Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
quote:
Voor glucose? Vingertop, wel goed afwisselen waar je prikt zeker bij jonge mensen. Bloed prikken doen wij niet zelf, dat doet het labquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En wat is je favo locatie om te prikken?
Das minder.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar mijn zusje zit op 4 keer daags prikken en dan ook nog 4 keer daags spuiten
Cuuuuuuuuuuuuuuuutequote:
Zoheequote:Op vrijdag 1 april 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja zwaar, het was een flinkerd van ruim 9 pond
2700 gram en 46cmquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:50 schreef Ladylike het volgende:
jezus
mijne was lekker klein en licht
2930 gram en 48 cm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:54 schreef Koen66 het volgende:
Baby Koen 3 dagen oudomg cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan geen foto's meer vinden van Sander of Koen
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2011 13:55:10 ]
Jij wintquote:
Baby Koen 3 dagen oudMega kjoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een foto in de huiskamer hangen van toen hij net een paar uur oud was maar heerlijk tevreden in de armen van opa ligt met notabene een glimlach op zijn gezicht
Die moet ik eigenlijk eens digitaal vragen aan opa
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Baby Koen 3 dagen oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
gewoon even bij tinypic uploadenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:56 schreef MaleDuck het volgende:
Foto's van miniDuck staan allemaal op imageshack... dus die kan ik hier niet showen
Ja, das type I.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Euh, niet de ouderdoms versieik haal altijd de type's door elkaar
Baby Koen 3 dagen oudAhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn eierstokken rammelen hier de pan uit jongens![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:59 schreef Enfermera het volgende:
Mijn eierstokken rammelen hier de pan uit jongens![]()
Laterquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef Koen66 het volgende:
damn er komen collega's aan
en was net een foto van Koen2 zoeken
Werken maar weer![]()
laterssssss
Die spenen zijn dus even groot he, die op de foto van Thijs en die van Koenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
Koen
2 of 3 dagen oud:
[ afbeelding ]
Weekje oud:
[ afbeelding ]
Achgos!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
Koen
2 of 3 dagen oud:
[ afbeelding ]
Weekje oud:
[ afbeelding ]
XD Ach, ze rammelen al jaren bij mij, ben er intussen gewend aan geraaktquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die spenen zijn dus even groot he, die op de foto van Thijs en die van Koen
gossiequote:Op vrijdag 1 april 2011 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
En de welbekende ik eet mijn eigen voet op foto:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Hahahahahaquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk, heel even had Thijs ook spek-armpjes en bolle wangen![]()
(en honger)
[ afbeelding ]
Die polsjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk, heel even had Thijs ook spek-armpjes en bolle wangen![]()
(en honger)
[ afbeelding ]
En wie wordt de papaquote:
Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net een dag oud...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Hihi ja in doosjes, mooi is dat altijd XDquote:
Ohh die is echt leukkk!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
De laatste hoor..
Eigenlijk moet ik deze gewoon maar groot afdrukken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
AaaaaaaaaaaaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net een dag oud...![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Whahahaquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
De laatste hoor..
Eigenlijk moet ik deze gewoon maar groot afdrukken![]()
[ afbeelding ]
KjooeeeetttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net een dag oud...
Haha met dat ene oog nog kijkend XDquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha
Kinderen zijn zooo leuk
ohnoessssssssssssssssssssssss
[ afbeelding ]![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer een dag ouder...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
oooh lief zeg zoo klein, die vingertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net een dag oud...
Kuch... Hij heeft echt mijn looks![]()
![]()
Whehehe, geweldigquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha
Kinderen zijn zooo leuk
ohnoessssssssssssssssssssssss
[ afbeelding ]
nee joh, we zijn nog haske jongquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:09 schreef MaleDuck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer een dag ouder...
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oooh lief zeg zoo klein, die vingertjes
Kuch... Hij heeft echt mijn looks![]()
[ afbeelding ]Koen
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
maar ik ben nog niet klaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bad foto
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |