Ik las het op het internet!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
De kantine boycot ik sinds we daar alleen nog maar "biologisch" voer kunnen krijgen.
Meer geld betalen voor minder lekker eten. Echt, WTF?!
Wij handelen ook wat verkeer af voor andere opdrachtgeversquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:45 schreef STING het volgende:
[..]
Zitten jullie als callcentre als enige in dat aparte 'bedrijf'? En waarom is het niet gewoon een afdeling?
Ahh. En die andere opdrachtgevers vallen niet onder de moeder-verzekeraar, of dat dan weer wel?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij handelen ook wat verkeer af voor andere opdrachtgevers
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit al heel lang niet meer vast
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moeten we maar eens wat aan doen danquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
(Zie plaatje)
Ik ben zo blij dat ik kan zeuren om dat soort dingen. Dat vind ik zo fijn!quote:
Ja, hij is alleen niet ontworpen om zo slank mogelijk te zijn ofzo, maar slechts om een zo hoog mogelijk rendement uit het meegenomen brood te krijgen zonder teveel aan hongergevoel in te boeten.quote:
Wanneer ben je vrijgelaten dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
Mja, de overheid heeft zichzelf "verplicht" om alleen nog maar aan "biologisch verantwoord" voer te doen. Er is niet eens keuze meer, het lekkere eten is gewoon verbannen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef Cue_ het volgende:
Ik las het op het internet!Dat er bedrijven zijn die dat doen.
Ow wacht biologisch.. dat kan nog. Maar er zijn ook bedrijven die geen snacks of geen vlees meer verkopen. Stom toch?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Pas maar op jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Daar moeten we maar eens wat aan doen dan
(Zie plaatje)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
[..]intrigerend plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
(Zie plaatje)
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Jaren terugquote:
Welke overheid?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, de overheid heeft zichzelf "verplicht" om alleen nog maar aan "biologisch verantwoord" voer te doen. Er is niet eens keuze meer, het lekkere eten is gewoon verbannen.
Tja waar die klisma's al niet goed voor zijn hequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
Ze vallen wel onder de overkoepelende organisatie. Maar het zijn wel andere labels/verzekeraars. Maar we krijgen ook wel eens losse outboundquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ahh. En die andere opdrachtgevers vallen niet onder de moeder-verzekeraar, of dat dan weer wel?
quote:
Ze heeft haar kleding nog aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
(Zie plaatje)
![]()
Het was iets met zo veel mogelijk poepen, toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik kan zeuren om dat soort dingen. Dat vind ik zo fijn!
[..]
Ja, hij is alleen niet ontworpen om zo slank mogelijk te zijn ofzo, maar slechts om een zo hoog mogelijk rendement uit het meegenomen brood te krijgen zonder teveel aan hongergevoel in te boeten.
En wtf, een speelgoedzwaard?quote:
Dat zeg je nu, maar straks is het weer jankenquote:
Dat was wel met de bedoeling mijn gewicht te behouden of te verminderen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was iets met zo veel mogelijk poepen, toch?
Wat wou je doen dan hequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar straks is het weer janken
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was iets met zo veel mogelijk poepen, toch?
Wait, WHAT?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
MI van WT in de weer met bekertjes en een weegschaal
Tere zieltjes hier he techno, kan wel met wat bdsm aankomen maar denk dat het dan snel stil is hier.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, het blijkt wel dat een kinderhand snel gevuld is.
Like I'm gonna spoil the element of surprisequote:
Knackebrod ftwquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was wel met de bedoeling mijn gewicht te behouden of te verminderen.
Ach ik heb er weinig mee, maar ik kan er wel tegen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
Tere zieltjes hier he techno, kan wel met wat bdsm aankomen maar denk dat het dan snel stil is hier.
1 WT, 2 cupsquote:
Met d'r kleren aan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tere zieltjes hier he techno, kan wel met wat bdsm aankomen maar denk dat het dan snel stil is hier.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij houdt de balans vast met een blinddoek?
Als je dat zegt, is het eigenlijk al te laat hequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Een MI, die ik mezelf liever bespaar.
Knijper op je neus dan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met jouw crap in mijn handen, no thanks babe
Uhuquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Like I'm gonna spoil the element of surprise
Geloof er niks vanquote:
Ja, eigenlijk wel ja. Je kent me te goed.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:54 schreef missbehavin het volgende:
Als je dat zegt, is het eigenlijk al te laat he
I doquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel ja. Je kent me te goed.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]ik heb het te doen met miss...
En krijg een heel raar beeld van jou
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
Die medicijnen werken goed joh.
Ik heb avondeten gegeten, en ik heb nu weer honger. Mijn maag wordt weer zichzelf.
Ik heb avondeten gegeten, en ik heb nu weer honger. Mijn maag wordt weer zichzelf.
Dat is in dit geval ms helemaal niet zo ergquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
Vaak lees ik niet eens wat jullie tikken, maar dender ik er gewoon doorheen met mijn verhalen over mezelf.. Sorry.
Wie heeft het over hier?quote:
Mooi zo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had het over posten, jij meteen met je ideeen
Hoi Peu! Heb je teruggelezen welk bier ik heb weten te kopen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:
thuisna een TOP dagje! (das dus incl de avond)
Ik ben net koud 1min binnen, waarin ik twee smsjes heb ontvangen en verzonden. Dus neequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi Peu! Heb je teruggelezen welk bier ik heb weten te kopen?
Ja, echt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:
thuisna een TOP dagje! (das dus incl de avond)
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
Heb ik dus gewoon gisteren een OH MIJN GOD, WAT DENK JE, DIE EIKEL IS VERLIEFD OP EEN ANDER- HET HOERENJONG!!-smsje verstuurd naar beste vriend J.
Of, dat dacht ik. Maar toen ik vanavond dat nummer belde, kreeg ik een onschuldig meisje van 8 aan de lijn.
Oei!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
Heb ik dus gewoon gisteren een OH MIJN GOD, WAT DENK JE, DIE EIKEL IS VERLIEFD OP EEN ANDER- HET HOERENJONG!!-smsje verstuurd naar beste vriend J.
Of, dat dacht ik. Maar toen ik vanavond dat nummer belde, kreeg ik een onschuldig meisje van 8 aan de lijn.
Ja echtquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, echt?
Je middag was natuurlijk wel héél tof
Whaha ik zie het al helemaal voor je. Jij in alle woede en dan hoor je opeens zo'n lief stemmetje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
LOLquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
Vaak lees ik niet eens wat jullie tikken, maar dender ik er gewoon doorheen met mijn verhalen over mezelf.. Sorry.
Het begint met een P?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja echt(avond werd net wel ff een klein beetje toffer
)
En waar heeft ze J. gelaten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
Maar wat moet een meisje van 8 met een mobieltje?
Kan je dat spul ook niet aan yuki gevenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
quote:
Ik zag zondag een jochie van 6 met een mobielquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
Ja het is echt te sad voor woordenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag zondag een jochie van 6 met een mobiel
Bellen misschien?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
Ze kan het van me kopen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je dat spul ook niet aan yuki geven
In mijn telefoon met een H, maar die P zit er wel in jaquote:
Mijn maag is niet ziekquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je dat spul ook niet aan yuki geven
Als ik zo op het schoolplein kijk, is dat meer regel dan uitzondering.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Ik dacht een jochie van 4 met een mobiel te zien laatst.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag zondag een jochie van 6 met een mobiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Wat een verrassingquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In mijn telefoon met een H, maar die P zit er wel in ja
Hel & Verdoemenis Wild Turkey Barrel Aged. (bovenste van hier)quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben net koud 1min binnen, waarin ik twee smsjes heb ontvangen en verzonden. Dus neeMaar vertel?
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht een jochie van 4 met een mobiel te zien laatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Als jij een smsje hebt gestuurd, dan heeft die vertragingquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat een verrassing
En ik hoopte nog wel zo dat ik het was
Geintje, moet kunnenquote:
Techno, wat doe jij op het schoolplein als je dochter al 15 is?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Als ik zo op het schoolplein kijk, is dat meer regel dan uitzondering.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Techno, wat doe jij op het schoolplein als je dochter al 15 is?
Dit is nieuwequote:
Wist je dat niet, hij is vice-voorzitter van Stichting Martijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb niet gereageerd. Ik bedoelde mezelf als reden van jouw leuke avondquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij een smsje hebt gestuurd, dan heeft die vertragingMaar mijn avond was wel leuker dan mn middag, want geen spanning maar ontspanning. En heb lekker mogen koken enzo. Was echt leuk
en gezellig.
Ik kijk uit op het plein van een lagere school in mijn woonkamer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef L-E het volgende:
whahahahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben je ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb niet gereageerd. Ik bedoelde mezelf als reden van jouw leuke avond
Niet minder verontrustend hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kijk uit op het plein van een lagere school in mijn woonkamer.
Hoe is dit beter?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Pervertquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Was jij zo'n ouder die een school selecteert op grond van afstand en niet van hun onderwijs?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Nah, dochterlief zat ook op die school. Lekker dichtbij en dus praktisch.
Oké, ik geef toe. Er lopen best lekkere MILF's zo nu en dan.quote:
Pas je wel op?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je ookalleen op dit moment kan zelfs jij niet over dat heen
quote:
Nog negen maanden, en ik hoor er ook bij.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Oké, ik geef toe. Er lopen best lekkere MILF's zo nu en dan.
quote:
Dat was juist een "betere" school.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:07 schreef L-E het volgende:
Was jij zo'n ouder die een school selecteert op grond van afstand en niet van hun onderwijs?
Je gaat niet dood, mens. Je moet poepen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nouhou! En mijn buik is ook helemaal opgezet. Volgens mij ga ik dood.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Je gaat niet dood, mens. Je moet poepen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zeg niksquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Eindelijk eensquote:
Dan heb je wellicht mijn virus. Dat is maar vijf dagen 24/7 overgeven en een kilo of 8 verliezen in anderhalve week. Ik zeg doen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan heb je wellicht mijn virus. Dat is maar vijf dagen 24/7 overgeven en een kilo of 8 verliezen in anderhalve week. Ik zeg doen.
Oeh! Mag ik 'm ook?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan heb je wellicht mijn virus. Dat is maar vijf dagen 24/7 overgeven en een kilo of 8 verliezen in anderhalve week. Ik zeg doen.
Maar de praktijk bleek helaas minder. Ondanks het feit dat de school christelijk was en een goede reputatie genoot, was ruim 75% van scholieren moslim toen ze eenmaal in groep 6 of zo zat. Tja...quote:
Goede poging om het onderwerp weer terug te krijgen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik twijfel hier aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kick op dit moment vooral op het spel, heb ook niks anders om op af te gaan
volgens mij niet alleen vandaagquote:
Nah, ik reageerde eerder vanavond toch best relaxed?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik twijfel hier aanmaar je bent een grote jongen
Nope, geen tramp stamp hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:12 schreef kitao het volgende:
welke lekkere meid heeft hier, net als die afrikaanse die ik morgen ga bezoeken, zo'n heerlijke lekkere rugtattoo boven haar slanke kont gezet ?
[ afbeelding ]
ben benieuwd.
Hij klinkt aanlokkelijk he!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit je me nu niet gewoon op te vrolijken?
Een tramp-stamp?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:12 schreef kitao het volgende:
welke lekkere meid heeft hier, net als die afrikaanse die ik morgen ga bezoeken, zo'n heerlijke lekkere rugtattoo boven haar slanke kont gezet ?
[ afbeelding ]
ben benieuwd.
Zou ik dat OOIT nog af kunnen leren?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij klinkt aanlokkelijk he!
Met jouw postuur heb je kans dat je minus die 8 kilo door de dokter wordt gesommeerd om niet meer te werken, omdat je eerst moet aansterken. Heb je lekker vrij!
Wow, wat veel!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar de praktijk bleek helaas minder. Ondanks het feit dat de school christelijk was en een goede reputatie genoot, was ruim 75% van scholieren moslim toen ze eenmaal in groep 6 of zo zat. Tja...
En haar spelfoutdichtheid per strekkende leesmeter is zo heerlijk laag!quote:
Hoewel het ook wel lief is hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zou ik dat OOIT nog af kunnen leren?
Het is vandaag echt de kutste eigenschap die ik heb
Ik doe geen Breezers, sorry.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:12 schreef kitao het volgende:
[ afbeelding ]
ben benieuwd.
That's why you love mequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En haar spelfoutdichtheid per strekkende leesmeter is zo heerlijk laag!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En haar spelfoutdichtheid per strekkende leesmeter is zo heerlijk laag!
Vandaag is het gewoon kut.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel het ook wel lief is hoor
quote:
ja, patserquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:15 schreef Yuki het volgende:
Had ik al gezegd dat ik in mijn kwaliteitsmeting op inhoud van e-mails 96% heb gescoord?
quote:
Acht kilo, Yuki. In anderhalve week. Beat that.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:15 schreef Yuki het volgende:
Had ik al gezegd dat ik in mijn kwaliteitsmeting op inhoud van e-mails 96% heb gescoord?
Rot eens op en ga slapenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:15 schreef Yuki het volgende:
Ik wil het!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Acht kilo, Yuki. In anderhalve week. Beat that.
Vooralsnog alleen 2 dagen buikpijn en een dikke pensquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooralsnog alleen 2 dagen buikpijn en een dikke pens
Ziekte opvangen, in productie nemen en verkopen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Gun het wat tijd. Morgenavond moet je badkamer ook gewit, geloof me.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Gun het wat tijd. Morgenavond moet je badkamer ook gewit, geloof me.
Welke dikke pens?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
MIquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Gun het wat tijd. Morgenavond moet je badkamer ook gewit, geloof me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Die ene, die nu onder mijn tieten hangtquote:
Die zat in de burgersquote:
Zeur niet mens!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die ene, die nu onder mijn tieten hangt
Hangt 'ie of bungelt 'ie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beter lees je dit nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
MI!!
JB, ik ben grenzeloos in het delen van details. Sowieso ken ik weinig gene sinds ik een zwangerschap en een bevalling heb door gemaakt, daar plukken jullie de vruchten van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, mens zeur niet, ik ben al 8 kilo aangekomen sinds ik gestopt ben met roken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
Zeur nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
Het voelt een beetje zo:
[ afbeelding ]
Spoilerts!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
Het voelt een beetje zo:
[ afbeelding ]
Hihi hij heeft wel een vertikale navel!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
Het voelt een beetje zo:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beter lees je dit niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh maar daar heb je me niet mee, ze zijn prachtig
te herkenbaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
JB, ik ben grenzeloos in het delen van details. Sowieso ken ik weinig gene sinds ik een zwangerschap en een bevalling heb door gemaakt, daar plukken jullie de vruchten van!
lijkt sprekendquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
Het voelt een beetje zo:
[ afbeelding ]
Men, daar lijk jij in de verste verte niet op.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
Het voelt een beetje zo:
[ afbeelding ]
quote:
Wat zei ik nou netquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks, ik heb hier ook geen spoilers. Ja 1 grote
dat probeerde ik juist te voorkomen door geen kinderen te willenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
JB, ik ben grenzeloos in het delen van details. Sowieso ken ik weinig gene sinds ik een zwangerschap en een bevalling heb door gemaakt, daar plukken jullie de vruchten van!
Hahaha, whaaatt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks, ik heb hier ook geen spoilers. Ja 1 grote
Gelukkig zijn wij er om te van te grote onwetendheid te behoedenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat probeerde ik juist te voorkomen door geen kinderen te willen
En toen denderde ik je leven in.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat probeerde ik juist te voorkomen door geen kinderen te willen
Wat weet jij er nou van?quote:
I try, I tryquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het gebruik van cursief siert je.
daar had ik al een moeder voorquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij er om te van te grote onwetendheid te behoeden
Dender eens door danquote:
Wie? Peu?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:23 schreef missbehavin het volgende:
Maar hij is echt wel opgezet hoor
Ik wist niet dat dat gezien zou worden als een liefdesverklaring.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik roep niet naar hem dat ik zijn leven "in dender".
Welkom op Fok.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:25 schreef L-E het volgende:
Ik wist niet dat dat gezien zou worden als een liefdesverklaring.
Nieuw stelletje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat gezien zou worden als een liefdesverklaring.
Ik ben nog niet eens bijgekomen van het vorige stelletje waar ik deel van uitmaakte. Kalm aan he.quote:
Nee niks, nu is het al telaat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens bijgekomen van het vorige stelletje waar ik deel van uitmaakte. Kalm aan he.
Waar komt J-K nou ineens vandaan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:27 schreef Techno het volgende:
[..]
L-E en J-K... qua afkorting matched het i.i.g. wel goed. En het rijmt nog ook.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
ho, ho. Ik moet iemand al wat lastigs uitleggen, kan er niet nog meer bij hebben
J-K? Net ging t nog over mijquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen ging het helemaal niet over J-K.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Het was peu toch?quote:
Lies, damn lies and statistics?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
ho, ho. Ik moet iemand al wat lastigs uitleggen, kan er niet nog meer bij hebben
Iemand in de waan laten dat je wat ouder bent...quote:
Het was toch jouw werk om iets lastigs zo uit te leggen dat het makkelijk lijkt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
Ja, dat is typisch ik he.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef missbehavin het volgende:
Sjee, die L-E is stiekem best een slet he
Neehee! Mijn buik is opgezet en doet pijn, da's wat andersquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeuren over dik zijn terwijl hier niets van waar is..
Niet in de waan laten. Gewoon botweg vertellenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iemand in de waan laten dat je wat ouder bent...
Ik snap nog niet dat je daarover liegt hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Draag steunkousen. Werkt geheid.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet ook niet zulke rare dingen met je buik doen danquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neehee! Mijn buik is opgezet en doet pijn, da's wat anders
Zeggen dat je paspoorten kunt vervalsen en je eigen als bewijs voeren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uhuh.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neehee! Mijn buik is opgezet en doet pijn, da's wat anders
Zou jij met iemand van 24 gaan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik snap nog niet dat je daarover liegt hoor
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeggen dat je paspoorten kunt vervalsen en je eigen als bewijs voeren.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet ook niet zulke rare dingen met je buik doen dan
Bijnaquote:
Ik ging met iemand van 22. Hij heeft daar niet over hoeven liegen, ik werd namelijk verliefd op hem, zijn oprechtheid onder andere. Je maakt het erg moeilijk voor jezelf..quote:
Niet zó oudquote:
detailquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet in de waan laten. Gewoon botweg vertellen
hmm ja, eigenlijk wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het was toch jouw werk om iets lastigs zo uit te leggen dat het makkelijk lijkt?
Gewoon op het lijstje erbij doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
Maar uh, L-E en J-K... goed of fout, het wordt niet ontkent?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ging met iemand van 22. Hij heeft daar niet over hoeven liegen, ik werd namelijk verliefd op hem, zijn oprechtheid onder andere. Je maakt het erg moeilijk voor jezelf..
Joh dit heeft niks met verliefheid te maken. Gewoon fling van het stappen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ging met iemand van 22. Hij heeft daar niet over hoeven liegen, ik werd namelijk verliefd op hem, zijn oprechtheid onder andere. Je maakt het erg moeilijk voor jezelf..
Je loopt achter ouwequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
Ik ben een lui old wiefquote:
En waarom niet?quote:
quote:
Fout.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
ah, zelfkennis is je toch niet vreemdquote:
In zijn geheel nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ah, zelfkennis is je toch niet vreemd
Het wordt al wat met d'rquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ah, zelfkennis is je toch niet vreemd
je doet anders vermoedenquote:
Dat ligt dan aan jouquote:
Hehequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
Laura dekker is verslagen trouwens he met die reis.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
serieus? Ze is nog niet eens klaar toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
Een japanner op een dienblad was haar voor.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
Ik kende m al. Hij is wel heel slecht hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
Kent ze FOK al?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, dat 14-jarige aandachtssletje.
Ach, moet kunnen toch.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kende m al. Hij is wel heel slecht hoor.
Gut, wat slechtquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
Die kneuzen van DGK zekerquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen... er zijn wel meer celebrities met een Fok -account.
WAT?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:41 schreef missbehavin het volgende:
Dit is nasty![]()
Foto's vermoorde vrouw (27) gelekt naar pornosite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
WAT?Ja ik klik dan weer op de link heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms ben ik wel weer voor de herinvoering van de doodstraf.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:41 schreef missbehavin het volgende:
Dit is nasty![]()
Foto's vermoorde vrouw (27) gelekt naar pornosite
Klik maar niet op de andere links daar op die site danquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik klik dan weer op de link he
Ik ben er zo een die dat dan wel doetquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klik maar niet op de andere links daar op die site dan
Have fun..quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er zo een die dat dan wel doet
Daar hebben ze een woord voor:quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er zo een die dat dan wel doet
Morbide, ik weet hetquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar hebben ze een woord voor:
DOM!
BlonT hequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar hebben ze een woord voor:
DOM!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |