Ow... had gedacht aan een tettenloos dagje...quote:
* suikertaartje wrijft even over haar lippenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Is dat dan mogelijk?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... had gedacht aan een tettenloos dagje...
Dat bestaat niet voor mijquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... had gedacht aan een tettenloos dagje...
het is echt een heeeeel klien stukje lopen (met de bus 1 halte)quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nemo is in principe lopend te doenEn mag je in de bus nog wel met strippenkaart in A'dam, dan zouden we met de bus kunnen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
hij val wel mee hoorJa, dat heb ik ook al eens gezien bij een oom van me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor mij wel hoor... heb er zelf geen...quote:
Ook geen man?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
voor mij wel hoor... heb er zelf geen...
`Nope heb geen man nee...quote:
heb jij manboobs?quote:
Heb je ook geen manboobs?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
`Nope heb geen man nee...ben er alleen wel 1...
Ik wil ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
je hebt ze gezien he, wat vond je zelf?quote:
Ik durfde niet te voelen, ik ben best netjes opgevoed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je hebt ze gezien he, wat vond je zelf?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik durfde niet te voelen, ik ben best netjes opgevoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |