I know. Maar ik plak er gewoon een logo van Fluval op, of een latje. Echt. Ik was er 2 uur helemaal ziek van.quote:
Ja, die zit links. Kun je prima bij. Rechts is lastiger, maar dat wist ik al. TIs de enige plek in huis waar hij kan staan qua vloerbelasting en aangezien ik toch van plan ben om binnen 2 jaar te verhuizen is dat niet zo erg.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:15 schreef PP. het volgende:
Krijg je die deur nog wel open zodat je bij je filter kan komen?
Een aquarium verhuizen. Kun je volgensmij ook een nieuw topic voor openen, tegen die tijd. Ben benieuwd hoe dat te werk gaat!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, die zit links. Kun je prima bij. Rechts is lastiger, maar dat wist ik al. TIs de enige plek in huis waar hij kan staan qua vloerbelasting en aangezien ik toch van plan ben om binnen 2 jaar te verhuizen is dat niet zo erg.
Ach ja. Je moet toch wat. Had ook geen zin om maanden/jaren te wachten met het aquarium.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:33 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Een aquarium verhuizen. Kun je volgensmij ook een nieuw topic voor openen, tegen die tijd. Ben benieuwd hoe dat te werk gaat!
Er komt sowieso een schooltje Roodkopzalmpjes in. 2 of 3 algeneters. Paar (grote) garnalen. Voor de rest weet ik het nog niet. Dat komt wel als ik een freaky vis zie een keer.quote:Op maandag 4 april 2011 00:08 schreef ritjurt het volgende:
Leuk topic, doet me weer denken aan vroeger tijden :-) Welke soort vissen ga je houden?
kratje bier, trouwens?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:50 schreef Prowl het volgende:
Of als je het aandurft gewoon die tussen balk er uit snijden en later weer vastkitten.
Heb ik al vaker gedaan met nog veel grotere bakken incl de bak van 450+ liters die nu in de woonkamer staat
Heeft mijn mama met de hand gemaakt. Wat erin zit ook. *sentimentele waarde*. En ja, dat flikker ik weg.quote:Op maandag 4 april 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
Krea, dat fotolijstje-achtig ding, gaat dat nog weg?
quote:Op maandag 4 april 2011 11:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heeft mijn mama met de hand gemaakt. Wat erin zit ook. *sentimentele waarde*. En ja, dat flikker ik weg.
Wat ga je eigenlijk met je Edge doen?quote:
Kun je niet een klein stukje onderaan er af halen, en in het "gat" dat ontstaat filterwatten proppen?quote:Op maandag 4 april 2011 20:21 schreef Kreator het volgende:
Goed nieuws. In tweeën zagen was een eitje.
Slecht nieuws. Hij is gewoon helaas te dik om achter de in en uitlaat te passen. Dus helaas... Deze moet maar op marktplaats en dan op zoek naar een matige platte achterwand.
Nu ja, ik heb geen haast.
@pp die hou ik gewoon.
Nee, het gaat echt niet passen. Op geen enkele manier helaas. De in- en uitlaat zijn wel klein, maar daar komen 2 buizen boven en die passen voor geen meter met die achterwand. Dus heb net maar even 2 'simpele' achterwanden gehaald, maar ik snap geen kont van het overlappen en hoe ik ze moet snijden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Kun je niet een klein stukje onderaan er af halen, en in het "gat" dat ontstaat filterwatten proppen?
Ik neem aan dat je toch iets voor die in en uitlaat gaat plaatsen om die uit het zicht te ontrekken, dus dat kleine stukje dat van de achterwand af is zul je dan ook niet zien...
Yep. Maar ja. Niet te lang bij stilstaan. Morgen ga ik weer verder. Vanavond misschien ff de pomp en shit aansluiten. Als ik me ertoe kan zetten.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:17 schreef ShaoliN het volgende:
God wat zonde van die achterwand ook. Dat was een mooi compleet plaatje geweest. Dessalniettemin leuk om te volgen.
Passen ze niet aan alkaar als je ze in "landscape" tegen elkaar zet ipv in "portrait"? niet dat dat handig is voor je bak trouwens....quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, het gaat echt niet passen. Op geen enkele manier helaas. De in- en uitlaat zijn wel klein, maar daar komen 2 buizen boven en die passen voor geen meter met die achterwand. Dus heb net maar even 2 'simpele' achterwanden gehaald, maar ik snap geen kont van het overlappen en hoe ik ze moet snijden.
[ afbeelding ]
Dat past. Alleen is het dan niet hoog genoeg, aangezien het een 65cm hoge bak is.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:35 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Passen ze niet aan alkaar als je ze in "landscape" tegen elkaar zet ipv in "portrait"? niet dat dat handig is voor je bak trouwens....
Het zijn dezelfde als die akwaline.nl verkoopt. Prachtig ding. Maar ik heb em in 2 delen gezaagd, omdat hij anders sowieso al niet paste.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:40 schreef Byte_Me het volgende:
achterwand al verkocht? heb evt interesse (ligt eraan of het een dure is of niet, als het B2N is zal ik hem wel te duur vinden)
Nope. Wilde de winkel me wel verkopen. Maar ik heb geen zin om na een jaar die hele bodem er te moeten uitslopen omdat de voeding eruit is en het gaat rotten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |