* joint de groepquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb ZOOOOO hard een knuf nodig, kan iemand me even knuffelen?
IEMAND?
Hallooooo?
Hee
Wel!quote:
quote:
| 1 | http://www.youtube.com/watch?v=xWMtzh1Phio |
OMGquote:
Nee, ik vind kindjes leuk, als ze ouder zijn... daar ben ik nu wel achterquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh het eindproduct zou ik wel willen hebben hoor
Maar het oefenen blijft leuk, vandaar ook dat pilletje dat ik nog ff blijf slikken
Dan moeten we niet knuffelen, dan moeten we iets andersquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Knufff
ik ook?
Ik wil nog zo'n klein mormel
omgquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Dit is het juiste filmpje...
Moet je gewoon even kopieren naar de adresbalk
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel!
Waarom hebben we het eigenlijk niet over mij?
Als ik er financieel beter voor stond, directquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik vind kindjes leuk, als ze ouder zijn... daar ben ik nu wel achterDus hoe het nu is met 2 oudere kindjes is het prima
![]()
![]()
Het is al meer dan dat ik ooit gedacht had aan te kunnen
Maar zou jij er nog een kindje bij willen dan?
Nee, ik wil geen kuff!quote:
Ik deed maar een grapje hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Knufff
ik ook?
Ik wil nog zo'n klein mormel
wat een scheetjequote:Op vrijdag 1 april 2011 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Dit is het juiste filmpje...
Moet je gewoon even kopieren naar de adresbalk
*dikke knuf* Oh, ik ben de laatste zie ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb ZOOOOO hard een knuf nodig, kan iemand me even knuffelen?
IEMAND?
Hallooooo?
Hee
Oh joh, jeetjequote:Op vrijdag 1 april 2011 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij was te veel afgevallen, hij heeft twee keer in het ziekenhuis gelegen daarvoor..
Wie weet...quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik er financieel beter voor stond, direct
Ik kan ze hier niet kijken, als ik het niet vergeet dan bekijk ik ze vanmiddag even thuis.quote:
Neem dan meteen een winegum, die zwarte maken je slankerquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:26 schreef DaMart het volgende:
Ik ga denk ik nog even een Strongbow pakken... en ik heb nog 2 dropjes liggen hier.
Yepquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie weet...
[..]
Ik kan ze hier niet kijken, als ik het niet vergeet dan bekijk ik ze vanmiddag even thuis.
Kijk nogeens? Er liggen vast nog wel 2 pepernoten naastquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:26 schreef DaMart het volgende:
Ik ga denk ik nog even een Strongbow pakken... en ik heb nog 2 dropjes liggen hier.
Nee man, zie de PIquote:
O, en weet iemand nog een winkel waar ze regenpakken verkopen? Ik wil een rodequote:Op vrijdag 1 april 2011 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neem dan meteen een winegum, die zwarte maken je slanker
Nee joh, die heeft ie opgezogenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk nogeens? Er liggen vast nog wel 2 pepernoten naast
Maar daarom kan je nog wel een knuffel willenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee man, zie de PIWe maken grapjes
Nee, sorry, ben niet in een knuffelbuiquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar daarom kan je nog wel een knuffel willen
Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
*dikke knuf* Oh, ik ben de laatste zie ik![]()
[..]
Oh joh, jeetje
op het potje?quote:
Roodquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, en weet iemand nog een winkel waar ze regenpakken verkopen? Ik wil een rode. Of nee, toch een blauwe
.
Denk ik.
Ga je mee naar drama class?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, sorry, ben niet in een knuffelbuiBen een beetje chagrijnig... alweer
![]()
Ikke luiquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, sorry, ben niet in een knuffelbuiBen een beetje chagrijnig... alweer
![]()
Heb ik niet nodigquote:
Wie noem jij hier oudquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik trek de leeftijd wel weer naar beneden
Dan doe ik wel gewoon nietsquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik trek de leeftijd wel weer naar beneden
jaja... ben al klaar met pronken van miniDuckquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |