Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik bedoelde die gast met die Duikboot op SBS6
Hehe is goed manquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Nu weer lief doen tegen mij he vlegel!
Ja maar jij kent mij al zolang als dat ik op FOK! zitquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:41 schreef Garisson72 het volgende:
Ik wil ook even van de gelegenheid gebruikmaken om te melden dat ik het ook heus wel doorhad.
Klopt, ik wist gewoon dat jij iets ging uitvreten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar jij kent mij al zolang als dat ik op FOK! zit!
Laat dat idd duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef Sjeen het volgende:
Maar goed... Wat hebben we nu hiervan geleerd? Nooit een slachtoffer in je auto zetten
Ik kon niks anders vinden manquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:01 schreef Rectum het volgende:
He he heldenactie. Eerst geloofde ik het, toen lichte twijfel, maar die foto was gewoon te slecht.
ikeequote:Op vrijdag 1 april 2011 20:44 schreef Stuurver het volgende:
Wie gaat er mee het dak van TS zijn auto afzagen?
gratis gedaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Thnx voor de hulp ONZ-radio vriendjes en vriendinnetjes
spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:17 schreef Tito_Makani het volgende:
Heel KLB 20 minuten lang naar een uitzending van Hart van Nederland laten kijken
Ik ook. Die foto was echt jammerquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:41 schreef Garisson72 het volgende:
Ik wil ook even van de gelegenheid gebruikmaken om te melden dat ik het ook heus wel doorhad.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:42 schreef Equites het volgende:
SSBAltijd meesterlijke topics en als enige een aanwinst op FOK!. Jij mag blijven ouwe
![]()
(ga je nog naar Knock Out?)
Jij bent echt ziek.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:42 schreef Equites het volgende:
SSBAltijd meesterlijke topics en als enige een aanwinst op FOK!. Jij mag blijven ouwe
![]()
Nee manquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:42 schreef Equites het volgende:
![]()
(ga je nog naar Knock Out?)
link?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja gisteravond om 19:00 bij de vroege editie van Hart van Nederland
Hier luie flikkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:53 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ga toch niet fucking 3 delen doorlezen zemmel
kthxquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hier luie flikker
http://www.hartvannederla(...)ie-van-1-april-2011/
nou niet echt, moet ik erheen zoeken, en krijg ik gvd elke keer reclame als ik dat doequote:
in shownieuws kwamen ze er halverwege nog even op terug.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:49 schreef vanBinsberge het volgende:
ik heb door alle items heen gespoeld, ik vind 'm niet hoor
wel homo huwelijk, een stylist en een mang met een boot
Maandag in wegmisbruikers geeft Koos verdere uitleg hierover.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
in shownieuws kwamen ze er halverwege nog even op terug.
Jezelf quoten met dit weerquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maandag in wegmisbruikers geeft Koos verdere uitleg hierover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |