SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:35 schreef danilel het volgende:
Ben dr vantussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt goed schatje
Niets is wat het lijkt, ze was weg en hij trok haar kleren aan en lag voornamelijk op haar nestquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:34 schreef Ripley het volgende:
Flip lijkt echt wat minder met joanna op te hebben.
Ben dr vantussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I am not a complete idiot, some parts are still missing
Ben dr vantussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
Nou inderdaad, ik ben ook amsterdams in hart en nieren maar dit klinkt meer als een spraakgebrek.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:35 schreef Gamey het volgende:
[..]
klinkt meer alsof ie moet scheiten, geboren en getogen in amsterdam, maar zo klink ik of mijn kennissen echt niet
Dat is inderdaad ook wat ik ook zie.. (karim is al zo'n 5 a 10 minuten weg)quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:35 schreef dimi1972 het volgende:
lopen jullie streams zo achter of wat ?
Geer is al lang terug
Mo is in de tussentijd al geweest en nu zit karim in dkvdw
ik heb ander programma andere programma is kapot jongehquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:35 schreef dimi1972 het volgende:
lopen jullie streams zo achter of wat ?
Geer is al lang terug
Mo is in de tussentijd al geweest en nu zit karim in dkvdw
Sowieso is amsterdams al -1, dat volk daar uit dat dorp aan de ij moeten gewoon lekker verzuipen.. maar nep amsterdams dan ben je gewoon rijp voor oudhollandsch vierendelenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:35 schreef Stability het volgende:
[..]
das net zo'n moederkind als alex zelf is...past precies bij hem
wat zit die flip nou nep amsterdams te doen? sukkel !
Ben dr vantussentrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
Ben dr vantussenO stiekume zwaaier!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daarom had ik nu verwacht dat. Wat meer enthousiasme in zou zittenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, ze was weg en hij trok haar kleren aan en lag voornamelijk op haar nest
onderhoud markquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:36 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb ander programma andere programma is kapot jongeh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |