Dat welquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet... want ik weet dat het huis nu in goede handen is..
kan ze straks de trap niet meer op naar maikquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:45 schreef PoezeligDing het volgende:
En Mo wil weer 2 flessen wijn hebben... verzuip je verdriet maar..
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:35 schreef danilel het volgende:
Ben dr vantussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft al nooit op die hakken kunnen lopen, zijn ook geen loopschoenen..quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:46 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Zie Mo daar onvast op haar hakken staan.Nu al bezopen. Ik hoop dat ze zo meteen ter aarde stort en smeekt om Maaike
Hoe lang nog tot het snikken begint...quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:45 schreef PoezeligDing het volgende:
ik ook lol.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
Als dit mijn bruiloft was, had ik de DJ om laten brengen!
Mo kan sowieso niet op hakken lopen, heeft niks met de drank te maken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:46 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Zie Mo daar onvast op haar hakken staan.Nu al bezopen. Ik hoop dat ze zo meteen ter aarde stort en smeekt om Maaike
ik vermaak me ander primaquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
en ook die man die aan me vastgekoppeld is door sst !! faaaaaaaalexquote:
We zijn toch niet tegen méér drank?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoor Mauwra net weer zeggen dat ze dolblij is dat het nep is......quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
Al lang !, baggorquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
begravenis muziekquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dit wel een mooi nummer, overigens. Maar niet echt bruiloftfeestmateriaal.
mag ik hopen dat ze de scheidings kosten ook kado krijgen van ssquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hoor Mauwra net weer zeggen dat ze dolblij is dat het nep is......
QUE stem: MAUWRA EN FAALEX, Jullie huwelijk is rechtsgeldig...
Dan klopt het weerquote:
Blquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dit wel een mooi nummer, overigens. Maar niet echt bruiloftfeestmateriaal.
gaat nog moeilijk worden, ze zijn allebij gierig en hebberigquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:49 schreef Niki.P het volgende:
Zoude Alex en Laura nu war ze winnen moeten delen, als je getrouwd bent is alles van jullie niet alleen van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |