quote:
Pestkopquote:
Outboundquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze vallen wel onder de overkoepelende organisatie. Maar het zijn wel andere labels/verzekeraars. Maar we krijgen ook wel eens losse outboundprojecten. En die hoeven niet per sé onder het moederschip te vallen
quote:
Dit IS de AC/DC versie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:06 schreef Techno het volgende:
Ik vind het origineel (de AC/DC versie) beter.
Ohh, ik wist niet dat 't hetzelfde nummer was, er staat gewoon rosiequote:
\m/\m/quote:
Ge-Ni-AAAAAAAAAAAAAAL!!!quote:
Dan doet de koffieautomaat hier het niet meer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Algehele stroomstoring in utrecht lijkt me nu wel iets.
Koffie smaakt toch niet bij de Rabo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan doet de koffieautomaat hier het niet meer.
Maar je hoeft waarschijnlijk ook niet meer te werken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee!quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Algehele stroomstoring in utrecht lijkt me nu wel iets.
Ik moet wel op mn werk blijven zitten in afwachting van het weer aan gaan van de stroom.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar je hoeft waarschijnlijk ook niet meer te werken.
In een ideale wereld zou je gewoon naar huis mogen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet wel op mn werk blijven zitten in afwachting van het weer aan gaan van de stroom.En dat zonder FOK! Dan moet ik met mensen gaan praten! HET IDEE ALLEEN AL!
!
Ik zou dat gewoon doen, daar kan ik ook wel werken. Then again, daar is het ook maar stil en saai zonder stroom.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
In een ideale wereld zou je gewoon naar huis mogen.
Wij hebben sinds gister de DE-koffiemanager geïnstalleerd op werk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor mij is het heel makkelijk: ik drink nooit iets uit het automaat, dus ik haal ook voor niemand. Heeft me in het verleden nog wel eens sjagrijnige collega's opgeleverdquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hebben sinds gister de DE-koffiemanager geïnstalleerd op werk.
nee dank je, mijn oorgasme wordt verzorgd door Elbowquote:
Het klinkt alsof dat niet oke isquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hebben sinds gister de DE-koffiemanager geïnstalleerd op werk.
asociale horkquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij is het heel makkelijk: ik drink nooit iets uit het automaat, dus ik haal ook voor niemand. Heeft me in het verleden nog wel eens sjagrijnige collega's opgeleverd
Waarom? Ze hoeven voor jou ook niks mee te nemen dan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij is het heel makkelijk: ik drink nooit iets uit het automaat, dus ik haal ook voor niemand. Heeft me in het verleden nog wel eens sjagrijnige collega's opgeleverd
Dat is een tooltje waarmee je kan doorgeven wat je wil en er om de beurt koffie gehaald moet worden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het klinkt alsof dat niet oke is
Wij hebben een Jura op kantoor, die maalt de verse bonen zelf en zo. Maar ik drink toch geen koffie.
L-Equote:
Bestaat dat serieus?quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is een tooltje waarmee je kan doorgeven wat je wil en er om de beurt koffie gehaald moet worden.Kan je superirritant mee etteren vooral.
Dat vind ik ook. Maar zoals Joe zei, ze vinden het niet sociaal van mij dat ik nooit haal.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ze hoeven voor jou ook niks mee te nemen dan.
Och, wij zitten bij elkaar op de kamer, net zo makkelijk. Dat tooltje kwam een collega mee aanzetten en het is vooral grappig. Niet echt superhandig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bestaat dat serieus?
Hier haalt iedereen z'n eigen koffie, tenzij er klanten zijn.
Heb je geklikt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat dat over die dodelijke xtc pillen?
Maar ze hoeven voor jou ook niks te halenquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar zoals Joe zei, ze vinden het niet sociaal van mij dat ik nooit haal.
sinds nu.quote:
Nee, was vanmorgen op 't nieuws, drie mensen dood tot nu toe.quote:
De media zijn slecht geinformeerd. Was geen XTC, maar PMMA...quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, was vanmorgen op 't nieuws, drie mensen dood tot nu toe.
ik vind het ook wel een beetje autistische nerd gedrag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar zoals Joe zei, ze vinden het niet sociaal van mij dat ik nooit haal.
Oh, kan ook aan mij liggen hoorM PMMA heb ik ook opgevangen. Ze lijken op xtc heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De media zijn slecht geinformeerd. Was geen XTC, maar PMMA...
Ja, heb mazzel gehad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:57 schreef L-E het volgende:
Wat een verhaal E_M. Ben je er nog goed vanaf gekomen.
Waarom? Een beetje 3~4x per dag koffie halen voor je collega's terwijl je zelf nooit wat uit dat apparaat haalt??? Ik doe het heel af en toe wel, keer per 2 weken of zo. Dan ben ik sociaal genoeg naar mijn mening. Ben toch niet de koffiedame.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vind het ook wel een beetje autistische nerd gedrag.
Als je een meid was geweest was je ws verder van huis geweest ja.quote:
What else is new?quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De media zijn slecht geinformeerd.
Nope.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:01 schreef Kluts het volgende:
Ben ik de enige die bij elk nieuwsbericht vandaag 3 keer nadenkt of het geen 1 aprilgrap is?
Bij een vriend van mij hebben ze ook ooit zoiets geflikt in Portugal, hij werd wakker in een goot, compleet beroofd. Maar ja, bij vrouwen kan het idd nog onaangenamer zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je een meid was geweest was je ws verder van huis geweest ja.
waarom? Omdat jij het nodig vind je te blijven verdedigenquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Een beetje 3~4x per dag koffie halen voor je collega's terwijl je zelf nooit wat uit dat apparaat haalt??? Ik doe het heel af en toe wel, keer per 2 weken of zo. Dan ben ik sociaal genoeg naar mijn mening. Ben toch niet de koffiedame.
Toen ik 17 was stond ik een keer in de kroeg te lullen met een gozer. Gewoon, normaal. Na 5 minuten begon hij irritant te worden, wilde handtastelijk gaan doen enzo, dus ik heb het afgekapt en ben weggelopen. Vond het een engerd. Paar weken later hoorde ik dat die gozer opgepakt was omdat hij stelselmatig GHB in drankjes gooide bij meiden en ze dan compleet van de wereld mee naar huis nam en zijn ding ermee deed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij een vriend van mij hebben ze ook ooit zoiets geflikt in Portugal, hij werd wakker in een goot, compleet beroofd. Maar ja, bij vrouwen kan het idd nog onaangenamer zijn.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mogguh, kon ik vanochtend uitslapen, denk ik een klein ochtend trekje te doen, ligt Ziggo eruit. Begrijp nu weer t nut van vrouwelijk schoon downloaden ipv alles online bekijken.
Geen spuitebolletje vanochtend?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mogguh, kon ik vanochtend uitslapen, denk ik een klein ochtend trekje te doen, ligt Ziggo eruit. Begrijp nu weer t nut van vrouwelijk schoon downloaden ipv alles online bekijken.
mobiel vrouwelijk schoonquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
1 april, ik ruk natuurlijk nooit, das vies!!!
quote:Just released:
AdBlock Freedom! (beta)
Get the new AdBlock Freedom augmented reality eyewear, and block billboards and magazine ads in realtime!
En dan maar hopen dat het plastic heel blijftquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Screenless Blackberry
[ afbeelding ]
http://www.zdnet.com.au/r(...)l_TNB_01042011_fea_1
Wel?quote:
Eindelijk een fatsoenlijk nummer van jouw kantquote:
En dat uit een genre waar je zo gek op bent.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eindelijk een fatsoenlijk nummer van jouw kant.
Je hebt smaak HW.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eindelijk een fatsoenlijk nummer van jouw kant.
Ik heb soms ook mijn momenten van wansmaak bedoel je?quote:
Nee, je hebt soms je momenten van smaak. Ook al had ik idd al het idee dat jij dit nog wel kon waarderen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb soms ook mijn momenten van wansmaak bedoel je?.
Dit soort muziek kan ik over het algemeen wel hebben hoor, en soms vind ik het idd zelfs goed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, je hebt soms je momenten van smaak. Ook al had ik idd al het idee dat jij dit nog wel kon waarderen.
Ja, bah, kunnen we niet gewoon weer lekker Muse en rappers gaan afzeiken?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit soort muziek kan ik over het algemeen wel hebben hoor, en soms vind ik het idd zelfs goed.
Maar where's the fun in admitting that?.
Ja, of dens, trens, en hiphap in het algemeen!quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, bah, kunnen we niet gewoon weer lekker Muse en rappers gaan afzeiken?
Rat-tat-tat-tat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of dens, trens, en hiphap in het algemeen!.
Nope. En daarbij was heel Lowlands in 2 uur uitverkocht. Maanden geleden al.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:36 schreef Kluts het volgende:
Ik hoorde trouwens dat Skunk Anansie en Arctic Monkeys naar LL komen, dagkaarten doen ze niet aan bij LL he?
Ja, ik bedacht het me gister ineens.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope. En daarbij was heel Lowlands in 2 uur uitverkocht. Maanden geleden al..
Alles is uitverkocht en hebben normaal gesproken wel wat dagkaarten geloof ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:36 schreef Kluts het volgende:
Ik hoorde trouwens dat Skunk Anansie en Arctic Monkeys naar LL komen, dagkaarten doen ze niet aan bij LL he?
Skunk Anansie komt niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:36 schreef Kluts het volgende:
Nee? Dacht dat ik dat ergens las gister.quote:
Stond in de mail van LL.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee? Dacht dat ik dat ergens las gister.
Gister werd hier gezegd dat alleen 1 persoon ervan kwam.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee? Dacht dat ik dat ergens las gister.
Skin neem ik dan aan. Dat zou ook kunnen. Nou ja, het is toch uitverkocht.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gister werd hier gezegd dat alleen 1 persoon ervan kwam.
Is het vandaag niet voor jou DE dag?quote:
In de LL stond toch echt SA.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gister werd hier gezegd dat alleen 1 persoon ervan kwam.
AM is kut. Maar ik verwacht nog wel andere leuke dingen op Lowlands, 'toevallig' geeft Arcade Fire een paar dagen na LL een concert in de HMH.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:38 schreef Kluts het volgende:
Nouja, van AM vond ik eigenlijk toch alleen maar 1 album echt heel leuk en de rest totaal niet.
AF heb ik laatst een cd van gedownload en toevalligerwijs heb ik die net 3 minuten geleden van mijn harde schijf geflikkerd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
AM is kut. Maar ik verwacht nog wel andere leuke dingen op Lowlands, 'toevallig' geeft Arcade Fire een paar dagen na LL een concert in de HMH.
Ze zijn live ZO goed. En hun laatste album is ZO geweldig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
AF heb ik laatst een cd van gedownload en toevalligerwijs heb ik die net 3 minuten geleden van mijn harde schijf geflikkerd.
Die moet je ook op 2 meter afstand in de Paradiso zienquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:42 schreef Q. het volgende:
Ik heb Skunk Anansie vorig jaar op Pinkpop gezien en vond het maar matig trouwens.
Heb nog niet echt naar het laatste album geluisterdquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze zijn live ZO goed. En hun laatste album is ZO geweldig.. Heb ze paar jaar geleden in de HMH gezien. Subliem.
.
Ja, Idols-Boris was live ook erg goed, maar daar heb ik ook geen cd van.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze zijn live ZO goed. En hun laatste album is ZO geweldig.. Heb ze paar jaar geleden in de HMH gezien. Subliem.
.
Vandaag volgende weekquote:
Ah, op die manier. Ik dacht vrijdag, dus deze vrijdag.quote:
Crystal Methodquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:45 schreef Kluts het volgende:
Download je een cd van Crystal Method, kom je daar een nummer op tegen met Matisyahu.
gezondheidquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:45 schreef Kluts het volgende:
Download je een cd van Crystal Method, kom je daar een nummer op tegen met Matisyahu.
De spanning stijgt wel ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik dacht vrijdag, dus deze vrijdag.Spannend!
Heel veel nummers van hen zaten ook in NFS vroegah.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Crystal Method
Die hebben de soundtrack voor een oude Wipeout game op de PSX gemaakt.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb nog niet echt naar het laatste album geluisterddie daarvoor was
Het is een jood. En dan niet de Ajax-variant.quote:
Ah, die heb ik net weggetieft ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]The Suburbs
heeft een hele stapel awards gewonnen:
#1 - BBC 6 Music's Top 50 albums of the year[29]
#1 - Clash Magazine's Top 40 Albums of 2010[30]
#1 - Exclaim!'s Top 20 Albums of 2010[31]
#1 - Q magazine's Top 50 Albums of 2010[32]
#1 - Triple J Listener's Top 10 Albums[33]
By far hun allerbeste album.
Ik vind die van CCR en Gladys het mooist.quote:
ik denk al, lekker rustig zo zonder MissBquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:01 schreef missbehavin het volgende:
Godver, nog geen stroom... het is te stil
Dat laatste sowieso, maar ik denk dat ik die van Marvin toch het mooist vind.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:01 schreef Kluts het volgende:
Ik vind die van CCR en Gladys het mooist.
Maar sowieso CCR.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik denk al, lekker rustig zo zonder MissB
Eens.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, maar ik denk dat ik die van Marvin toch het mooist vind.
Jou altijdquote:
Die van Marvin heb ik denk ik te vaak gehoord. Maar Marvin Gaye is sowieso de man natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, maar ik denk dat ik die van Marvin toch het mooist vind.
sweatpants, slobbershirt en haar totaal in de warquote:
Misschien moet ik toch maar gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
En aangezien dat er nog maar 22 zijn, komen daar nog ~128 namen bij
Ik wou al zeggen, er zitten maar 2 leuke acts bij, dat kan nooit!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
Lowlands:
Anna Calvi
Paul Kalkbrenner
Arctic Monkeys
Mayer Hawthorne & The County
Budzillus
Miles Kane
Bullet For My Valentine
Omar Souleyman
Crystal Fighters
Residentie Orkest (o.l.v. Neeme Jarvi)
Matthew Dear
Rise Against
Fiction Plane
Skunk Anansie
Fleet Foxes
Trentemoller
Interpol
Warpaint
De Jeugd Van Tegenwoordig
Will And The People
Junip
The Wombats
En aangezien dat er nog maar 22 zijn, komen daar nog ~128 namen bij
Oftewel je herkent er maar 4?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, er zitten maar 2 leuke acts bij, dat kan nooit!
Mijn beeld van L-E .. wat doe je?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
sweatpants, slobbershirt en haar totaal in de war
dat maak je niet vaak meer meequote:
Hoor die naam voor het eerstquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:11 schreef Kluts het volgende:
Paul Kalkbrenner trouwens, dat is toch nooit leuk geweest en ook al zo 2009?
Van die Berlin Callin' film die eigenlijk ook al niet zo geweldig was.quote:
Het recht zettenquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Paul Kalkbrenner is de Frans Bauer van elektronische muziek.
Dat is best een goede omschrijving.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
zo vaak dat ik 's nachts gebeld ben door broekzakken, of smsjes die niet voor mij bedoelt warenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
dat maak je niet vaak meer mee
een vriend van mij, Arjan, kreeg tevaak broektelefoontjes en lege smsjes
Dat korte kapsel?quote:
ik mis dus niksquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
ipv per ongeluk bellen ze je nu nooit meer?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zo vaak dat ik 's nachts gebeld ben door broekzakken, of smsjes die niet voor mij bedoelt warenidd een A als 1e letter leverde leuke dingen op, helaas gooien die smartphones roet in het eten.
Grappig wel dat het beatloopje in het begin, of hoe noem je dat, hetzelfde is als in die Kalkbrenner plaat.quote:
Goed, ik mag een ochtendje even wat rustig aan doen, super relaxed! en verder best wel doodop van het harde werken van afgelopen week. Komend weekend wel een vet leuke leenhondquote:
Wat voor hond?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Goed, ik mag een ochtendje even wat rustig aan doen, super relaxed! en verder best wel doodop van het harde werken van afgelopen week. Komend weekend wel een vet leuke leenhonddus dat wordt strandwandelen.
Hoe gaat het nu met jou?!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat voor hond?
Met mij gaat het, ik sla me hier wel doorheen.
Mijn tante wordt elke week wel een keer gebeld door m'n opaquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zo vaak dat ik 's nachts gebeld ben door broekzakken, of smsjes die niet voor mij bedoelt warenidd een A als 1e letter leverde leuke dingen op, helaas gooien die smartphones roet in het eten.
Mooi beestquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een vet lief beest!!en huge! als hij opstaat kan hij zo zn voorpoten op mn schouders leggen.
plaatje is ter illustratie. een zwitserse herder
Mooie hondquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een vet lief beest!!en huge! als hij opstaat kan hij zo zn voorpoten op mn schouders leggen.
plaatje is ter illustratie. een zwitserse herder
heel lief, en deze is ook lekker speels, luistert heel erg goed en en en.. ik ben er verliefd op, dus ga een weekendje oppassenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooie hondzijn ook hele lieve beesten toch?
Coolquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heel lief, en deze is ook lekker speels, luistert heel erg goed en en en.. ik ben er verliefd op, dus ga een weekendje oppassenwhoehoe!
oh, en L-E .. even eennaar jou toe
Baby's werken nog beter!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Cool![]()
En je weet het he, hond = pick-up tool
Ik ben qua muziek wat eenkennigquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, nog niet eens de helft
Ik herken er 14
Alleen als ze niet van jezelf zijn hoop ik?quote:
Dan nog. Maat van mij heeft de supercombo gevonden. Hond uitlaten, 2 jarige dochter aan de hand, <1 jarige dochter in de wandelwagen. Hij moet de vrouwen echt van zich afslaan. Zelfs met trouwring.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen als ze niet van jezelf zijn hoop ik?
Je zou bijna denken dat kinderen iets goeds zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan nog. Maat van mij heeft de supercombo gevonden. Hond uitlaten, 2 jarige dochter aan de hand, <1 jarige dochter in de wandelwagen. Hij moet de vrouwen echt van zich afslaan. Zelfs met trouwring.
Toen ik zijn dochter wilde lenen, mocht het niet eensquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat kinderen iets goeds zijn
Kun je die niet ergens huren voor een dagje?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat kinderen iets goeds zijn
Lamequote:Op vrijdag 1 april 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen ik zijn dochter wilde lenen, mocht het niet eens
Moet mn schoonzusje maar eens aan t werk schoppenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je die niet ergens huren voor een dagje?
CTRL-Shift 1x tegelijk indrukken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
PC nerds aanwezig trouwens?
Mijn taalinstellingen zijn stuk mbt ' en " tekens gebruiken (en andere)
Als ik de meest normale instelling gebruik (Nederlandse - VS Internationaal) dan krijg ik standaard '' bij gebruik van ' Maar dit was eerst nooit?
Heb je geprobeerd hem aan en uit te zetten?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
PC nerds aanwezig trouwens?
Mijn taalinstellingen zijn stuk mbt ' en " tekens gebruiken (en andere)
Als ik de meest normale instelling gebruik (Nederlandse - VS Internationaal) dan krijg ik standaard '' bij gebruik van ' Maar dit was eerst nooit?
Dat klinkt best creepy.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Toen ik zijn dochter wilde lenen, mocht het niet eens
Blijkbaar heb je niet alles geprobeerd, anders werkte het wel weer normaal.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dit is het niet.. Ik heb alles al geprobeerd..
Moet jij zeggen, zit een beetje uit te kijken over t schoolplein naar 8 jarige meisjesquote:
Ik zie als enige 2 opties een recovery of raampjes opnieuw er overheen, de rest werkt allemaal niet.. Talen verwijderen, opnieuw toevoegen etc..quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je niet alles geprobeerd, anders werkte het wel weer normaal.
Dat gaat best lastig als je doordeweeks op je werk zit en scholen dicht zijn in het weekend?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:40 schreef PeuRac het volgende:
Moet jij zeggen, zit een beetje uit te kijken over t schoolplein naar 8 jarige meisjes
T is niet je taal, maar je toetsenbord instellingenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie als enige 2 opties een recovery of raampjes opnieuw er overheen, de rest werkt allemaal niet.. Talen verwijderen, opnieuw toevoegen etc..
Valt me tegen dat je je nog gaat verdedigen ook.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat gaat best lastig als je doordeweeks op je werk zit en scholen dicht zijn in het weekend?
PI's zijn er voor een reden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Ja, want iedereen is pedo
Hij wilde het niet omdat hij dacht dat ik haar liet vallen of zo.
Eerder aantonen dat het een nogal domme opmerking was.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:42 schreef L-E het volgende:
Valt me tegen dat je je nog gaat verdedigen ook.
Maar je bent je doel voorbij geschoten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Eerder aantonen dat het een nogal domme opmerking was.
Ja, om onduidelijkheid in je post te verbergen. Je kunt natuurlijk ook meteen je post duidelijk maken. PI's zuigen. Alleen verzuurde oldbie's gebruiken die dingen nog. Niet voor niks dat je ze nergens anders meer tegenkomt.quote:
De PI is niets meer dan een smiley die iets over de gehele post zegt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, om onduidelijkheid in je post te verbergen. Je kunt natuurlijk ook meteen je post duidelijk maken. PI's zuigen. Alleen verzuurde oldbie's gebruiken die dingen nog. Niet voor niks dat je ze nergens anders meer tegenkomt.
Vandaar ook dat je dezequote:Op vrijdag 1 april 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
Ja, om onduidelijkheid in je post te verbergen. Je kunt natuurlijk ook meteen je post duidelijk maken. PI's zuigen. Alleen verzuurde oldbie's gebruiken die dingen nog. Niet voor niks dat je ze nergens anders meer tegenkomt.
Ja, staat leuker dan dat papiertje. En zegt geen fuck over mijn postquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Vandaar ook dat je deze [ afbeelding ] als standaard PI hebt ingesteld?
Neen, die staan dan ook IN de tekst. Je kijkt even naar de naam bij een post en dan op het kleine blokje waar de tekst staat. De rest van de icoontjes om een post, zijn alleen interessant in sommige gevallen, als je ze nodig hebt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:46 schreef STING het volgende:
[..]
De PI is niets meer dan een smiley die iets over de gehele post zegt.
Zijn smileys in hun geheel dan ook overbodig?
Je bent gewoon aan het zeuren, omdat je het kennelijk lastig vindt om de PI in ogenschouw te nemen, voordat je reageert op een postquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen, die staan dan ook IN de tekst. Je kijkt even naar de naam bij een post en dan op het kleine blokje waar de tekst staat. De rest van de icoontjes om een post, zijn alleen interessant in sommige gevallen, als je ze nodig hebt.
Boren, hakken en zagenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Bluh, bij tandarts, benieuwd wat de schade is...
Ik geef gelijk toe dat ik die dingen nooit bekijk nee. Dit is het enige forum waar ik op zit waar ik er rekening mee 'moet' houden. FOK! past zich maar aanquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent gewoon aan het zeuren, omdat je het kennelijk lastig vindt om de PI in ogenschouw te nemen, voordat je reageert op een post
Waar haal je die dan weer vandaanquote:
Invitation to Sherlock Holmes (sherlockholmes@linkedin.com) sent.quote:
Dat is wat je wilt.. daarom proef je dat ook!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb net nog aan mijzelf gelikt, ik ben wat zoet en zoutig.
Ik ben gemaakt van zoethout!
Uiteraard heb ik diequote:Op vrijdag 1 april 2011 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
Invitation to Sherlock Holmes (sherlockholmes@linkedin.com) sent.
Ben benieuwd
Kijk maar eens op je Linkedin profiel, als je die hebt
Whut, 1 april grap?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik die![]()
LOLmooie 1 april grap
Ja duh, het is 1 april...quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
Invitation to Sherlock Holmes (sherlockholmes@linkedin.com) sent.
Ben benieuwd
Kijk maar eens op je Linkedin profiel, als je die hebt
Ik wil dat helemaal niet! Waarom zou ik van zoethout gemaakt willen zijn?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wat je wilt.. daarom proef je dat ook!
ik proef ook weleens dingen die ik niet wilquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wat je wilt.. daarom proef je dat ook!
Dat maakt je bijzonderquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil dat helemaal niet! Waarom zou ik van zoethout gemaakt willen zijn?
Dat is je eigen domme schuld dan hequote:Op vrijdag 1 april 2011 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik proef ook weleens dingen die ik niet wil
Ik ben liever op een andere manier bijzonderquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat maakt je bijzonder
Maar blijkbaar wil je dat niet
Try it!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben liever op een andere manier bijzonder
Zou wel briljant zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:01 schreef STING het volgende:
[..]
Of de 1-april mechanic ook zo ver gaat, dat je ze kunt toevoegen aan je connections
Duh, wood...quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil dat helemaal niet! Waarom zou ik van zoethout gemaakt willen zijn?
ontbijt? het is al bijna lunchtijdquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:02 schreef Cue_ het volgende:
Zou het ook een grap zijn dat mijn beste vriend me heeft uitgenodigd voor het ontbijt?
Nee. De zoektermen aangepastquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:07 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt even snel een foto van jezelf naar hun toegestuurd?
Exacte cijfers weet ik niet, maar dit is wat er totaal geëxporteerd wordt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:03 schreef Samzz het volgende:
Waarom kan het CBS mij niet vertellen hoeveel paarden er naar Amerika zijn geexporteerd
quote:Per jaar worden ongeveer 20.000 paarden geëxporteerd. Slachtpaarden en pony's worden vooral verkocht naar België en Frankrijk. Rijpaarden worden o.a. geëxporteerd naar de Verenigde Staten en Canada en naar Zwitserland en Oostenrijk. Er worden maar weinig paarden geïmporteerd. Vaak zijn deze bestemd voor de slacht. Uit Duitsland en België worden wel rijpaarden geïmporteerd.
De import van paarden in Nederland is veel minder dan de export. Per jaar worden er in Nederland tussen de 1500 en 3000 paarden geïmporteerd.
Ik heb het al gevonden, but thanksquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Exacte cijfers weet ik niet, maar dit is wat er totaal geëxporteerd wordt.
[..]
Nee, omschrijf je piemel in drie woorden. Dat leek me toch wel erg duidelijk. Ben je niet zo slim?quote:
Die snapte ik zelfsquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, omschrijf je piemel in drie woorden. Dat leek me toch wel erg duidelijk. Ben je niet zo slim?
Dames, dames, doe es liefquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, omschrijf je piemel in drie woorden. Dat leek me toch wel erg duidelijk. Ben je niet zo slim?
zozo, wat een reactie.. je bent dus echt dik!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar hebben we al een ander topic voor: Hoe voel je je nu #675quote:
Neen. Sterker nog, buikje is bijna weg.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
zozo, wat een reactie.. je bent dus echt dik!
Geen wonder met dat Britse eten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Neen. Sterker nog, buikje is bijna weg.
Bijna? Arjen Robben scoorde ook bijna tegen Spanje, wij werden geen kampioenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen. Sterker nog, buikje is bijna weg.
Serious Friday vandaag?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:22 schreef L-E het volgende:
Ik heb Babs gezien, hij is helemaal niet dik hoor.
Ja, daar blijf ik idd ver van wegquote:
Goed dat je die link post. Ik moet nog even vermelden dat ik me vandaag echt geweldig voel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar hebben we al een ander topic voor: Hoe voel je je nu #675
Het is 1 april.. Zou mn chef een grap gemaakt hebben met het mailtje wat ze vandaag stuurde dat ik nog voor een dag type werk voor het weekend moet afleveren terwijl ik al meer dan 60 uur draai deze week?quote:
Mag je nou nog steeds geen drank van jezelf??quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, daar blijf ik idd ver van weg
Maar als we serieus gaan doen (dank je LE), het komt vooral omdat ik van 4 liter energydrink en 6 liter fris in de week ben teruggegaan naar ~1 liter cola in de week. En de rest aanvul met water
Ik zei tegen mn collega dat zn veter los zat...en hij keek nog ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is 1 april.. Zou mn chef een grap gemaakt hebben met het mailtje wat ze vandaag stuurde dat ik nog voor een dag type werk voor het weekend moet afleveren terwijl ik al meer dan 60 uur draai deze week?
Ik zou het voor de zekerheid eens vragen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is 1 april.. Zou mn chef een grap gemaakt hebben met het mailtje wat ze vandaag stuurde dat ik nog voor een dag type werk voor het weekend moet afleveren terwijl ik al meer dan 60 uur draai deze week?
Nee, ik heb het halverwege maart omgegooid. Was een experiment van een maand, maar ik heb het vroegtijdig afgekapt. Drink nu wel weer bier, fris en zo 's avonds in het weekend en op feestjes/uiteten enzo. Maar voor de rest alleen water, sapjes en zuivel. Toch mooi 3kg afgevallen in een maand. En voor deze keer is het ook nog eens vrijwel allemaal bij mijn buik verdwenenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mag je nou nog steeds geen drank van jezelf??
Ik ben diep onder de indruk
Just asked, en het mag gewoon gedaan wordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het voor de zekerheid eens vragen.
60 uur... damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |