die stripster was PBquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja daar zal PB wel gruizig van geworden zijn.
Beterquote:
Nee..quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je de stripact speciaal voor jou nog gezien?
Ik hoorde het ook, maar werd er ook niet helemaal wijs uit.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:39 schreef Day het volgende:
Vaag gesprek tussen Jo en Flip, iets over hun manier van communiceren, iemand is daar achtergekkomen? Jo wil het weten, Flip mag niets zeggen. Van wie niet? De stem?
En happen ook he, dat kunnen ze welquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Laat ik het nu wel met hem eens zijn..... Bommie +1
sowieso irritant dat ze codewoorden gebruikenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook, maar werd er ook niet helemaal wijs uit.
Hij zie nog wel dat ie het morgen er misschien verder over zou praten met Jo.
Hou me vast. Ik denk dat ik niet meer bij ga komen namelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Over 6 minuten hebben ze het daar 0:00 uur op de klok.
Heb popcorn en drank al klaarstaan, om te zien hoe Alex gaat knallen met 1 aprilgrappen.
Ow HET IJ wel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:39 schreef Gamey het volgende:
[..]
echt wel man, het ij ligt achter het centraal station
Voelen zich snel aangevallen..... Vraag maar aan hun bestuurquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
En happen ook he, dat kunnen ze wel
dat denkt jo jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Sinds wanneer zijn Jo en Sharon beste vriendinnetjes??
Sinds Sharon de meeste stemmen had..quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
sinds ze alle 2 alcohol als vriendje hebbenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Aha..dacht al. Trapt Sharon niet in hoop ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sinds Sharon de meeste stemmen had..
Vol met stront geloof ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:41 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Tis net een trappelzak dat flodderding van Jo
zou maik nog terugkomen vanavond? volgens mij is flaura vergeten eten te brengen whahaquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:42 schreef willllll het volgende:
don't hurt me no more, bijna 1 april daar
Wees blij dat er es wat anders uitkomt dan gejankquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:39 schreef Stability het volgende:
jezus mo , hou je mond ff lekker, vals gekraak
Nee, morgenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:42 schreef Ikkieee het volgende:
[..]
zou maik nog terugkomen vanavond? volgens mij is flaura vergeten eten te brengen whaha
ze moet alleen de lunch brengen,quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:42 schreef Ikkieee het volgende:
[..]
zou maik nog terugkomen vanavond? volgens mij is flaura vergeten eten te brengen whaha
Die zien we terug in een speciale editie van Ghost Hunters toch?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:42 schreef Ikkieee het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet... want ik weet dat het huis nu in goede handen is..quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij bent niet meer van de laptop weg te slaan nu? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |