Ja, nieuw nummer, zelfde huppeltjequote:Op vrijdag 1 april 2011 00:24 schreef Day het volgende:
Laura heeft gewoon continue hetzelfde ritme, maakt niet uit welk nummer.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef bull1966 het volgende:
iedere keer als ik die faalex zie kussen komt de m'n vlaai van m'n eerste communie naar boven
Lol, zout in de wonde?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:29 schreef willllll het volgende:
slaat weer op mo en maik zoals meer nummers vanavond
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef bull1966 het volgende:
iedere keer als ik die faalex zie kussen komt de m'n vlaai van m'n eerste communie naar boven
het komt meer van alex dan van laura dat is zekerquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:29 schreef Soury het volgende:
Ligt het aan mij of moet Laura niet zo veel van Alex hebben, en omgekeerd wel![]()
Koele kut was het al, maar valt me op
wat leuk dat jullie bank daaraan meewerkt !quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:30 schreef syllys het volgende:
Mijn echtegenoot is nog aan het werk. Heb hem net een snsje gestuurd dat secret story stopt wegens te weinig kijkers. Straks ook maar even aan 1 april herinneren
Joh, nou pas achter?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:29 schreef Soury het volgende:
Ligt het aan mij of moet Laura niet zo veel van Alex hebben, en omgekeerd wel![]()
Koele kut was het al, maar valt me op
Van dik hout, Acda en de munnik zijn toch beter als dat ze frans bauer zouden draaienquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:29 schreef Lauzer het volgende:
Mag Nieuw Nederlands Peil gewoon even UIT de cd-speler.
Ik kan ook zwaaien en fluitenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:30 schreef syllys het volgende:
Mijn echtegenoot is nog aan het werk. Heb hem net een snsje gestuurd dat secret story stopt wegens te weinig kijkers. Straks ook maar even aan 1 april herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |