sinds ze alle 2 alcohol als vriendje hebbenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Sinds wanneer zijn Jo en Sharon beste vriendinnetjes??
Aha..dacht al. Trapt Sharon niet in hoop ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sinds Sharon de meeste stemmen had..
Vol met stront geloof ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:41 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Tis net een trappelzak dat flodderding van Jo
zou maik nog terugkomen vanavond? volgens mij is flaura vergeten eten te brengen whahaquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:42 schreef willllll het volgende:
don't hurt me no more, bijna 1 april daar
Wees blij dat er es wat anders uitkomt dan gejankquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:39 schreef Stability het volgende:
jezus mo , hou je mond ff lekker, vals gekraak
Nee, morgenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:42 schreef Ikkieee het volgende:
[..]
zou maik nog terugkomen vanavond? volgens mij is flaura vergeten eten te brengen whaha
ze moet alleen de lunch brengen,quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:42 schreef Ikkieee het volgende:
[..]
zou maik nog terugkomen vanavond? volgens mij is flaura vergeten eten te brengen whaha
Die zien we terug in een speciale editie van Ghost Hunters toch?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:42 schreef Ikkieee het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet... want ik weet dat het huis nu in goede handen is..quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij bent niet meer van de laptop weg te slaan nu? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |