, hier staat de open haard wel aan he.
Bol heeft geen HJ meer, dus misschien heb jij er aan gedacht met je boodschappentour?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:32 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Kwam overal mensen tegen die kratten HJ sleepte.Echt raar.
ik moest weer wakker blijvenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik las het ook maar in de streamverslagen, heur
Miss J in de cos gesignaleerd trouwens, misschien heeft ze je HJ meegebracht
Ja eraan gedacht wel.......quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Bol heeft geen HJ meer, dus misschien heb jij er aan gedacht met je boodschappentour?
Jeanettequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:32 schreef MissJ.24 het volgende:
Wat is dat toch met die wijven dat als ze gepakt zijn door een vent ze hyper worden. Laura heeft een Moon aanval.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:32 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
ik zie er een, die student mr J Lo is weer back in cos, die was voorheen ook zo gezellig altijd, net een warme dekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:34 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja eraan gedacht wel.......![]()
Sorry ben afgeleid, moon lachend in beeld. Ik vertrek nog even naar de COS, ik ruik een rel.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:32 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Kwam overal mensen tegen die kratten HJ sleepte.Echt raar.
ik stem ook voor Bommiequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:40 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik zeg ze openen 3 Topics. en Bommie wint de strijd.
Tja hoeveel zullen er zo open gaan..quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
duurt lang hoor, zometeen komen de eersten al hierheen
ik heb het over dat ie het snelste is zometeen met topic openen (zal wel niet meer), captain wordt ie nooit he, neverrrrr, da's Bolquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:41 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Als we maar nooit vergeten dat die piraat nooit teamcaptain word hoor, dat is onze Bol.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
vandaag niet in de mood om te rellen, ben een vredelievend persoon
Altijd zo lief kokkie!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
vandaag niet in de mood om te rellen, ben een vredelievend persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |