Niet te lang wegblijven he? Al is ons speeltje inmiddels wel uit de COS vertrokkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja maar ik kan nu live in de twitterbalk over dominique weesie zijn radiohoofd brabbelen.. kom zo terug :p
Ben aan het stoeien met screenshot studio, maar krijg niks geupload.quote:
t was een kloon van bommiequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet te lang wegblijven he? Al is ons speeltje inmiddels wel uit de COS vertrokken
Hmz, jij weg... speeltje weg.... ik begin verbanden te zien
her installeren schijntte werken, ss is ook simpel als je uitleg wiltquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
Hier
[..]
Ben aan het stoeien met screenshot studio, maar krijg niks geupload.
Gyazo werkt niet meer, dus op zoek naar eren makkelijk cap progje. Screenshot studio is dat voor mij niet
zeer gaarnequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
her installeren schijntte werken, ss is ook simpel als je uitleg wilt
Zullen we ons 1 april plaatje nog ens plaatsen Bol? Heb ik gemaakt en jij ge-upload, wat een team he.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
her installeren schijntte werken, ss is ook simpel als je uitleg wilt
Het is een mongool, die inhoudelijk afgetroefd wordt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:40 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik zeg ze openen 3 Topics. en Bommie wint de strijd.
tyf opquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is een mongool, die inhoudelijk afgetroefd wordt.
Nee, dat laat ik aan jou over.quote:
Neem van mij aan , hij doet zijn best nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Inderdaad, goed om te zien dat jouw argumenten die bestaan uit een woord ook bij jou als slaapverwekkend worden ervaren.quote:
Heb je mijn kebab al?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
akelige bosneger, we letten hier niet op taalfouten en drinken hier alleen bier en wijn..quote:
Kebab? Je bedoelt dat je mijn schoenen nog moet poetsen.quote:
wat je zecht ben je zelefquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
ik heb het over jou argumenten en nou opflikkerenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Inderdaad, goed om te zien dat jouw argumenten die bestaan uit een woord ook bij jouw als slaapverwekkend worden ervaren,.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Inderdaad, goed om te zien dat jouw argumenten die bestaan uit een woord ook bij jouw als slaapverwekkend worden ervaren,.
dan heb ik niks gezechquote:
Foute afslag,wegwezen of we verwijderen je met harde hand. *pakt harde hand*quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meid, vraag je begeleider om je verlof in te trekken. Zelfbescherming noemt men dat. Je kunt niet eens nadenken, anders zou je niet met dit antwoord gekomen zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:14 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik heb het over jou argumenten en nou opflikkeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |