Ik ben duidelijk niet de enige met een dirty mindquote:
die is al lang weer terugquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:34 schreef DaMart het volgende:
Waar is suikertaartje eigenlijk gebleven?.
quote:
Lekkerquote:
Sorry ik had een beetje trekquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:34 schreef DaMart het volgende:
Waar is suikertaartje eigenlijk gebleven?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik ben gewoon snel jwzquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
heb jij een luier om ofzo D:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil je er over praten?![]()
En ach ja, hij is nu gezond hoor![]()
Bis Later Llquote:
Iets natsquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb dorst... wat zal ik drinken?
Moet je een grotere mobiel kopenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:36 schreef MPG het volgende:
Allemaal die grote plaatjes! Whaoh, mijn mobiel kan dat niet aan!
En die OP is ook al zo langquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:36 schreef MPG het volgende:
Allemaal die grote plaatjes! Whaoh, mijn mobiel kan dat niet aan!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
hij val wel mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Neem een strongbow!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb dorst... wat zal ik drinken?
hij val wel mee hoorIeuw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kusje erop?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Hee, over de OP, wanneer kom je daar eigenlijk in?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En die OP is ook al zo lang![]()
[..]
IK ben ook nieuw, maar ik heb mezelf er gewoon ingezetquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:37 schreef DaMart het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier. Mag ik nu in de OP?.
Ow... had gedacht aan een tettenloos dagje...quote:
* suikertaartje wrijft even over haar lippenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Is dat dan mogelijk?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... had gedacht aan een tettenloos dagje...
Dat bestaat niet voor mijquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... had gedacht aan een tettenloos dagje...
het is echt een heeeeel klien stukje lopen (met de bus 1 halte)quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nemo is in principe lopend te doenEn mag je in de bus nog wel met strippenkaart in A'dam, dan zouden we met de bus kunnen
hij val wel mee hoorJa, dat heb ik ook al eens gezien bij een oom van me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor mij wel hoor... heb er zelf geen...quote:
Ook geen man?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
voor mij wel hoor... heb er zelf geen...
`Nope heb geen man nee...quote:
heb jij manboobs?quote:
Heb je ook geen manboobs?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
`Nope heb geen man nee...ben er alleen wel 1...
Ik wil ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
je hebt ze gezien he, wat vond je zelf?quote:
Ik durfde niet te voelen, ik ben best netjes opgevoed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je hebt ze gezien he, wat vond je zelf?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik durfde niet te voelen, ik ben best netjes opgevoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |