Klopt gelukkig nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat het met de heup?Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:11 schreef Pagan het volgende:
Klopt gelukkig nog.
Redelijk goed op dit moment, als hij zich gedraagt laat ik hem tattoeeren.Maar die tikt niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klote, zoals gewoonlijkquote:Hoe gaat het met de heup?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Nee, nu je het zegt. Ik hoop maar dat alles okee is met haarquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:14 schreef Barbaaf het volgende:
Nu we toch de zieken aan het bespreken zijn, iemand nog iets gehoord van F_R sinds gisteren? 't Klonk allemaal niet best
Hm, dat klinkt niet fijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:16 schreef Pagan het volgende:
Ik geloof dat ze bij het baggeren hier wat vreemds gevonden hebben, politie en brandweerduikers staan bij het gemaal. Hopelijk is het loos alarm, maar de seriemoordenaar van Harkstede heeft hier in de omgeving meerdere slachtoffers gedumpt.
Ze zou vandaag weer bellen idd, heeft nog niks laten horenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:14 schreef Barbaaf het volgende:
Nu we toch de zieken aan het bespreken zijn, iemand nog iets gehoord van F_R sinds gisteren? 't Klonk allemaal niet best
In het zwangerschap en geboorte topic zei ze gister dat ze het al eerder heeft gehad en dat ze toen niet serieus werd genomen. Ze zou vandag de gynaecoloog bellen maar zo ver was jij zeker ook al?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:14 schreef Barbaaf het volgende:
Los van het bloed had ze ook wederom helemaal niks binnen gehouden de hele dag, daar zullen ze toch zeker wel goed op letten?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:30 schreef Cat22 het volgende:
Op zich denk ik dat ze weinig kunnen doen aan het bloed als dat echt uit haar keel komt.
Heer erg naar natuurlijk, maar niet levensbedreigend en niet iets waar je voor opgenomen moet worden of zo. Hopelijk komt er snel een einde aan de misselijkheid en braken, dat lost de andere problemen vrijwel meteen op.
Stukken minder spannendquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:54 schreef Pagan het volgende:
Loos alarm, mogelijk een stukje veenlijk, maar that's it.
Zouden ze haar been er al af hebben?quote:
quote:
Dokter: Sorry mevrouw, maar uw been moest er af.quote:
Nog beter.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:54 schreef Pagan het volgende:
Loos alarm, mogelijk een stukje veenlijk, maar that's it.
Ah ok, just wonderingquote:
Wat doet het ertoe dan?quote:
Mij boeit het eigenlijk geen ene reet maar ik mag het toch wel vragen?quote:
Blijkbaar houdt het je dan toch bezig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mij boeit het eigenlijk geen ene reet maar ik mag het toch wel vragen?
Nou, mij niet zozeer, maar anderen hield het wel bezig.quote:
Oh dus je vraagt het voor iemand anders?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, mij niet zozeer, maar anderen hield het wel bezig.
Was jij het?
Dokter: We hebben uw linkerbeen helaas moeten amputeren.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:03 schreef Pagan het volgende:
Dokter: Sorry mevrouw, maar uw been moest er af.
Q: Jezus Fuck, die grap kende ik al hoor!
Ik was het niet, het was een negerquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, mij niet zozeer, maar anderen hield het wel bezig.
Was jij het?
Ja heeeeeeel toevallig, en dan ook nog over een post van uren geleden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was het niet, het was een neger![]()
Ik vraag me af of er wel getipt moet zijn, het kan toch ook dat ze gewoon keek ofzo?
Nee omdat andere mensen het zich afvroegen vraag ik het me ook af en het ging over mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dus je vraagt het voor iemand anders?
Laat degene het dan zelf doen
Ah, dus het houdt je wel bezig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee omdat andere mensen het zich afvroegen vraag ik het me ook af en het ging over mij.
Was jij het dan?
Wat mij betreft mag je stoppen met het gevis.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee omdat andere mensen het zich afvroegen vraag ik het me ook af en het ging over mij.
Was jij het dan?
Maakt verder toch niet uit wie het was? Het is blijkbaar gebeurd. En ik vermoed door iemand die zich oprecht zorgen maakt om Sjon.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Was jij het dan?
En vragen mag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Waarom? Mag dat ook al niet meer?
Ik vis niet ik vraag het gewoon heel rechtstreeks
Ik mag het me toch wel afvragen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maakt verder toch niet uit wie het was? Het is blijkbaar gebeurd. En ik vermoed door iemand die zich oprecht zorgen maakt om Sjon.
Het vragen heeft ook weinig zin imho je kunt niks met de informatie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Waarom? Mag dat ook al niet meer?
Ik vis niet ik vraag het gewoon heel rechtstreeks
Oh, ik had niet helemaal door dat het een post van uren geleden wasquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja heeeeeeel toevallig, en dan ook nog over een post van uren geleden.
Kan hoor, knap dat ze overal alles leest dan.
Ik snap niet dat je jezelf uitnodigt bij een dierenmishandelaar eigenlijkquote:
In jouw ogen niet, in mijn ogen wel , meningsverschilletje, kan gebeurenquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het vragen heeft ook weinig zin imho je kunt niks met de informatie.
Tuurlijk, ik denk dat ik dat ook wel zou willen weten. Maar het lijkt erop dat je er toch niet achterkomt. Dus zou ik het maar laten rusten.quote:
Ja ik heb jou zo graag hier en zonder goede reden kom je nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |