quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gisteren reed ik terug van mijn werk op de A7.
Ik reed relax op de linkerbaan, tot plots iemand van de rechter rijstrook opeens haar voorganger wilde inhalen.
Dit deed zij zonder goed te kijken waardoor ze tegen mij aan knalde !
De botsing was niet heel erg hard, maar ze kwam met haar achterkant van de auto precies tegen mijn voorkant aan, waardoor het meisje in de kleine Suzuki Alto in een slip raakte.
Ik ben direct op de rem gegaan en ben de berm aan de linkerkant van de snelweg ingereden.
Het meisje in de Alto draaide 1.5 rondje en klapte redelijk hard tegen de vangrail.
Ik stond zelf als stil in de berm en ben naar haar auto gerend waar rook onder de motorkap vandaan kwam !
Ik maakte het portier open en vroeg hoe het met haar ging.
Op een kleine hoofdwond na ging het goed vertelde ze.
Ik heb haar een hand gegeven zodat ze uit haar auto kon komen.
Vervolgens heb ik gevraagd of ze bij mij in de auto wilde komen zitten totdat de politie / brandweer / ambulance / sleepdienst / ANWB of whatever er zou zijn.
e vertelde dat ze het koud had dus gaf ik haar een deken die ik standaard achter in mijn auto heb liggen.
Ook had ik toevallig een thermoskannetje koffie bij me waar ik haar een bekertje van gaf.
Na de politie gebeld te hebben vertelde ze me dat ze misselijk was en pijn in haar nek en rug had.
Ik heb haar op de achterbank gelegd en haar hoofd stil gehouden tot de politie er was.
De politie dacht direct aan letsel aan haar nek en / of rug en belde de brandweer.
Na 15 minuten was de brandweer ter plaatse die vertelde dat het te gevaarlijk was om haar uit mijn auto te tillen.
Dit zou blijvend letsel (verlamming) kunnen veroorzaken.
Vandaar dat ze besloten om het achterportier en een deel van mijn dak uit de auto te knippen.
WTF !!!!?!?!
Ik protesteerde nog maar werd weggehouden door de politie die ter plaatsen was !
De brandweer was ongeveer een ruime 15 minuten bezig, en het meisje werd mijn auto uit getild.
Vervolgens werd mijn auto weggesleept met een sleepwagen en werd ik naar huis gebracht met de politiewagen !
Vandaag ben ik een beetje bijgekomen van de schrik en heb ik contact opgenomen met de contactpersoon van mijn auto verzekering !
Deze vertelde mij dat ik het slachtoffer in haar eigen auto had moeten laten liggen, terwijl deze deels in brand stond (!!!)
Omdat ik niet full risk verzekerd ben wordt het niet vergoed, terwijl mijn auto nu dus total-loss verklaard is !
Serieus, dit is de laatste keer dat ik iemand help !
De volgende keer laat ik iemand wel gewoon rotten en steek ik geen hand meer uit
Wat een vuile naaistreek dit zeg, gadverdamme!!!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Update:
Ik ben nu net weer terug op mijn werk.
Vanmiddag rond 12:15 kwam SBS6 (Hart van Nederland) me ophalen en zijn we naar het hoofdkantoor van de verzekeraar gereden.
Ze zeiden dat ze een afspraak hadden geregeld, maar niks leek minder waar.
De directeur deed super moeilijk en wilde totaal niet geïnterviewd worden !
Nadat de producer zo'n 10 minuten in een kamer had gezeten met de directeur wilde hij eindelijk meewerken.
Ze zijn zo'n 10 minuten bezig geweest met een interview:
[ afbeelding ]
Hij deed helemaal geen toezeggingen op een vergoeding en dat het allemaal lastig lastig was !
Toen was het mijn beurt op mijn verhaal te vertellen.
Begint die vent vervolgens een soort van stennis te schoppen !
Naja stennis schoppen is een groot woord, maar hij ging er zwaar tegenin terwijl ik mijn verhaal deed.
Dit vonden ze blijkbaar ook vermakelijke televisie want ze hebben het gefilmd.
De producer zei tegen mij dat het verstandiger was om weg te gaan.
Ze zenden het vanavond uit, wachten op reacties van kijkers en willen dan kijken of er nog een soort reportage over gemaakt kan worden !
En die neus?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jaa ssb ben jij dat?? met dat haar?
Maar dat overhemd is fucking stoerquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Omg wat zie ik er slecht uit zo op de camera!
Je ziet een beetje bleekquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Omg wat zie ik er slecht uit zo op de camera!
Dan ga ik je uitlachenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En dan kom ik ook nog eens niet uit mijn woorden!
Ik schooet ook al in de lach toen ze dat zei.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:10 schreef kanovinnie het volgende:
Iedereen kijkt er naar uit!
Oh, 't gaat over het zomerweer
dit jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:11 schreef Snuf. het volgende:
SSB had je niet effe je zinnetjes uit je hoofd kunnen leren
Nounou, dat hoeft nou ook weer niet.quote:
Die broek valt nog mee, heb je dat shirt gezien?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
OMG ssb op den teeveedie broek
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Die broek valt nog mee, heb je dat shirt gezien?
Hoornquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:12 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Lekker accentje heb je SSB. Amsterdam zeker?
Ja, is het te horenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:12 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Lekker accentje heb je SSB. Amsterdam zeker?
Nee, dat is er een die ik ook in m'n fobo heb.quote:
Ik wist het.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme, zo moet je een grap uitvoeren dus![]()
HOAX hvn heef tgeen items van 5 min max 3 minquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:16 schreef kort het volgende:
Item van vijf minuten in vier minuten. Knap.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
haha trollsquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
i kkeek nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:17 schreef Tito_Makani het volgende:
Heel KLB 20 minuten lang naar een uitzending van Hart van Nederland laten kijken
Hahaquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
graag gedaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar zal het vast mee komen!Dan ook gewoon kijken dus!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Thnx voor de hulp ONZ-radio vriendjes en vriendinnetjes
YWquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hij was bij voorbaat al mislukt hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kijk elke avond de halve avond SBS dus zo gek is het nou ook weer niet joh.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:20 schreef j0rdiiii het volgende:
SSB helemaal blij dat een paar mongolen wel te dom waren om naar SBS te gaan kijken
Deze reactie plaatsen terwijl J0rdiiii op het puntje van zijn stoel mee zat te kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:20 schreef j0rdiiii het volgende:
SSB helemaal blij dat een paar mongolen wel te dom waren om naar SBS te gaan kijken
Onmogelijk idd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:21 schreef bokkepoot het volgende:
Alsof zo'n item altijd zo snel op tv komt
Ik ben wel eens op het jeugdjournaal geweest, en dat werd 's middags opgenomen en 's avonds uitgezonden hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:21 schreef bokkepoot het volgende:
Wanneer komt dat op tv?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op het jeugdjournaal geweest, en dat werd 's middags opgenomen en 's avonds uitgezonden hoor
Dat is iets anders hequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op het jeugdjournaal geweest, en dat werd 's middags opgenomen en 's avonds uitgezonden hoor
Ok, ik zet het in de agenda.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hebben er mensen zitten kijken ja?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:22 schreef kanovinnie het volgende:
Mensen die het nu allemaal wel beter weten, maar van te voren niet durven posten omdat "je weet het maar nooit"
Ga ik meteen doen!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Lees de vorige topics eens terug voordat je begint te blaten.
Ik tuimde er gewoon vol gas inquote:
Ik ook totdat ie SBS 6 er zo snel bij had..quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga ik meteen doen!![]()
[..]
Ik tuimde er gewoon vol gas in
Ik nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe zelfs een aantal mensen van de Radio-ONZ reeks, die ik om 19:00 pas inlichtte waren er ingetrapt
NOS journaal gaat toch geen mensen interviewen over mening Libië en dat de volgende dag uitzenden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:21 schreef bokkepoot het volgende:
15000 man meer dan gemiddeld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:27 schreef Echtjammer het volgende:
Kijkcijfers Sbs-Hart van Nederland volgens statistieken van www.kijkonderzoek.nl
28/mrt/11 988.000
29/mrt/11 991.000
30/mrt/11 987.000
31/mrt/11 989.000
1/apr/11 1.003.000
Okay, dan had jij het misschien wel eerder doorquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vanaf hier was het wel 100% duidelijk dat het een grap was.
Ik kon geen goede foto vinden en shoppen lukte ook nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Er zijn weleens betere geweest, deze was vanmiddag al verpest.quote:
Mwah. Blijkbaar zijn er toch nog een aantal man nat gegaan. Dus toch wel geslaagd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Er zijn weleens betere geweest, deze was vanmiddag al verpest.
Ja als ik helemaal niet met bewijzen had gekomen had he-le-maal niemand het meer geloofdquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er zijn weleens betere geweest, deze was vanmiddag al verpest.
Bijna iedereenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Okay, dan had jij het misschien wel eerder door
Wanneer had jij ookalweer gepost dat het nep was?quote:
Heb ik nooit gedaan, moet dat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer had jij ookalweer gepost dat het nep was?
Ik vind het een beetje apart dat je eerst gaat afwachten of het nou wel of geen 1 april grap was voordat je heel slim komt posten dat je het allang door had.quote:
Nounou je bent me er eentjequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gisteren al manquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik bedoelde die gast met die Duikboot op SBS6
Hehe is goed manquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Nu weer lief doen tegen mij he vlegel!
Ja maar jij kent mij al zolang als dat ik op FOK! zitquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:41 schreef Garisson72 het volgende:
Ik wil ook even van de gelegenheid gebruikmaken om te melden dat ik het ook heus wel doorhad.
Klopt, ik wist gewoon dat jij iets ging uitvreten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar jij kent mij al zolang als dat ik op FOK! zit!
Laat dat idd duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef Sjeen het volgende:
Maar goed... Wat hebben we nu hiervan geleerd? Nooit een slachtoffer in je auto zetten
Ik kon niks anders vinden manquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:01 schreef Rectum het volgende:
He he heldenactie. Eerst geloofde ik het, toen lichte twijfel, maar die foto was gewoon te slecht.
ikeequote:Op vrijdag 1 april 2011 20:44 schreef Stuurver het volgende:
Wie gaat er mee het dak van TS zijn auto afzagen?
gratis gedaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:17 schreef Tito_Makani het volgende:
Heel KLB 20 minuten lang naar een uitzending van Hart van Nederland laten kijken
Ik ook. Die foto was echt jammerquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:41 schreef Garisson72 het volgende:
Ik wil ook even van de gelegenheid gebruikmaken om te melden dat ik het ook heus wel doorhad.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:42 schreef Equites het volgende:
SSBAltijd meesterlijke topics en als enige een aanwinst op FOK!. Jij mag blijven ouwe
![]()
(ga je nog naar Knock Out?)
Jij bent echt ziek.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:42 schreef Equites het volgende:
SSBAltijd meesterlijke topics en als enige een aanwinst op FOK!. Jij mag blijven ouwe
![]()
Nee manquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:42 schreef Equites het volgende:
![]()
(ga je nog naar Knock Out?)
link?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja gisteravond om 19:00 bij de vroege editie van Hart van Nederland
Hier luie flikkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:53 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ga toch niet fucking 3 delen doorlezen zemmel
kthxquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hier luie flikker
http://www.hartvannederla(...)ie-van-1-april-2011/
nou niet echt, moet ik erheen zoeken, en krijg ik gvd elke keer reclame als ik dat doequote:
in shownieuws kwamen ze er halverwege nog even op terug.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:49 schreef vanBinsberge het volgende:
ik heb door alle items heen gespoeld, ik vind 'm niet hoor
wel homo huwelijk, een stylist en een mang met een boot
Maandag in wegmisbruikers geeft Koos verdere uitleg hierover.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
in shownieuws kwamen ze er halverwege nog even op terug.
Jezelf quoten met dit weerquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maandag in wegmisbruikers geeft Koos verdere uitleg hierover.
ey, aangezien je toch niks te doen heb, post ff in de hoeveelste min dat te zien valt van TS in het nieuwe deel wil jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |