Ik las het op het internet!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
De kantine boycot ik sinds we daar alleen nog maar "biologisch" voer kunnen krijgen.
Meer geld betalen voor minder lekker eten. Echt, WTF?!
Wij handelen ook wat verkeer af voor andere opdrachtgeversquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:45 schreef STING het volgende:
[..]
Zitten jullie als callcentre als enige in dat aparte 'bedrijf'? En waarom is het niet gewoon een afdeling?
Ahh. En die andere opdrachtgevers vallen niet onder de moeder-verzekeraar, of dat dan weer wel?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij handelen ook wat verkeer af voor andere opdrachtgevers
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit al heel lang niet meer vast
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moeten we maar eens wat aan doen danquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
(Zie plaatje)
Ik ben zo blij dat ik kan zeuren om dat soort dingen. Dat vind ik zo fijn!quote:
Ja, hij is alleen niet ontworpen om zo slank mogelijk te zijn ofzo, maar slechts om een zo hoog mogelijk rendement uit het meegenomen brood te krijgen zonder teveel aan hongergevoel in te boeten.quote:
Wanneer ben je vrijgelaten dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
Mja, de overheid heeft zichzelf "verplicht" om alleen nog maar aan "biologisch verantwoord" voer te doen. Er is niet eens keuze meer, het lekkere eten is gewoon verbannen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef Cue_ het volgende:
Ik las het op het internet!Dat er bedrijven zijn die dat doen.
Ow wacht biologisch.. dat kan nog. Maar er zijn ook bedrijven die geen snacks of geen vlees meer verkopen. Stom toch?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Pas maar op jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Daar moeten we maar eens wat aan doen dan
(Zie plaatje)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
[..]intrigerend plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
(Zie plaatje)
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Jaren terugquote:
Welke overheid?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, de overheid heeft zichzelf "verplicht" om alleen nog maar aan "biologisch verantwoord" voer te doen. Er is niet eens keuze meer, het lekkere eten is gewoon verbannen.
Tja waar die klisma's al niet goed voor zijn hequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
Ze vallen wel onder de overkoepelende organisatie. Maar het zijn wel andere labels/verzekeraars. Maar we krijgen ook wel eens losse outboundquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ahh. En die andere opdrachtgevers vallen niet onder de moeder-verzekeraar, of dat dan weer wel?
quote:
Ze heeft haar kleding nog aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
(Zie plaatje)
![]()
Het was iets met zo veel mogelijk poepen, toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik kan zeuren om dat soort dingen. Dat vind ik zo fijn!
[..]
Ja, hij is alleen niet ontworpen om zo slank mogelijk te zijn ofzo, maar slechts om een zo hoog mogelijk rendement uit het meegenomen brood te krijgen zonder teveel aan hongergevoel in te boeten.
En wtf, een speelgoedzwaard?quote:
Dat zeg je nu, maar straks is het weer jankenquote:
Dat was wel met de bedoeling mijn gewicht te behouden of te verminderen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was iets met zo veel mogelijk poepen, toch?
Wat wou je doen dan hequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar straks is het weer janken
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was iets met zo veel mogelijk poepen, toch?
Wait, WHAT?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
MI van WT in de weer met bekertjes en een weegschaal
Tere zieltjes hier he techno, kan wel met wat bdsm aankomen maar denk dat het dan snel stil is hier.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, het blijkt wel dat een kinderhand snel gevuld is.
Like I'm gonna spoil the element of surprisequote:
Knackebrod ftwquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was wel met de bedoeling mijn gewicht te behouden of te verminderen.
Ach ik heb er weinig mee, maar ik kan er wel tegen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
Tere zieltjes hier he techno, kan wel met wat bdsm aankomen maar denk dat het dan snel stil is hier.
1 WT, 2 cupsquote:
Met d'r kleren aan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tere zieltjes hier he techno, kan wel met wat bdsm aankomen maar denk dat het dan snel stil is hier.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij houdt de balans vast met een blinddoek?
Als je dat zegt, is het eigenlijk al te laat hequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Een MI, die ik mezelf liever bespaar.
Knijper op je neus dan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met jouw crap in mijn handen, no thanks babe
Uhuquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Like I'm gonna spoil the element of surprise
Geloof er niks vanquote:
Ja, eigenlijk wel ja. Je kent me te goed.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:54 schreef missbehavin het volgende:
Als je dat zegt, is het eigenlijk al te laat he
I doquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel ja. Je kent me te goed.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]ik heb het te doen met miss...
En krijg een heel raar beeld van jou
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
Die medicijnen werken goed joh.
Ik heb avondeten gegeten, en ik heb nu weer honger. Mijn maag wordt weer zichzelf.
Ik heb avondeten gegeten, en ik heb nu weer honger. Mijn maag wordt weer zichzelf.
Dat is in dit geval ms helemaal niet zo ergquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
Vaak lees ik niet eens wat jullie tikken, maar dender ik er gewoon doorheen met mijn verhalen over mezelf.. Sorry.
Wie heeft het over hier?quote:
Mooi zo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had het over posten, jij meteen met je ideeen
Hoi Peu! Heb je teruggelezen welk bier ik heb weten te kopen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:
thuisna een TOP dagje! (das dus incl de avond)
Ik ben net koud 1min binnen, waarin ik twee smsjes heb ontvangen en verzonden. Dus neequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi Peu! Heb je teruggelezen welk bier ik heb weten te kopen?
Ja, echt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:
thuisna een TOP dagje! (das dus incl de avond)
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
Heb ik dus gewoon gisteren een OH MIJN GOD, WAT DENK JE, DIE EIKEL IS VERLIEFD OP EEN ANDER- HET HOERENJONG!!-smsje verstuurd naar beste vriend J.
Of, dat dacht ik. Maar toen ik vanavond dat nummer belde, kreeg ik een onschuldig meisje van 8 aan de lijn.
Oei!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
Heb ik dus gewoon gisteren een OH MIJN GOD, WAT DENK JE, DIE EIKEL IS VERLIEFD OP EEN ANDER- HET HOERENJONG!!-smsje verstuurd naar beste vriend J.
Of, dat dacht ik. Maar toen ik vanavond dat nummer belde, kreeg ik een onschuldig meisje van 8 aan de lijn.
Ja echtquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, echt?
Je middag was natuurlijk wel héél tof
Whaha ik zie het al helemaal voor je. Jij in alle woede en dan hoor je opeens zo'n lief stemmetje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
LOLquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
Vaak lees ik niet eens wat jullie tikken, maar dender ik er gewoon doorheen met mijn verhalen over mezelf.. Sorry.
Het begint met een P?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja echt(avond werd net wel ff een klein beetje toffer
)
En waar heeft ze J. gelaten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
Maar wat moet een meisje van 8 met een mobieltje?
Kan je dat spul ook niet aan yuki gevenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
quote:
Ik zag zondag een jochie van 6 met een mobielquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
Ja het is echt te sad voor woordenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag zondag een jochie van 6 met een mobiel
Bellen misschien?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
Ze kan het van me kopen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je dat spul ook niet aan yuki geven
In mijn telefoon met een H, maar die P zit er wel in jaquote:
Mijn maag is niet ziekquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je dat spul ook niet aan yuki geven
Als ik zo op het schoolplein kijk, is dat meer regel dan uitzondering.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Ik dacht een jochie van 4 met een mobiel te zien laatst.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag zondag een jochie van 6 met een mobiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Wat een verrassingquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In mijn telefoon met een H, maar die P zit er wel in ja
Hel & Verdoemenis Wild Turkey Barrel Aged. (bovenste van hier)quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben net koud 1min binnen, waarin ik twee smsjes heb ontvangen en verzonden. Dus neeMaar vertel?
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht een jochie van 4 met een mobiel te zien laatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Als jij een smsje hebt gestuurd, dan heeft die vertragingquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat een verrassing
En ik hoopte nog wel zo dat ik het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |