quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe jij maar, als ik het doe wordt het een lang telefoontje
Heet ie niet Dokter Bibber?quote:
Ze is leuk he, zullen we dr maar houden?quote:
Mijn kont is dik genoegquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:00 schreef Muis006 het volgende:
Haha Q, dadelijk vouwen ze je been onder je kont en pakken ze alles in als ze klaar zijn, en dan jij zo: whut waar is mijn been! En dan de dokter: die hebben we moeten amputeren.
En jij:
[ afbeelding ]
En dan de dokter zo:
1 April!
Denk het wel, toch?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is leuk he, zullen we dr maar houden?
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Goed hoorquote:
Nee, ik ben bij mn oppaskindjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Ow arme Sjefke, tis natuurlijk ook wat , ineens helemaal alleen zijn.
Heb je vrij vandaag?
Noche had zojuist zomaar de drinkbak gevonden en stond vrolijk te drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hij wordt al steeds meer hondquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Noche had zojuist zomaar de drinkbak gevonden en stond vrolijk te drinken
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:30 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh! Succes vandaag verpleegkundig personeel van Q.!
BitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Heej, ik kom op voor mijn collega's.quote:
Veel werk hebben ze aan jequote:Op vrijdag 1 april 2011 10:40 schreef Qwea het volgende:
Pfffff ik ga straks naar de voorbereidings kamer pas
Ik heb geen idee, ik heb nog nooit een dier laten helpen, maar je da bellen is mss het handigst?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:48 schreef Hitomi het volgende:
Ocharme, DeeDee heeft net overgegeven.. Hoort dat nog, 3 dagen na de sterilisatie?
Nee, mijn schoonmoeder bergt altijd dingen op op plekken waar ze niet horen. En dan kunnen wij ze niet vinden. En ze legt gebruikte theezakjes in de koelkastquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Kleptomaneschoonouders?
![]()
Ik ben trouwens echt helemaal stijfgezeten merk ik vanochtend
Ik zou even bellen. Na drie dagen zijn de meeste beesten wel weer goed hersteld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:48 schreef Hitomi het volgende:
Ocharme, DeeDee heeft net overgegeven.. Hoort dat nog, 3 dagen na de sterilisatie?
Om ze twee dagen lang te gebruiken?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, mijn schoonmoeder bergt altijd dingen op op plekken waar ze niet horen. En dan kunnen wij ze niet vinden. En ze legt gebruikte theezakjes in de koelkast
Of het hoort weet ik niet maar op zich is misselijkheid na een narcose niet vreemd. Ik zou de DA even bellen voor de zekerheid, ook omdat ze niet goed eet. Drinkt ze wel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:48 schreef Hitomi het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, mijn schoonmoeder bergt altijd dingen op op plekken waar ze niet horen. En dan kunnen wij ze niet vinden. En ze legt gebruikte theezakjes in de koelkast
Ik heb werkelijk geen ideequote:
En je hebt het haar nooit gevraagd?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:53 schreef Rewimo het volgende:
Ze heeft al eens een broodmand van me laten verdwijnen. Ik dacht hem terug te vinden toen ik ging verhuizen maar nee, nooit meer gevonden
En na de vorige keer dat ze hier waren konden we de zak met houtskool niet meer vinden. Die is nog steeds zoek.
En je weet zeker dat ze geen klepto is?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:53 schreef Rewimo het volgende:
Ze heeft al eens een broodmand van me laten verdwijnen. Ik dacht hem terug te vinden toen ik ging verhuizen maar nee, nooit meer gevonden
En na de vorige keer dat ze hier waren konden we de zak met houtskool niet meer vinden. Die is nog steeds zoek.
Jawel, maar ze wist het niet meerquote:
Nu ik het zo opschrijf begin ik te twijfelenquote:
Hoe is het met je rikketik?quote:
Uh huhquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nu ik het zo opschrijf begin ik te twijfelen
Goeiendagquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:58 schreef Hitomi het volgende:
Oh Cat, DeeDee is een poes jaDexter en DeeDee. Hebben hier het topic In Dexter's Laboratory
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |