Ja, nieuw nummer, zelfde huppeltjequote:Op vrijdag 1 april 2011 00:24 schreef Day het volgende:
Laura heeft gewoon continue hetzelfde ritme, maakt niet uit welk nummer.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef bull1966 het volgende:
iedere keer als ik die faalex zie kussen komt de m'n vlaai van m'n eerste communie naar boven
Lol, zout in de wonde?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:29 schreef willllll het volgende:
slaat weer op mo en maik zoals meer nummers vanavond
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef bull1966 het volgende:
iedere keer als ik die faalex zie kussen komt de m'n vlaai van m'n eerste communie naar boven
het komt meer van alex dan van laura dat is zekerquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:29 schreef Soury het volgende:
Ligt het aan mij of moet Laura niet zo veel van Alex hebben, en omgekeerd wel![]()
Koele kut was het al, maar valt me op
wat leuk dat jullie bank daaraan meewerkt !quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:30 schreef syllys het volgende:
Mijn echtegenoot is nog aan het werk. Heb hem net een snsje gestuurd dat secret story stopt wegens te weinig kijkers. Straks ook maar even aan 1 april herinneren
Joh, nou pas achter?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:29 schreef Soury het volgende:
Ligt het aan mij of moet Laura niet zo veel van Alex hebben, en omgekeerd wel![]()
Van dik hout, Acda en de munnik zijn toch beter als dat ze frans bauer zouden draaienquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:29 schreef Lauzer het volgende:
Mag Nieuw Nederlands Peil gewoon even UIT de cd-speler.
Ik kan ook zwaaien en fluitenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:30 schreef syllys het volgende:
Mijn echtegenoot is nog aan het werk. Heb hem net een snsje gestuurd dat secret story stopt wegens te weinig kijkers. Straks ook maar even aan 1 april herinneren
of nooit geweestquote:
Ik krijg ineens paniek gevoelens, lijk MO welquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:29 schreef Capt1caveman het volgende:
Wat mij net ineens opvalt, is adat het bedrag dat Gerard net opschreef op het briefje aan Faalex en Mauwra precies zijn kluisinhoud is....
Lauwra is nooit anders geweest..... De romance is door NEP5 steeds benadrukt en bijzonde groots opgeklopt...quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:29 schreef Soury het volgende:
hahahaha, ja ik zie het ook ......quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
wat leuk dat jullie bank daaraan meewerkt !
Puma's volgens mijquote:
Klopt maar geeft zoveel bijeffecten. Zoals een stel Nederlandse schreeuwlelijken in Portugal.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Van dik hout, Acda en de munnik zijn toch beter als dat ze frans bauer zouden draaien
Zijn twee goede nederlandse bands,
Omdat hij zei dat hij het later wel zal uitleggen.quote:
Laura is lievvvvquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
screenshot studiowerkt goed automatische upload
Die lul dringt zich al weken op en Lau weet niet goed wat ze moet doen ivm populariteit in HEEL Nederland.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:29 schreef Soury het volgende:
nee heeeee...word nou eens wakker PB !!quote:
Alex wordt niet als Mo, gaat er gewoon als een gek gelijk achteraan. No doubt about it.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:33 schreef Niki.P het volgende:
Zat te denken hoe verschillend de reactie van Alex en Laura zoude zijn als 1 van de twee weg zou gaan, Laura zou waarschijnlijk denken O oke jammer zie hem misschien over 6 weken wel weer, Alex zou waarschijnlijk net Mo worden..
Alláng. Monique is ook al de KvdW in geweest.quote:
misschien houd ze gewoon van moffenhoerenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:34 schreef Stability het volgende:
[..]
nee heeeee...word nou eens wakker PB !!
Geer schrijft een briefje;quote:
das net zo'n moederkind als alex zelf is...past precies bij hemquote:
klinkt meer alsof ie moet scheiten, geboren en getogen in amsterdam, maar zo klink ik of mijn kennissen echt nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:34 schreef Lauzer het volgende:
AH NEE niet weer het Amsterdamse accent..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |