quote:
Die heb ik nietquote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die andere John, die met dat tintje..
En hoe ze een nietsvermoedende marktplaatskoper oplicht. Wél op nationale televisie. Als ik die man was, deed ik aangiftequote:Op donderdag 14 april 2011 18:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel 1000 keer "mja" gezegd![]()
. En dat ook nog eens op zo'n irritante toon. "Het lijkt wel een meet & greet" Het is een vreselijk wijf met die vriendinnen van der. En hoe erg ze onder de indruk was van een net gemetseld muurtje
.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die andere John, die met dat tintje..
Het is een heks!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Staal het volgende:
Anders helpt die golddigger ook eens mee aan het totaalplaatje.
Wat is haar inbreng eigenlijk geweest behalve dat ze er gezellig introk toen hij succesvol was op de beurs?
Te lief..
nope, ze heeft de kamer van zijn dochter helemaal geschilderd, een heel plafond erin gezet...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef Staal het volgende:
Weer een vrouw die zelf nog geen kwast zal pakken om haar kerel te motiveren.
Nee handig inderdaad. Als je op 0 staat en toch weer 'terugkomt' speculeer je dus met geleend geldquote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
En lekker gokken op de beurs
Al een paar keer op 0 gestaan
Ik vind die Bob een beetje op een Michiel Romeyn-character lijken.quote:
Okay. Dat deel heb ik gemist. Zapte ook pas later in.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef Ole het volgende:
[..]
nope, ze heeft de kamer van zijn dochter helemaal geschilderd, een heel plafond erin gezet...
Hij heeft toen 5 minuten een kwast vastgehouden en zij heeft het afgemaakt.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Okay. Dat deel heb ik gemist. Zapte ook pas later in.
Dacht echt, daar heb je weer het zoveelste wijf wat zelf geen klote doet.
Ik zat verkeerd met mijn vooroordelen dan. Meestal erger ik me aan die vrouwen namelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij heeft toen 5 minuten een kwast vastgehouden en zij heeft het afgemaakt.
Wat was haar aandeel dan in het geheel? Mijn kritiek op die wijven is doorgaans echt wel terecht.quote:
Het hele huis ik ook nog niet af.quote:
En garderobe kastenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat was haar aandeel dan in het geheel? Mijn kritiek op die wijven is doorgaans echt wel terecht.
Want die mogen eerst hun kerel lekker voor lul zetten op televisie en na een knuffeltje een week in een hotel om daarna in een gespreid bedje terecht te kunnen.
Wanneer begint dat weer? Of komt dat hiervoor in de plaats?quote:
Nou sorry, maar als je een vent hebt die niet wil dat je helpt, niet luistert als je dingen vraagt en zelf ook niets uitvoert heb je echt wel recht van klagen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat was haar aandeel dan in het geheel? Mijn kritiek op die wijven is doorgaans echt wel terecht.
Want die mogen eerst hun kerel lekker voor lul zetten op televisie en na een knuffeltje een week in een hotel om daarna in een gespreid bedje terecht te kunnen.
Heb je dan nog een gelijkwaardige relatie?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou sorry, maar als je een vent hebt die niet wil dat je helpt, niet luistert als je dingen vraagt en zelf ook niets uitvoert heb je echt wel recht van klagen.
Geen idee, maar Help mijn man is Klusser is ook al 6 weken bezig... meestal zijn er maar 8 afleveringen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Wanneer begint dat weer? Of komt dat hiervoor in de plaats?
Wat heeft dat te maken met of je recht van klagen hebt?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb je dan nog een gelijkwaardige relatie?
Het heeft met de volgende vragen te maken:quote:Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met of je recht van klagen hebt?
Als je een ongelijkwaardige relatie hebt, mag je niet klagen?
Heb je dan een gelijkwaardige relatie? Denk het niet he.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou sorry, maar als je een vent hebt die niet wil dat je helpt, niet luistert als je dingen vraagt en zelf ook niets uitvoert heb je echt wel recht van klagen.
Als er in je huis geen zak gedaan wordt omdat je man niet wil en jij zelf niet mag, niemand mag helpen en het eruit ziet als een treinwrak, mag je dan niet klagen, of vragen of hij ajb iets wil gaan doen, eindelijk? Moet je dan weg gaan? Wat?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Het heeft met de volgende vragen te maken:
[..]
Heb je dan een gelijkwaardige relatie? Denk het niet he.
Met klagen schiet nooit niemand wat op. Waarom zou je sowieso klagen?
Klagen kun je enkel op het weer. De rest daar kun je gewoon zelf verantwoordelijkheid voor nemen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als er in je huis geen zak gedaan wordt omdat je man niet wil en jij zelf niet mag, niemand mag helpen en het eruit ziet als een treinwrak, mag je dan niet klagen, of vragen of hij ajb iets wil gaan doen, eindelijk? Moet je dan weg gaan? Wat?
Sommige mensen hebben nou eenmaal een relatie waarin de een duidelijk de broek aan heeft, gelijkwaardig: Nee, ws niet, maar dan nog mag je wel dingen verwachten van je partner.
stoere praat vanachter je pc-tjequote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef Staal het volgende:
[..
Klagen kun je enkel op het weer. De rest daar kun je gewoon zelf verantwoordelijkheid voor nemen.
En hoezo niet mag? We zitten hier verdomme niet in Dubai.
Ja, fijn dat jij dat zo vindt, maar zo werkt het dus lang niet in alle relaties, je kunt gewoon niet altijd zelf verantwoordelijkheid nemen. Misschien als je het op een gegeven moment echt heel erg zat bent, maar voor sommige mensen duurt dat heeeel erg lang, die vergoelijken heel lang en dan eindelijk besluiten ze dat het genoeg is. Vaak zit je dan al jaaaren in die situatie.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Klagen kun je enkel op het weer. De rest daar kun je gewoon zelf verantwoordelijkheid voor nemen.
En hoezo niet mag? We zitten hier verdomme niet in Dubai.
Dan ben je net zo schuldig als dat ventje die het zover heeft laten komen. Maar het zielige vrouwtje mag dan lekker een week in een hotel en is overal van verschoond.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, fijn dat jij dat zo vindt, maar zo werkt het dus lang niet in alle relaties, je kunt gewoon niet altijd zelf verantwoordelijkheid nemen. Misschien als je het op een gegeven moment echt heel erg zat bent, maar voor sommige mensen duurt dat heeeel erg lang, die vergoelijken heel lang en dan eindelijk besluiten ze dat het genoeg is. Vaak zit je dan al jaaaren in die situatie.
Maar dat geeft dan toch aan hoe verknipt zo'n relatie eigenlijk is? Nergens teamgevoel en wat mij betreft is dat wel zoals een gezonde relatie moet zijn. Samen problemen oplossen.quote:Ja, ook niet slim en/of handig en je stelt de ander wel in de gelegenheid om het zo ver te laten komen. Dat deze vrouwen uiteindelijk naar dit programma stappen is de stap die zij zetten omdat het echt genoeg is geweest. Op deze manier krijgen ze hulp van buitenaf om hun man zover te krijgen dat ze eindelijk iets doen. Wat hen zelf niet eerder is gelukt.
Ja, maar bijna al die vrouwen steken nooit hun handen uit de mouwen. Toevallig begreep ik van Ole dat deze vrouw de kamer van haar dochter geschilderd had en het plafond had vervangen.quote:Deze stap is niet iets wat ze 'zomaar' even doen omdat ze wel zin hebben in een weekje hotel en een nieuwe keuken, het is vaak iets waar zij zich ook voor schamen en wat hen heel veel pijn doet en stress bezorgt en vaak die mannen ook, die zijn achteraf meestal blij dat ze geholpen zijn en hebben ook weer het gevoel dat ze verder kunnen.
Ja, tuuk. Dat zal het zijn.quote:
Prima, de relatie is niet goed, dat maakt toch niet dat je niets mag zeggen over het huis?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan ben je net zo schuldig als dat ventje die het zover heeft laten komen. Maar het zielige vrouwtje mag dan lekker een week in een hotel en is overal van verschoond.
Maar dat geeft dan toch aan hoe verknipt zo'n relatie eigenlijk is? Nergens teamgevoel en wat mij betreft is dat wel zoals een gezonde relatie moet zijn. Samen problemen oplossen.
[..]
Joh, ik ken ook zo'n verhaal, elke keer als die vrouw iets had gedaan (kozijnen geschilderd omdat ze het zat was, of de tegeltjes vast afgebikt), kreeg ze ruzie met haar man, dan laat je het ook wel op een gegeven moment hoor.quote:Ja, maar bijna al die vrouwen steken nooit hun handen uit de mouwen. Toevallig begreep ik van Ole dat deze vrouw de kamer van haar dochter geschilderd had en het plafond had vervangen.
Je ex.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Prima, de relatie is niet goed, dat maakt toch niet dat je niets mag zeggen over het huis?
Ik begrijp gewoon niet wat het een met het ander te maken heeft.
[..]
Joh, ik ken ook zo'n verhaal, elke keer als die vrouw iets had gedaan (kozijnen geschilderd omdat ze het zat was, of de tegeltjes vast afgebikt), kreeg ze ruzie met haar man, dan laat je het ook wel op een gegeven moment hoor.
Ik durfde ook niet te schilderen thuis omdat mijn ex schilder was en het toch veel beter kon dan ik en dat zou hij me ook wel gezegd hebben.
Maar buiten dat, ik begrijp niet waarom je niet zu mogen klagen als hij zegt: ik ga dat doen en het gebeurt nooit, dan mag je daar toch gewoon iets van zeggen. Zeker in een gelijkwaardige relatie lijkt me.
Ik ben ook echt zooo benieuwd wat er van het klussen in de rest van het huis komt als ze allemaal weer weg zijn!quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:32 schreef TUFKAL het volgende:
Zou wel eens grappig zijn als John na een jaar ofzo nog eens gaat kijken. Heb het donkerbruine vermoeden dat dit stel dat uit elkaar is.
helemaal mee eens!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het echt een heel onoverzichtelijk zooitje dit topic(niet door jullie hoor, maar omdat er door elkaar heen gepost wordt op verschillende dagen en dan ook nog op verschillende tijden omdat er teruggekeken wordt)
Kan het niet losgekoppeld worden ??
Wat een vrouwen-gezeur zegquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het echt een heel onoverzichtelijk zooitje dit topic(niet door jullie hoor, maar omdat er door elkaar heen gepost wordt op verschillende dagen en dan ook nog op verschillende tijden omdat er teruggekeken wordt)
Ja tuuk. Maar intussen gaat het hier over twee programma's die eigenlijk geen reet met elkaar te maken hebben en e.e.a. wordt bekeken en niet enkel wannneer het uitgezonden wordt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een vrouwen-gezeur zeg![]()
.
Het is prima zo.
Ik snap ook niet waarom deze twee programmas ineens in één topic staan...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:50 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja tuuk. Maar intussen gaat het hier over twee programma's die eigenlijk geen reet met elkaar te maken hebben en e.e.a. wordt bekeken en niet enkel wannneer het uitgezonden wordt.
Kortom, Bluezz heeft gewoon gelijk.
Kosda?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:39 schreef pberends het volgende:
[..]. De topics zijn juist samengevoegd omdat er erg weinig animo was voor het Bouwval Gezocht-topic. Dit is dan ook meer een Help, Mijn Man Is Klusser-topic en een beetje Bouwval Gezocht erbij. Gewoon houden zo, en anders kopen jullie vrouwen maar wat IQ erbij.
Ik wacht nog steeds op een man die reageert met:quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:17 schreef FoXje het volgende:
Hmm, leek wel vooraf afgesproken om zo eea verbouwd te krijgen. Dat weet John ook, maar kijkcijfers he
Die zenden ze echt niet uit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een man die reageert met:
Hé tof John! Komen jullie me even helpen? scheelt weer een eurootje of 10.000 aan kosten
Echt de domste reden ooit. Zullen we het Battle: Los Angeles topic dan maar samenvoegen met Gooische vrouwen ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:39 schreef pberends het volgende:
[..]. De topics zijn juist samengevoegd omdat er erg weinig animo was voor het Bouwval Gezocht-topic. Dit is dan ook meer een Help, Mijn Man Is Klusser-topic en een beetje Bouwval Gezocht erbij. Gewoon houden zo, en anders kopen jullie vrouwen maar wat IQ erbij.
Echt het domste argument ooit. Verschillen Battle: Los Angeles en Gooische vrouwen even weinig van elkaar als twee RTL-verbouwprogramma's?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:58 schreef FoXje het volgende:
[..]
Echt de domste reden ooit. Zullen we het Battle: Los Angeles topic dan maar samenvoegen met Gooische vrouwen ?
Net zoveel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt het domste argument ooit. Verschillen Battle: Los Angeles en Gooische vrouwen even weinig van elkaar als twee RTL-verbouwprogramma's?
Mijn ex. Wat betekent dat: Hij dus wel ooit mn vriend is geweest en ik een relatie met hem heb gehad. Wie weet gaan die mensen ook nog uit elkaar, maar vooralsnog zijn ze samen en hebben ze dus een relatie.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Je ex..
En ergens iets van zeggen is wat anders dan klagen. Wat heb je aan klagen? Niks.
Ergens iets van zeggen krijgt binnen een relatie gevolg. Klagen nooit.
Tuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:24 schreef pberends het volgende:
Tuurlijk. Dit topic blijft zoals het is, en daarmee basta. Ik stuur anders Bob Sikkes op iedereen af die het daar niet mee eens is.
Dus het topic over GTST wordt ook samengevoegd met Onderweg naar morgen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dit topic blijft zoals het is, en daarmee basta. Ik stuur anders Bob Sikkes op iedereen af die het daar niet mee eens is.
Dat zijn vergelijkingen van nietsquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:00 schreef FoXje het volgende:
[..]
Dus het topic over GTST wordt ook samengevoegd met Onderweg naar morgen?
Velen kijken beide programma'squote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef FoXje het volgende:
Fuck de vergelijkingen. Het slaat nergens op om 2 totaal verschillende programma's in 1 topic te voegen. Niemand weet over welk programma een post gaat.
Maar wel een beetje! En daar gaat het om.quote:Op zondag 17 april 2011 03:30 schreef Ole het volgende:
Oh my![]()
maar ik moet zeggen dat ik de samenvoeging ook niet helemaal snap
En dan hebben we nog dezequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef FoXje het volgende:
Fuck de vergelijkingen. Het slaat nergens op om 2 totaal verschillende programma's in 1 topic te voegen. Niemand weet over welk programma een post gaat.
Dan moet je wel 4k netto verdienen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:45 schreef cora4034 het volgende:
En alweer reclame.
350000 hypotheek in je eentje is ook niet mis.
Ik snap het wel voor het gemak, maar het leest minder lekkerquote:Op zondag 17 april 2011 03:30 schreef Ole het volgende:
Oh my![]()
maar ik moet zeggen dat ik de samenvoeging ook niet helemaal snap
Wat zoveel hypotheek, voor dat ene meisje? WTFquote:Op woensdag 20 april 2011 20:45 schreef cora4034 het volgende:
En alweer reclame.
350000 hypotheek in je eentje is ook niet mis.
Ik ben pas halverwege ingeschakeld, heeft ze geen ouders die een flinke donatie hebben gedaan?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat zoveel hypotheek, voor dat ene meisje? WTF
Water loopt alleen de verkeerde kant opquote:
Detail , hehequote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Water loopt alleen de verkeerde kant op
Van enkel ontbijtjes maken kan je ook geen 420.000 euro betalenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik begreep alleen die zwaar-Gooise 'r' niet, van d'r ouders heeft ze die niet.
óf die zakenman waar zij 'pie-ééé' (PA) voor is, helpt een handjequote:Op woensdag 20 april 2011 22:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Van enkel ontbijtjes maken kan je ook geen 420.000 euro betalen
Ik denk dat ze ook roomservice + doet
Hoe denk je dat ze die aannemer Axel betaald heeft? Ik zag z'n oogjes al glunderen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook roomservice + doet
Ik denk dat dat misschien ook wel haar truc is geweest om die zwervers weg te krijgenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze die aannemer Axel betaald heeft? Ik zag z'n oogjes al glunderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |