quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:15 schreef ElisaB het volgende:
Kunnen jullie even 10 minuten stoppen met posten? Ik wil graag een persoonlijke statement maken en dat gaat niet als jullie maar blijven posten
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:15 schreef ElisaB het volgende:
Kunnen jullie even 10 minuten stoppen met posten? Ik wil graag een persoonlijke statement maken en dat gaat niet als jullie maar blijven posten
Veldonderzoek, even ter plekke kijken of je (zoals ik al vermoedde) aan het opscheppen was of dat je hem echt verrot sloeg.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je jezelf uitnodigt bij een dierenmishandelaar eigenlijk
Zoooooooo, jij komt dr dus echt nooit meer in zegquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Veldonderzoek, even ter plekke kijken of je (zoals ik al vermoedde) aan het opscheppen was of dat je hem echt verrot sloeg.
Het staat je niet, al die stoere praat.Ik snap niet waarom je niet normaal over hem kunt posten.
Het is toch zo? Je doet alsof je dat beest de straten doortraptquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zoooooooo, jij komt dr dus echt nooit meer in zeg
Op 1 april? Ik zou ff en dagje wachten hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:15 schreef ElisaB het volgende:
Uhuh.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zoooooooo, jij komt dr dus echt nooit meer in zeg
Het was niet eens een issue toen Cat zichzelf uitnodigde om pups te komen kijken, dus wie praat dr hier nu stoerquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is toch zo? Je doet alsof je dat beest de straten doortrapt
Alsof je het nooit eerder hebt geroepen dan gisteren?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was niet eens een issue toen Cat zichzelf uitnodigde om pups te komen kijken, dus wie praat dr hier nu stoer
Ik ga lunchenquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb geen zin in dit onderwerp, ik ben er weg van
Kap eens met je gevis en gestook.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, mij niet zozeer, maar anderen hield het wel bezig.
Was jij het?
Jeetje oh-oh, let it go! Ik heb het afgelopen weekend heel gezellig bij je gehad en gezien hoe je met je honden omgaat. En hoe je dat deed, daar is gewoon niks mis mee.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was niet eens een issue toen Cat zichzelf uitnodigde om pups te komen kijken, dus wie praat dr hier nu stoer
Nou ja, de manier waarop je over Sjon praat is al heel lang een issue en daar is eerder ook al eens iets van gezegd. Door meerdere mensen. Het ging heel lang goed en ik vind het jammer dat we nu weer van voren af aan lijken te beginnenquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Want?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou Elies kap maar met typen als ik dr niks meer over mag zeggen.
Jij moet een verdomd goeie kristallen bol hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kap eens met je gevis en gestook.
Fact: je opmerkingen verpesten een sc
Fact: er lezen meer mensen mee op FOK! dan je je realiseert
Fact, ik ben niet getipt
Fact, ik had een waarschuwing gegeven er niet op door te gaan.
Klaar nu.
1,2 miljoen mensen lezen wekelijks FOK!quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat zo daadwerkelijk zo met Sjon omgaat als je hier wel eens post maar ik heb er wel dergelijk moeite mee hoe je over hem post.
Daarom ben ik dan ook al jaren admin van FOK!quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Jij moet een verdomd goeie kristallen bol hebben.
Wij eten meestal twee dagen in de week geen vlees/vis.quote:
Vind je dat tof ja?quote:
Het is er vandaag überhaupt en slechte dag voor denk ik zo. Gaat het?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:35 schreef ElisaB het volgende:
Pagan je had gelijk: 1 april is er een slechte dag voor
Ja, ik eet geen vlees meer sinds mijn twaalfde. Maar als je alleen af en toe gourmet help je ook al veel. Althans, ik neem toch aan dat je niet wekelijks de barbecue van stal haalt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vind je dat tof ja?
Het lijkt me echt onwijs lastig want ik ben gek op gourmetten en barbequen maar aan deze productie wil ik niet mee werken blegh
DAT WAS IN DEZE POSt AL DUIDELIJK MAAR BEDANKT VOOR HET POSTENquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:45 schreef Pagan het volgende:
oh-oh heeft een ban en kan hier dus niet meer posten, voor hoelang weet ik niet.
Nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik eet geen vlees meer sinds mijn twaalfde. Maar als je alleen af en toe gourmet help je ook al veel. Althans, ik neem toch aan dat je niet wekelijks de barbecue van stal haalt?
Dat is waar, wel goed initiatief.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietmaar als ik geen vlees eet omdat ik het walgelijk vind hoe de dieren behandeld worden, dan vind ik het ook niet nodig om die paar keer per jaar vlees te eten denk ik nu.
Dat werkt bij mij niet goed helaas, iets met een raar javascript. Ik zal er wel overheen gelezen hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
DAT WAS IN DEZE POSt AL DUIDELIJK MAAR BEDANKT VOOR HET POSTEN
[SC] #1266 Kusjekroel op je smoel, BAM jonguh! XXX
Ach, het vlees is zwak. Dan liever dat je een paar keer wel eet dan er helemaal maar niet mee te stoppen. Als je wel helemaal stopt is dat nog beter natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietmaar als ik geen vlees eet omdat ik het walgelijk vind hoe de dieren behandeld worden, dan vind ik het ook niet nodig om die paar keer per jaar vlees te eten denk ik nu.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:02 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/kwek_kwek_kwek.html Heb jullie deze al gezien?
Pingedingquote:
Ik weet ook niet of het lukt maar ik ga iig een poging wagen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:58 schreef Cat22 het volgende:
Knap als je het kunt Oognip.Ik zou er toch niet buiten kunnen.
![]()
Heb je nog geen kittens?Bij mij zijn de eerste oogjes aan het open gaan.
Da's wel fijn dat hij er ook aan meewerkt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het lukt maar ik ga iig een poging wagen.
Het scheelt dat mijn vriend vegetarisch is opgegroeid en nu ook niet zo nodig elke dag vlees hoeft te eten. Hij wil nog niet helemaal stoppen maar stapt iig over op biologisch vlees.
En nee ik heb nog geen kittensgrrr en zal nog wel even duren tenzij ik flessenkittens neem.
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's wel fijn dat hij er ook aan meewerkt.
En die kittens die komen wel. Je stage zit er nu bijna op he?
Bij mij ook niet, ik kom dan in de OP terechtquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:55 schreef Pagan het volgende:
Dat werkt bij mij niet goed helaas, iets met een raar javascript. Ik zal er wel overheen gelezen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |