quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:15 schreef ElisaB het volgende:
Kunnen jullie even 10 minuten stoppen met posten? Ik wil graag een persoonlijke statement maken en dat gaat niet als jullie maar blijven posten
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:15 schreef ElisaB het volgende:
Kunnen jullie even 10 minuten stoppen met posten? Ik wil graag een persoonlijke statement maken en dat gaat niet als jullie maar blijven posten
Veldonderzoek, even ter plekke kijken of je (zoals ik al vermoedde) aan het opscheppen was of dat je hem echt verrot sloeg.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je jezelf uitnodigt bij een dierenmishandelaar eigenlijk
Zoooooooo, jij komt dr dus echt nooit meer in zegquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Veldonderzoek, even ter plekke kijken of je (zoals ik al vermoedde) aan het opscheppen was of dat je hem echt verrot sloeg.
Het staat je niet, al die stoere praat.Ik snap niet waarom je niet normaal over hem kunt posten.
Het is toch zo? Je doet alsof je dat beest de straten doortraptquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zoooooooo, jij komt dr dus echt nooit meer in zeg
Op 1 april? Ik zou ff en dagje wachten hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:15 schreef ElisaB het volgende:
Uhuh.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zoooooooo, jij komt dr dus echt nooit meer in zeg
Het was niet eens een issue toen Cat zichzelf uitnodigde om pups te komen kijken, dus wie praat dr hier nu stoerquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is toch zo? Je doet alsof je dat beest de straten doortrapt
Alsof je het nooit eerder hebt geroepen dan gisteren?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was niet eens een issue toen Cat zichzelf uitnodigde om pups te komen kijken, dus wie praat dr hier nu stoer
Ik ga lunchenquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb geen zin in dit onderwerp, ik ben er weg van
Kap eens met je gevis en gestook.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, mij niet zozeer, maar anderen hield het wel bezig.
Was jij het?
Jeetje oh-oh, let it go! Ik heb het afgelopen weekend heel gezellig bij je gehad en gezien hoe je met je honden omgaat. En hoe je dat deed, daar is gewoon niks mis mee.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was niet eens een issue toen Cat zichzelf uitnodigde om pups te komen kijken, dus wie praat dr hier nu stoer
Nou ja, de manier waarop je over Sjon praat is al heel lang een issue en daar is eerder ook al eens iets van gezegd. Door meerdere mensen. Het ging heel lang goed en ik vind het jammer dat we nu weer van voren af aan lijken te beginnenquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Want?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou Elies kap maar met typen als ik dr niks meer over mag zeggen.
Jij moet een verdomd goeie kristallen bol hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kap eens met je gevis en gestook.
Fact: je opmerkingen verpesten een sc
Fact: er lezen meer mensen mee op FOK! dan je je realiseert
Fact, ik ben niet getipt
Fact, ik had een waarschuwing gegeven er niet op door te gaan.
Klaar nu.
1,2 miljoen mensen lezen wekelijks FOK!quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat zo daadwerkelijk zo met Sjon omgaat als je hier wel eens post maar ik heb er wel dergelijk moeite mee hoe je over hem post.
Daarom ben ik dan ook al jaren admin van FOK!quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Jij moet een verdomd goeie kristallen bol hebben.
Wij eten meestal twee dagen in de week geen vlees/vis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |