quote:
Pestkopquote:
Outboundquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze vallen wel onder de overkoepelende organisatie. Maar het zijn wel andere labels/verzekeraars. Maar we krijgen ook wel eens losse outboundprojecten. En die hoeven niet per sé onder het moederschip te vallen
quote:
Dit IS de AC/DC versie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:06 schreef Techno het volgende:
Ik vind het origineel (de AC/DC versie) beter.
Ohh, ik wist niet dat 't hetzelfde nummer was, er staat gewoon rosiequote:
\m/\m/quote:
Ge-Ni-AAAAAAAAAAAAAAL!!!quote:
Dan doet de koffieautomaat hier het niet meer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Algehele stroomstoring in utrecht lijkt me nu wel iets.
Koffie smaakt toch niet bij de Rabo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan doet de koffieautomaat hier het niet meer.
Maar je hoeft waarschijnlijk ook niet meer te werken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee!quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Algehele stroomstoring in utrecht lijkt me nu wel iets.
Ik moet wel op mn werk blijven zitten in afwachting van het weer aan gaan van de stroom.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar je hoeft waarschijnlijk ook niet meer te werken.
In een ideale wereld zou je gewoon naar huis mogen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet wel op mn werk blijven zitten in afwachting van het weer aan gaan van de stroom.En dat zonder FOK! Dan moet ik met mensen gaan praten! HET IDEE ALLEEN AL!
!
Ik zou dat gewoon doen, daar kan ik ook wel werken. Then again, daar is het ook maar stil en saai zonder stroom.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
In een ideale wereld zou je gewoon naar huis mogen.
Wij hebben sinds gister de DE-koffiemanager geïnstalleerd op werk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor mij is het heel makkelijk: ik drink nooit iets uit het automaat, dus ik haal ook voor niemand. Heeft me in het verleden nog wel eens sjagrijnige collega's opgeleverdquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hebben sinds gister de DE-koffiemanager geïnstalleerd op werk.
nee dank je, mijn oorgasme wordt verzorgd door Elbowquote:
Het klinkt alsof dat niet oke isquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hebben sinds gister de DE-koffiemanager geïnstalleerd op werk.
asociale horkquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij is het heel makkelijk: ik drink nooit iets uit het automaat, dus ik haal ook voor niemand. Heeft me in het verleden nog wel eens sjagrijnige collega's opgeleverd
Waarom? Ze hoeven voor jou ook niks mee te nemen dan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij is het heel makkelijk: ik drink nooit iets uit het automaat, dus ik haal ook voor niemand. Heeft me in het verleden nog wel eens sjagrijnige collega's opgeleverd
Dat is een tooltje waarmee je kan doorgeven wat je wil en er om de beurt koffie gehaald moet worden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het klinkt alsof dat niet oke is
Wij hebben een Jura op kantoor, die maalt de verse bonen zelf en zo. Maar ik drink toch geen koffie.
L-Equote:
Bestaat dat serieus?quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is een tooltje waarmee je kan doorgeven wat je wil en er om de beurt koffie gehaald moet worden.Kan je superirritant mee etteren vooral.
Dat vind ik ook. Maar zoals Joe zei, ze vinden het niet sociaal van mij dat ik nooit haal.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ze hoeven voor jou ook niks mee te nemen dan.
Och, wij zitten bij elkaar op de kamer, net zo makkelijk. Dat tooltje kwam een collega mee aanzetten en het is vooral grappig. Niet echt superhandig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bestaat dat serieus?
Hier haalt iedereen z'n eigen koffie, tenzij er klanten zijn.
Heb je geklikt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat dat over die dodelijke xtc pillen?
Maar ze hoeven voor jou ook niks te halenquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar zoals Joe zei, ze vinden het niet sociaal van mij dat ik nooit haal.
sinds nu.quote:
Nee, was vanmorgen op 't nieuws, drie mensen dood tot nu toe.quote:
De media zijn slecht geinformeerd. Was geen XTC, maar PMMA...quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, was vanmorgen op 't nieuws, drie mensen dood tot nu toe.
ik vind het ook wel een beetje autistische nerd gedrag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar zoals Joe zei, ze vinden het niet sociaal van mij dat ik nooit haal.
Oh, kan ook aan mij liggen hoorM PMMA heb ik ook opgevangen. Ze lijken op xtc heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De media zijn slecht geinformeerd. Was geen XTC, maar PMMA...
Ja, heb mazzel gehad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:57 schreef L-E het volgende:
Wat een verhaal E_M. Ben je er nog goed vanaf gekomen.
Waarom? Een beetje 3~4x per dag koffie halen voor je collega's terwijl je zelf nooit wat uit dat apparaat haalt??? Ik doe het heel af en toe wel, keer per 2 weken of zo. Dan ben ik sociaal genoeg naar mijn mening. Ben toch niet de koffiedame.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vind het ook wel een beetje autistische nerd gedrag.
Als je een meid was geweest was je ws verder van huis geweest ja.quote:
What else is new?quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De media zijn slecht geinformeerd.
Nope.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:01 schreef Kluts het volgende:
Ben ik de enige die bij elk nieuwsbericht vandaag 3 keer nadenkt of het geen 1 aprilgrap is?
Bij een vriend van mij hebben ze ook ooit zoiets geflikt in Portugal, hij werd wakker in een goot, compleet beroofd. Maar ja, bij vrouwen kan het idd nog onaangenamer zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je een meid was geweest was je ws verder van huis geweest ja.
waarom? Omdat jij het nodig vind je te blijven verdedigenquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Een beetje 3~4x per dag koffie halen voor je collega's terwijl je zelf nooit wat uit dat apparaat haalt??? Ik doe het heel af en toe wel, keer per 2 weken of zo. Dan ben ik sociaal genoeg naar mijn mening. Ben toch niet de koffiedame.
Toen ik 17 was stond ik een keer in de kroeg te lullen met een gozer. Gewoon, normaal. Na 5 minuten begon hij irritant te worden, wilde handtastelijk gaan doen enzo, dus ik heb het afgekapt en ben weggelopen. Vond het een engerd. Paar weken later hoorde ik dat die gozer opgepakt was omdat hij stelselmatig GHB in drankjes gooide bij meiden en ze dan compleet van de wereld mee naar huis nam en zijn ding ermee deed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij een vriend van mij hebben ze ook ooit zoiets geflikt in Portugal, hij werd wakker in een goot, compleet beroofd. Maar ja, bij vrouwen kan het idd nog onaangenamer zijn.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mogguh, kon ik vanochtend uitslapen, denk ik een klein ochtend trekje te doen, ligt Ziggo eruit. Begrijp nu weer t nut van vrouwelijk schoon downloaden ipv alles online bekijken.
Geen spuitebolletje vanochtend?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mogguh, kon ik vanochtend uitslapen, denk ik een klein ochtend trekje te doen, ligt Ziggo eruit. Begrijp nu weer t nut van vrouwelijk schoon downloaden ipv alles online bekijken.
mobiel vrouwelijk schoonquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
1 april, ik ruk natuurlijk nooit, das vies!!!
quote:Just released:
AdBlock Freedom! (beta)
Get the new AdBlock Freedom augmented reality eyewear, and block billboards and magazine ads in realtime!
En dan maar hopen dat het plastic heel blijftquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Screenless Blackberry
[ afbeelding ]
http://www.zdnet.com.au/r(...)l_TNB_01042011_fea_1
Wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |